שיאומי בלחץ? דגם Redmi 10A מושק בפחות מ-600 ש"ח ע"י המילטון

שיאומי בלחץ? דגם Redmi 10A מושק בפחות מ-600 ש"ח ע"י המילטון

שיאומי Redmi 10A
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה דיווחנו כאן באתר פואנטה על עוד מותג סלולר סיני שהגיע לארץ – המותג VIVO, שמציע מגוון דגמים. עבור מי שמחפש טלפון סלולרי זול במיוחד, ב-VIVO מציעים את דגם vivo Y21 במחיר של 579 ש"ח. זה כמובן לא משאיר את המתחרה שיאומי אדישה – ועכשיו היבואנית המילטון מכריזה על שיאומי REDMI 10A במחיר שובר שוק. המחיר הרשמי של המילטון הוא של כ-600 ש"ח (ליתר דיוק, 599 ש"ח), אבל אפשר למצוא אותו אפילו במחיר יותר נמוך (ראו בהמשך).

באופן כללי, סדרת Redmi היא סדרה זולה ופופולרית של שיאומי. לכן, היא מתאימה להרבה מאוד צרכנים שלא רוצים טלפון משוכלל, מחפשים סמארטפון זול שעושה את העבודה, ולא מעוניינים להשקיע בטלפון סלולרי יקר. הרבה הורים קונים את המכשיר לילדים שלהם, וגם הרבה אנשים מבוגרים מוצאים במכשיר כזה פתרון טוב.

צריך כמובן לזכור שטלפון סלולרי זול במחיר של פחות מ-1000 שקל הוא מכשיר שיש בו פשרות, ובטח כשמדובר במכשיר שעולה כ-600 ש"ח. דגם Redmi 10A הוא דגם שבו שיאומי מנסה להציע למשתמשים חוויית שימוש טובה יחסית במחיר זול מאוד, אולם כמובן שיש בו פשרות – למשל על מעבד בינוני, על נפח אחסון נמוך ועל זיכרון עבודה בסיסי.

עבור מי שמוכן להוסיף עוד כ-100 ש"ח, שיאומי מציעה את REDMI 10C, שמגיע עם נתונים קצת יותר טובים.

מה כולל טלפון סלולרי שיאומי Redmi 10A?

שיאומי Redmi 10A מגיע עם מסך 6.53 אינץ' בתצוגת HD+ ברזולוציית 720 × 1600 פיקסלים, עם בהירות של 400 ניטים.

הוא מופעל ע"י מעבד MediaTek Helio G25 בעל שמונה ליבות ויש לו מערכת הפעלה MIUI 12.5, המבוססת על אנדרואיד 11.

רדמי A

הסוללה היא סוללה גדולה של 5000mAh, והיא מאפשרת הרבה יותר מיום עבודה רצוף ללא טעינה. בניגוד למכשירים של סמסונג, המכשיר הזה מגיע עם מטען בערכה. המכשיר תומך בטעינה של 10W ובערכה מצורף מטען 10W.

בניגוד למכשירים יותר יקרים, במכשיר הזה אין 4 מצלמות וגם לא 3 מצלמות, אלא שתי מצלמות, אשר הראשית שבהן היא  מצלמת 13MP. מערך הצילום נתמך על-ידי בינה מלאכותית והחברה מבטיחה שלמרות שלא מדובר במערך צילום מרובה מצלמות, בהיבט של הווידאו מתאפשרת הקלטת סרטונים באיכות גבוהה (כך שגם ילדים ובני נוער יוכלו לצלם ולהעלות סרטונים לרשתות החברתיות). המצלמה הקדמית היא של 5MP לצילומי סלפי.

כאמור,  מי שמחפש נפח אחסון גדול לא ימצא אותו במכשיר שעולה כל כך מעט, אבל אפשר להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס.

שיאומי Redmi 10A מגיע עם זיכרון אחסון של כ-64GB וזיכרון RAM של 3GB. למכשיר חריץ כפול לכרטיס Nano SIM וחריץ נוסף לכרטיס זיכרון microSD עבור תמיכה בכרטיס זיכרון להרחבה של נפח מירבי 1TB.

קיים כאן זיהוי באמצעות טביעת אצבע, אבל לא על המסך, אלא בגב המכשיר.

בנוסף, קיים שקע אוזניות 3.5 מ"מ סטנדרטי – שאותו דווקא קשה למצוא במכשירים יקרים יותר.

זה כמובן אינו מכשיר דור 5.

מחיר שיאומי רדמי 10A

ניתן לרכוש את שיאומי Redmi 10A בצבעים אפור, כחול וכסף, והרוכשים מקבלים שנתיים אחריות של קבוצת המילטון היבואנית הרשמית.

KSP589 ש"ח
לאסט פרייס589 ש"ח

מה מקבלים בשיאומי רדמי 10C?

כאמור, מי שיכול ורוצה להשקיע עוד כ-100-150 שקל, יכול לקבל דגם קצת יותר מתקדם. שיאומי REDMI 10C מגיע עם מסך גדול יותר של 6.7 אינץ', מעבד חזק יותר של קוואלקום (סנאפדרגון 680), נפח אחסון כפול של 128GB וזיכרון עבודה של 4GB RAM.

גם כאן יש מערך צילום של שתי מצלמות, אך כאן המצלמה הראשית היא של 50MP. גם כאן יש סוללה של 5000 מיליאמפר/שעה, אך כאן יש תמיכה בקצב טעינה מהיר יותר של 18W. המטען המצורף תומך בטעינה של 10W.

KSP699 ש"ח
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
נגישות