טעמנו: פתיתים ופסטה מועשרים בחלבון מסדרת הפלוס התזונתי של אסם. מה המינוס?

טעמנו: פתיתים ופסטה מועשרים בחלבון מסדרת הפלוס התזונתי של אסם. מה המינוס?

אסם ממשיכה להרחיב את סדרת הפלוס התזונתי, או "אסם פלוס". הפעם הדגש הוא על תוספת חלבון, מה שמדבר גם אל ספורטאים למשל. מה קרה למחיר, מה קרה לטעם ומה קרה לכמות?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אסם מרחיבה את מגוון סדרת "אסם פלוס" ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון (בהשוואה למוצרים המקבילים).

זאת, בהמשך להשקה ממאי 2017 – שבה יצאו בבת אחת למדפים שורה ארוכה של מוצרי אסם עם שינוי בהרכב התזונתי שלהם, החל מקטשופ מופחת סוכר ועד פסטה עם דגנים מלאים. ככלל, סדרת הפלוס התזונתי של אסם, או אסם פלוס, כללה את המוצרים המוכרים של אסם, כשהם מועשרים בקמח מלא, סיבי שיבולת שועל וירקות.

חלק מהמוצרים, כמו ביסקוויטים פתי בר פלוס המועשרים ב-50% דגנים מלאים, סוקרו כאן בפואנטה.

כאמור, כעת מרחיבה אסם את סדרת "אסם פלוס" בקטגוריית "אסם פלוס חלבון". במסגרת זו הגיעו אל המדפים פסטה פנה, ספגטי ופתיתים המכילים 50% יותר חלבון.

באסם מציינים כי החברה הצליחה להגיע לפיתוח שמאפשר להעשיר את הפתיתים והפסטה בחלבון, מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים.




החלבון מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), ובחברה מציינים שבשל כך הוא חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד.

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם, המוצרים מתאימים במיוחד למשפחות שרוצות להעשיר את התפריט שלהם בחלבון איכותי, לצרכנים מפחיתי בשר ולאנשים העוסקים בפעילות גופנית ומחפשים מזון עשיר בחלבון.

במבחן הטעם, יש לציין כי לא מורגש הבדל – וקהל היעד (שהוא בדרך כלל ילדים) מן הסתם לא ירגישו שבצלחתם מונח מוצר מועשר בחלבון. כשמדובר בפסטה, נושא הטעם אפילו זניח יותר – משום שבדרך כלל היא ממילא מוגשת ברוטב שמטשטש את טעמה.

מחיר: כמו במוצרים הקודמים בסדרה – גם הפעם אסם משווקת המוצרים באריזות קטנות של 400 גרם בלבד, מה שהופך אותם ליקרים יותר מהמוצרים המקבילים שלה, הפחות בריאים, שנמכרים באריזת 500 גרם.

פתיתים פלוס חלבון אסם: 6.90 ש' ל-400 גרם.

פסטה פלוס חלבון אסם: 5.90 ש' ל-100 גרם.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. אם כל הצרכנים מחליעטים לא לקנות מוצרי אוסם, להשאיר להם על המדפים שייתקעו עם מוצריהם- לא תהיה להם ברירה יוזילו. הקונים אדישים להעלאת המחיריעם ממשיכים להעמיס עגלות ומשלמים כל מחיר!

נגישות