עכשיו אפשר לשלם על כביש 6 בפנגו, האם כדאי?

עכשיו אפשר לשלם על כביש 6 בפנגו, האם כדאי?

אם אתם נוסעים מדי פעם בכבישי האגרה בארץ, כנראה יעניין אתכם לדעתם שאפשר לשלם על כביש 6 בפנגו

לשלם על כביש 6 בפנגו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אפליקציית פנגו היא כבר מזמן לא אפליקציית חניה בלבד, אלא אפליקציית תחבורה חכמה. השבוע היא הוסיפה שירות חדש שיכול להקל על הרבה נהגים – תשלום לכביש 6. האפשרות לשלם על כביש 6 בפנגו נוחה וכרגע גם חינמית, אבל כשמדובר ב-PANGO חשוב לשים לב שייתכן שהחברה תתחיל לגבות עמלה. על תשלום בחניונים, למשל, היא גובה עמלה של שקל אחד – והרבה משתמשים לא יודעים זאת. בכל אופן, כרגע תשלום על נסיעה בכביש 6 בפנגו הוא חינמי ותעריפי הנסיעה בכביש 6 זהים לתעריפי מנוי בכביש האגרה. ההמלצה שלנו, בעיקר לאור ניסיון העבר, היא לבדוק מדי פעם אם תנאי השימוש אינם משתנים.

לשלם על כביש 6 בפנגו – מידע נוסף

האפשרות לשלם על כביש 6 בפנגו מצטרפת לכבישי האגרה שכבר מופיעים ביישומון, דוגמת הנתיב המהיר או כביש 6 חוצה צפון. הנהג משלם רק בתום הנסיעות בפועל שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב.

הרישום מתבצע בלחיצת כפתור באפליקציה באזור האישי, והחשבון נשלח מדי חודש. היתרון הוא שמי שנוסע בכמה כבישי אגרה באופן קבוע או מזדמן, כלומר, הנתיב המהיר, כביש 6 או חוצה צפון, מקבל חשבונית אחת שמרכזת את כל התשלומים.

תזכורת: ייתכן שאתם מחויבים על שירותים מיותרים בפנגו

זו הזדמנות מצוינת להזכיר לכם, גולשי פואנטה, לפתוח את אפליקציית פנגו ולבדוק היטב על מה אתם מחויבים. לאחרונה פרסמנו פה שוב כי הרבה לקוחות פנגו גילו שהם משלמים מדי חודש לא מעט כסף על שירותים שלא ביקשו או שלא ידעו על קיומם, כמו שירות "זזתי" או פנגו סימפל.

שירותים אלה מבטיחים למשל תזכורת בעת סיום חניה או תזכורות אחרות וכרוכים במינוי חודשי. יש נהגים שגילו שכל רכב שהם אי פעם הוסיפו לאפליקציית פנגו הוכנס אוטומטית לשירות זה. בנושא זה אף הוגשה תביעה ייצוגית נגד פנגו.

בפנגו אומרים שיש להם כיום 4 מיליון לקוחות – שזה המון. למעשה, זו אפליקציית החניה הכי גדולה בארץ, וחוץ ממנה פעילה רק עוד אפליקציה אחת – סלופארק.

האפליקציה מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה. ביניהן חניה בכחול לבן בכלל הרשויות ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב (כדאי להשוות מחירים), שירותי דרך ועוד.

כזכור, לקוחות בנק דיסקונט בעלי "מפתח דיסקונט" מקבלים הטבת חניה דרך פנגו – מה שמאלץ אותם להוריד את האפליקציה ולהירשם להטבה רק באופן הזה. עד לפני מספר חודשים אפשר היה ליהנות מהטבת חניה חינם במפתח דיסקונט בלי קשר לפנגו.

לדברי יונתן אלון, מנכ"ל פנגו, בשנים הקרובות ייפתחו כבישי אגרה נוספים בישראל ובפנגו שואפים להיות אפליקציית התשלום המועדפת לאותם הכבישים.


היי חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו, ונשמח אם תעקבו אחרינו שם (זה גם הכי נוח 🙂 ). לחצו כאן >


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות