forever 21

רשת FOREVER 21 חוזרת לישראל – אופנת נשים, נערות וגברים עד 170 ש"ח

רשת האופנה שפשטה רגל ונפתחה מחדש מגיעה לישראל עם מחירים די נוחים – אבל אפשר למצוא אותה רק אונליין באתר אחד שקיבל בלעדיות

forever 21

 

רשת FOREVER 21 חוזרת לישראל – ובתחילה תימכר אונליין בלבד באתר ONE PROJECT. המחירים של המותג יחסית נגישים – עם ג'ינסים במחיר של 80 או 120 ש"ח, חולצות מכופתרות בפחות מ-100 ש"ח בלבד, מגפונים בכ-150 ש"ח ועוד (ראו בהמשך). הסגנון של הרשת מזכיר את הסגנון המקובל היום ברשתות האופנה – סריגים שונים לנשים, ג'ינסים בגזרות שונות, חולצות מכופתרות חלקות ומודפסות לגברים, תיקים אופנתיים ועוד.



פוראבר 21: אלה המחירים

כמו בעבר, המוטו של FOREVER 21 הוא עדיין להציע מחירים נוחים, והפריטים יימכרו במחיר שמתחיל ב-9 ש"ח ומגיע עד 170 ש"ח. מבחינת הסגנון, ברשת מבטיחים להציע את הטרנדים העדכניים ביותר – ובגרסה הנוכחית תיפתח בישראל גם מחלקת ליבינג עם אביזרים לעיצוב הבית.

הקולקציות בפוראבר 21 כוללות ביגוד, הנעלה ואקססוריז כמו תיקים, מוצרים לשיער ועוד.

טווח המידות נע מ-XS ועד 3XL, מחלקת פלאס סייז במידות XL0- 3XL ומחלקה לנערות וילדות בגילאי 4-15.

דוגמאות למחירים – FOREVER 21

  • ג'ינס לנשים: 120 ש"ח
  • תיק צד לנשים: 70 ש"ח
  • סוודר לנשים: 90 ש"ח
  • שמלת סאטן: 90 ש"ח
  • חולצת קטיפה לגבר: 50 ש"ח
  • חזיות תחרה: 50 ש"ח
  • מגפונים: 150 ש"ח
  • מכנסי טרנינג לילדות: 90 ש"ח

FOREVER 21 באתר One project

כאמור, כעת FOREVER 21 עושה צעדים ראשונים בישראל קודם כל אונליין, באתר One project.

פואנטה בטלגרם

אתר וואן פרוג'קט נמצא בבעלות משותפת של קבוצת עזריאלי וקבוצת MGS (שנמצאת בבעלות האחים מוליוב ומחזיקה קבוצת MGS בין היתר במגה ספורט, באדידס ישראל ובסאקוני). במילים אחרות הזיכיון הבלעדי לשיווק FOREVER21 בישראל נמצא בידיים שמחזיקות בזיכיון בלעדי גם לשיווק מותגים רבים אחרים, מה שמעורר תהיות לגבי התחרות שהצרכן הישראלי יכול בכלל ליהנות ממנה.

לדברי אלה מוליוב ודור טננבאום, מנכ"לי אתר ONE PROJECT, תחילת שיווקה של פוראבר 21 באתר היא חלק מהאסטרטגיה של וואן פרוג'קט להתבסס כאתר אופנה מוביל בארץ: "אתר ONE PROJECT מבסס את מעמדו כאתר האופנה של ישראל ומצרף אליו בבלעדיות את מותגי האופנה החזקים והמעניינים בעולם", הם אומרים.

למי שהשם FOREVER 21 מצלצל מוכר, נזכיר כי מדובר באחת מרשתות האופנה האמריקניות הראשונות שהציעו אופנה במחירים נמוכים. עם פתיחת הרשת בישראל בתחילת העשור הקודם, היא זכתה לקבלת פנים חמה והתמקמה בקניון עזריאלי בתל אביב עם חנות ענקית. לאחר כמה שנים הסניפים נסגרו כחלק מפשיטת רגל עולמית – וכעת היא נפתחת מחדש בבעלות אחרת. לאחר פשיטת הרגל הגלובאלית של FOREVER21, הרשת נרכשה ע"י קרן השקעות ABG מכונס. כיום ישנם 700 סניפים בכל העולם וכעת כאמור היא שבה לישראל.

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה


היה לכם מעניין?
פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל..

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

מעוניינים לפרסם בפואנטה?

השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     
    תגובות: 0

    נגישות