RENO 7 של OPPO: טלפון סלולרי לבעלי תקציב בינוני. בדיקת פואנטה

RENO 7 של OPPO: טלפון סלולרי טוב לבעלי תקציב בינוני

RENO 7 של OPPO מגיע עם מצלמה טובה, מטען מהיר ומסך איכותי. הוא לא מושלם, אבל נותן תמורה טובה בעד מחירו, היכנסו לסקירת פואנטה

OPPO RENO 7
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מותג הסלולר הסיני OPPO מציע כמה דגמים בכמה דרגות מחיר. דגם Reno 7 של OPPO הוא לא מהדגמים הזולים של החברה, ומחירו כ-2200 ש"ח. בתמורה למחיר הזה מקבלים טלפון סלולרי התומך בדור 5, עם מערך צילום טוב ומסך איכותי. אלה מצטרפים למעבד טוב (אבל לא הכי חזק) וטעינה סופר מהירה עם מטען שמגיע בערכה. ב-OPPO השקיעו בדגם הזה גם בעיצוב המכשיר עצמו, אם כי ההיבט הזה פחות משמעותי כאשר מכסים את הטלפון בכיסוי – וזה משהו שבהחלט כדאי לעשות.

OPPO RENO 7
צילום: דפנה הראל כפיר

 

סדרת RENO 7 כוללת גם דגם משודרג ויקר יותר (RENO 7 PRO), ומחירו כבר מגיע לכ-2750 ש"ח, כך שהדגם שמופיע כאן בסקירת פואנטה פונה לקהל רחב יותר. אז האם OPPO RENO 7 יהיה הטלפון הבא שלכם ומה מציעים המתחרים תמורת מחיר דומה? היכנסו לסקירת אופו RENO 7 והחליטו:

מסך Reno 7

גודל המסך של OPPO RENO 7 הוא 6.4 אינץ’ – בדיוק כמו בדגם הקודם (RENO 6). מדובר במסך AMOLED איכותי ברזולוציית +FHD, עם ציפוי Gorilla Glass 5 ותדר ריענון של 90 הרץ (כאשר דגם ה-PRO מציע קצב רענון של 120 הרץ). אפשר להוריד את קצב הרענון ל-60 הרץ באמצעות הגדרות המכשיר ולהאריך את חיי הסוללה. התצוגה יפה, הצבעים עשירים והבהירות המקסימלית שופרה ל-800 ניט.

המסך תומך ב-HDR10 ויש זיהוי טביעת אצבע על המסך שעובד טוב. מיקום החיישן לא אידיאלי מבחינת מנח הבוהן, אבל הזיהוי מתבצע במהירות. חבל שהמסך תופס מהר גם את יתר טביעות האצבע וצריך לנקות אותו בתדירות גבוהה…

Oppo Reno 7 – מעבד, זיכרון עבודה ומערכת הפעלה

קודם כל, חשוב לומר ש-Oppo Reno 7 הוא מכשיר שעובד מהר וטוב. עם זאת, חבל ש-OPPO בחרה לשלב בו בדיוק את אותו מעבד ששולב כבר בדגם הקודם (RENO 6). מדובר במעבד Dimensity 900 של מדיה-טק (MediaTek). הוא עושה עבודה טובה, המכשיר עובד יופי, אבל לא מהווה שדרוג מבחינת מי שקנה את הדור הקודם, בעוד שלמכשירים אחרים שנמכרים במחיר הזה יש כבר מעבדים יותר חזקים.

המכשיר מגיע עם זיכרון עבודה של 8 גיגה-בייט LPDDR4X ועם אחסון בנפח של 256 גיגה-בייט. OPPO כן שדרגה כאן נתון חשוב בהשוואה לדור הקודם, כי יש בדגם הזה חריץ לכרטיס זיכרון.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 11.

מצלמות OPPO RENO 7

גם מערך הצילום לא שודרג בהשוואה לדגם הקודם. יש כאן 3 מצלמות אחוריות:

  • מצלמה ראשית עם חיישן 64 מגה-פיקסל (f/1.7) המשלבת תמונות ביחס של 1 ל-4 לתמונה ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל.
  • עדשה רחבה של 8 מגה-פיקסל (f/2.2) וצילום ב-119 מעלות.
  • מצלמה של 2 מגה-פיקסל (f/2.4) לצילומי תקריב.

