הגיע הזמן לעבור למגרש של הגדולים: הפקת סרט תדמית עם פיל אנימציה

הגיע הזמן לעבור למגרש של הגדולים: הפקת סרט תדמית עם פיל אנימציה

כל עסק צריך לדאוג לשיווק שלו, ואחת הדרכים היא באמצעות סרון תדמית. פיל אנימציה הוא סטודיו שמציע, בין היתר, את השירות הזה

אנימציה סטודיו פיל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות הפקת סרט תדמית באנימציה הפכה לאפשרות הפרסום המועדפת על מגוון רחב של חברות, ארגונים ועסקים בשוק, מסיבה אחת פשוטה: מדובר במוצר שאי אפשר לפספס. למה לבחור בהפקדת סרט תדמית דווקא באנימציה? מה ההבדל בין הפקת סרטון תדמית באנימציה לבין סרטון תדמית קלאסי? כל הפרטים במאמר הבא.

סרטוני תדמית באנימציה: מה הופך אותם לכל כך מבוקשים?

סרטוני תדמית באנימציה הפכו לאחד המוצרים הפופולריים והמבוקשים ביותר על ידי עסקים בשנים האחרונות, ויש לכך יותר מסיבה אחת. מעבר לעובדה שהקורונה והעידן הדיגיטלי באופן כללי הפכו את כל סרטוני התדמית למבוקשים במיוחד (אין צורך בשחקנים ולוקיישנים פיזיים), הם מאפשרים לחברות לקדם כל מוצר או שירות בקלות וביעילות. כשמדובר בסרטוני תדמית באנימציה, היתרונות בולטים עוד יותר: סרטוני האנימציה מאפשרים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים או הקיימים בפשטות ובמהירות. הם גם מאפשרים לקחת מסרים ארוכים ולהעביר אותם בצורה פשוטה וקצרה – מה שמבטיח להשאיר חותם אצל הלקוחות.

כל אחד ואחת מאיתנו, וכך גם הלקוחות שלנו, מוצפים במסרים שיווקיים מכל כיוון. המשמעות של הדבר היא פשוטה להבנה אך קשה לביצוע: אנחנו חייבים להיות המוצלחים ביותר כשמדובר בתשומת הלב של הלקוחות שלנו. יש לנו פחות משנייה לתפוס את תשומת הלב שלהם ולגרום להם להישאר. אם לא הצלחנו, פספסנו לקוח פוטנציאלי. אם כן הצלחנו, אנחנו צריכים להמשיך ולגרום להם להישאר ולצפות בסרטון האנימציה, ולא להשתעמם או להמשיך הלאה – אנחנו רוצים להעביר להם את המסר במלואו, ובאופן המדויק ביותר שרק אפשר.

מקורי, פשוט ומדויק: 4 יתרונות של הפקת סרט תדמית באנימציה

למה להפיק סרט תדמית דווקא באנימציה ולא בצילום רגיל/קלאסי? יש כמה סיבות ויתרונות ברורים, כעת נדבר על המרכזיים שבהם:

1. מקוריות ויצירתיות

סרטוני האנימציה מאפשרים לנו לקחת את סרט התדמית הבנאלי שכולנו מכירים, ולהפוך אותו למקורי, יצירתי ומעניין. כאמור, חשוב להיות יצירתיים כדי לשמור על תשומת הלב של הקהל, וגם כדי להיות בולטים בשטח ולא לייצר סרטון שנראה כמו מאות או אלפי סרטוני תדמית אחרים.

2. תשומת הלב של קהל היעד

זו המטרה המרכזית שלנו. הצלחנו לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלנו? נהדר, המשמעות היא שכמעט הצלחנו במשימה. עכשיו המשימה שלנו היא לגרום להם להישאר, להתעניין ולזכור את המסר שרצינו להעביר.

3. ויראליות

סרטוני אנימציה מסוגלים להפוך לסרטונים ויראליים די בקלות. יצירה של סרט אנימציה קצר וקולע, שהוא גם עכשווי ומשתמש בהומור זו הנוסחה המנצחת לוויראליות.

4. קצר, פשוט ומהיר

סרטוני תדמית באמצעות שימוש באנימציה מאפשרים לנו לקחת מסרים מורכבים ולהפוך אותם לפשוטים, מה שלא מתאפשר בכתיבה, שיחה או פגישה. במילים אחרות, מדובר בכלי יעיל במיוחד שלא רק יחסוך לכם זמן וימנע מכם להסביר את אותו הדבר פעם אחר פעם, אלא גם יישאר היטב בתודעה של קהל היעד שלכם.

הפקת סרטון תדמית באנימציה עם פיל אנימציה

כשמדובר בהפקת סרטוני אנימציה שהלקוחות לא יוכלו להישאר אדישים אליהם, פיל אנימציה זו הכתובת: סטודיו פיל אנימציה הוא סטודיו מוביל בישראל בהפקת סרטוני אנימציה דו-ממדית לעסקים וחברות. לסטודיו ניסיון של שנים, היכרות עמוקה עם השוק בישראל ובעולם ויכולת לקחת מסרים מורכבים ולפשט אותם בקלות רבה. צוות הסטודיו מורכב מאנשי מקצוע הטובים והמנוסים ביותר בתחום – שמעניקים ייעוץ, מלווים ומנחים את הלקוחות לאורך כל הדרך, החל משלב החשיבה הרעיונית ועד לרגע שבו הסרטון יוצא לאור.

רוצים גם להפיק סרטון תדמית מקצועי שהלקוחות לא יוכלו להישאר אדישים אליו? צרו עם פיל קשר או השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם.

תגובות: 0

נגישות