מדבקות למדפסת - איך לבחור מדבקות איכותיות

מדבקות למדפסת – איך לבחור מדבקות איכותיות

מדבקות למדפסת הן יופי של כלי לשימוש ביתי או משרדי. חשוב לבחור במדבקות איכותיות. איך עושים את זה? היכנסו לפרטים

מדבקות למדפסת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

מדבקות למדפסת מעניקות לכם את האפשרות ליצור מדבקות בהתאמה אישית בכוחות עצמכם. עם זאת, כאשר מדפיסים על מדבקות, לאיכות המדבקות שבוחרים יש חשיבות רבה, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משתמשים בכל גיליון מדבקות בצורה הטובה ביותר וליהנות מהתוצאות שאתם רוצים.

מכיוון שיש סוגים שונים של מדבקות למדפסת, הבחירה עשויה להיות מעט מאתגרת. כדי לאפשר לכם לבחור את המדבקות הטובות והמתאימות ביותר לצרכים שלכם, ריכזנו לכם את הפרמטרים שצריכים ללוות אתכם בעת הבחירה שלכם.

גימור

מדבקות למדפסת מגיעות בדרך כלל בגימור מט או בגימור מבריק. מדבקות בגימור מט יהיו דומות לנייר סטנדרטי ויהיה אפשר להדפיס עליהן מבלי שהדיו ימרח. מדבקות בציפוי מבריק יהיה מבריקות והמראה שלהן יהיה יותר מקצועי, אולם כדאי לבדוק שהדיו אינו נמרח עליהן לאחר ההדפסה.

סוג הדבק

יש סוגים שונים של מדבקות וחלקן נבדלות גם בסוג הדבק שלהן, מה שאומר שיש מדבקות שאפשר להדביק ולהסיר מבלי שיישארו כתמים או סימנים, לעומת מדבקות שלא ניתן לעשות בהם שימוש חוזר וקשה להסיר. מדבקות שניתן להסיר יכולות להיות שימושיות כאשר אתם עושים טעות או כאשר תרצו להחליף את המדבקות מדי פעם.

סוג המדפסת

סוג המדפסת משחק תפקיד מרכזי, ועליכם להתאים בין המדבקות לבין המדפסת, שכן מדבקות למדפסת לייזר יהיו שונות ממדבקות שמיועדות למדפסת דיו. לכן שימו לב מהו הייעוד של המדבקות שאתם קונים ואם אינכם בטוחים, פשוט תשאלו.

עמידות במים

עמידות בפני מים היא לא בהכרח דרישה, סביר להניח שאינכם מתכננים להרטיב את המדבקות שלכם, ובכל זאת, אם המדבקות מקשטות מוצרים או אריזות, כדאי שיגלו עמידות למים או ללחות כדי שלא ייהרסו במקרה של חשיפה. שוב, אופן השימוש במדבקה הוא זה שיקבע.

חומר הגלם של המדבקה

מדבקות שונות זו מזו גם בחומר הגלם שממנו הן מיוצרות ובאופן כללי, תוכלו לבחור בין מדבקות ויניל ומדבקות נייר. מדבקות ויניל דורשות יותר השקעה אך הן עבות, עמידות, קל להסיר אותן, הן גמישות יותר וניתן להשתמש בהן למטרות שונות ומגוונות. האפשרות השנייה היא מדבקות נייר. מדבקות נייר למדפסת נחשבות למאוד פופולריות, אומנם לא ניתן להסיר אותן או לעשות בהן שימוש חוזר אך הרזולוציה של ההדפסה תהיה נהדרת והצבעים בולטים, הן דקות יותר ופשוטות ליישום.

גודל

גם גודל המדבקות יכול להשפיע. מדבקות למדפסת זמינות בגדלים שונים לכן עליכם לבחור בגודל שתרצו. תוכלו גם לבחור בדף בגודל A4 סטנדרטי ולחתוך את המדבקות בעצמכם על ידי מכונת חיתוך, או לבחור בדף שכבר מחולק לכמות המדבקות שאתם רוצים.

איפה קונים מדבקות איכותיות למדפסת?

אם אתם מחפשים מדבקות למדפסת, בגלילון תוכלו למצוא דפי מדבקות למדפסת במגוון סוגים וגדלים ברמת איכות גבוהה ביותר. גלילון זו חנות המדבקות הגדולה בישראל לפיתוח, ייצור ושיווק מדבקות ושם תוכלו למצוא את הפתרון המושלם לכל צרכי ההדבקה שלכם.

1
נגישות