בעידן שבו המצלמה היא שיקול מרכזי, אופו מציעה כאן טלפון עם יכולות לא רעות גם בהיבט של צילום רגיל במצלמה העיקרית, גם במצלמת הסלפי וגם בווידאו. עם זאת, כאמור, היא לא התאמצה להציע כאן קפיצת מדרגה ביחס לדגם הקודם.

אופו שמה דגש למשל על מצב פורטרט המסוגל לצלם תמונות בסגנון מצלמת רפלקס (DSLR) ומצבי צילום נוספים כמו צילום בוקה גם בעת הסרטה בווידאו ויצירת סרטונים באפליקציית Soloop.

בצילומי הסטילס יש מגוון מצבי צילום כמו צילום מואץ, הילוך איטי וכו', וגם מצב מדבקות (אפשר להוסיף מדבקה על המצולם).

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כך למשל, אפשר לעקוב אחרי המיקוד בזמן תנועה ואפשר לצלם בו זמנית במצלמה האחורית והקדמית. למי שמחפש צילום וידאו יצירתי, יש אפשרות לצלם סרטון שבו רק האובייקט צבעוני ואילו הרקע שחור-לבן. אפשר גם להפעיל HDR בלילה.

חובבי הסלפי ימצאו כאן מצלמת 32 מגה-פיקסל עם לא מעט כלים לשיפור המראה… יש 8 מצבי יופי ואפשרות לעבור "ניתוח פלסטי" מהיר, כמו שינוי האף, הסנטר ומרקם העור. ניתן לטשטש את הרקע באופן ידני ולקבל מיקוד מוחלט במצולם.

בשורה התחתונה, התמונות באור יום יוצאות יפה, עם צבעים נאמנים למציאות – בעיקר בצילום הסטנדרטי בעדשת 64MP. בעדשה רחבה יש קצת פחות הפרדה, אבל התמונה מוצלחת. במצב לילה התמונות לא מושלמות, אך סבירות.

סוללה וטעינה

כמו היצרניות הסיניות האחרות, גם OPPO לא מתקמצנת בנושא הטעינה ובנושא המטען. בניגוד לסמסונג, שהשיקה את סדרת גלקסי A בלי לספק מטען באריזה ועם יכולת טעינה של 25W, המכשיר הזה מגיע עם מטען מהיר מאוד באריזה (65W). המכשיר עצמו מספק כמובן את יכולת הטעינה הזאת, וזה תענוג. בתוך כחצי שעה של טעינה, המכשיר מגיע מ-0 לכמעט 100%.

פואנטה בטלגרם

הסוללה מגיעה בקיבולת של 4,500 מילי-אמפר/שעה ואפשר לסחוב עם המכשיר הרבה יותר מיום עבודה סטנדרטי. יש גם אפשרות לטעינה הפוכה (כלומר, להשתמש בגב המכשיר כמטען, למשל לאוזניות).

מה עוד מציע OPOO RENO 7?

המכשיר כאמור תומך בגלישה ב-5G, יש לו שקע אוזניות סטנדרטי (יתרון גדול) ויש לו קישוריות WiFi 6.

הטלפון קל משקל ונוח לאחיזה. הוא מגיע עם א

בשורה התחתונה

בדיוק כמו סמסונג, שיאומי ואפילו אפל – גם אופו מסוגלת מבחינה טכנולוגית להציע גם טלפון סלולרי מעולה עם כל החידושים הטכנולוגיים, כמו למשל הטלפון המתקפל OPPO Find N. אולם, כדי לתת מענה לכל הקהלים ולכל התקציבים, החברה חייבת לבחור על מה לוותר בכל דגם כדי שתהיה לצרכנים סיבה לבחור בדגם היקר יותר – אם יש להם תקציב.

לכן, מי שיבחר לקנות את הדגם הזה יקבל טלפון סלולרי טוב, אבל מן הסתם – לא הטוב ביותר ש-OPPO יודעת להציע. OPPO RENO 7 הוא לא טלפון סלולרי זול כמכשיר ביניים, אבל גם לא מאוד יקר. בשורה התחתונה, הוא מכשיר שמספק תמורה טובה בעד מחירו. עבור מי שמתלבט, כדאי לקרוא גם את סקירת Galaxy S21 FE.

מחיר OPPO RENO 7

כאמור, מחיר RENO 7 עומד על קצת יותר מ-2000 ש"ח.

לאסט פרייס2179 ש"ח
KSP2179 ש"ח

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות