אביזרים שתצטרכו ללמידה מרחוק

אביזרים שתצטרכו ללמידה מרחוק

החל ממחשב נייד, דרך אוזניות אלחוטיות ועד מיקרופונים – יש מספר אביזרים ללמידה מרחוק שחשוב להצטייד בהם. היכנסו וקבלו טיפים לרכישה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

נגיף הקורונה חולל שינויים רבים במציאות שכולנו מכירים. אם בעבר ללמוד בבית הספר היה דבר פשוט ונוח, ההגבלות שהנגיף הביא עימו יצר בעבר ואולי יצור גם בעתיד את הצורך ללמוד מרחוק, כלומר, ללמוד מהבית דרך חיבור המחשב לתוכנת הזום, שמאפשר למידה בכיתה וירטואלית בנוכחות המורה וכלל התלמידים. אין ספק שלמידה מרחוק היא הרבה יותר מאתגרת מלמידה רגילה בכיתה ועל כן, חשוב מאוד להכין את המקום שבו אתם לומדים מרחוק בצורה הטובה ביותר וכמובן לרכוש את כל האביזרים שיסייעו לכם בלמידה מרחוק בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

כיצד תכינו את חלל ביתכם ללמידה מרחוק?

עוד בטרם אתם דואגים לרכוש את כל האביזרים הנדרשים לכם עבור למידה איכותית מרחוק, כדאי מאוד שתכינו לעצמכם את חלל הלמידה בצורה הטובה ביותר. כדאי לבחור חלל ייעודי או חדר ייעודי בבית שישמש אתכם רק לצרכי לימודים. עליכם להפריד בין המקום שבו אתם לומדים לבין כל אזור אחר בבית וזאת בכדי לאפשר לכם שגרת למידה נוחה שתצליחו להתרכז ולהתמקד בה.

כמו כן, כדאי להכין מראש במקום הרלוונטי ללמידה את כל מה שאתם צריכים עבור אותה למידה: מחשב איכותי שבו תוכלו להתחבר לשיעורי הזום, מיקרופון שבו תוכלו לשמוע את כל מה שנאמר וכמובן אוזניות. כדאי מאוד שתקפידו על רכישת ציוד איכותי שיאפשר לכם כמובן ללמוד בצורה נוחה עד כמה שניתן בתנאים המדוברים.

ארגון לו"ז למידה

לא פעם למידה מרחוק יכולה להיות מבלבלת. בוודאי יש לכם כמה שיעורי זום כאשר כל שיעור דורש ציוד אחר. בכדי להיות מסודרים, כדאי מאוד שתרכשו מראש לוח גיר, לוח מחיק או לוח שעם ופשוט תכינו לוח זמנים שמצד אחד יגדיר לכם איזה שיעור יש לכם בכל זמן ומה אתם צריכים עבור כל שיעור וכן, יכניס אתכם לאווירה של למידה.

איזה ציוד אתם צריכים עבור למידה מרחוק?

כדי ללמוד מרחוק בצורה הטובה ביותר, ישנם כמה אביזרים שבהחלט לא כדאי לכם לוותר עליהם:
ראשית כל, מחשב איכותי. המחשב הוא זה שמאפשר ללמוד מרחוק. כיום ניתן ללמוד באמצעות אתרים מקוונים ללמידה וכמובן באמצעות שיעורים המועברים בזום על ידי המורים. על כן, הקפידו שהמחשב יהיה בעל חיבור פעיל לאינטרנט וכן, שהמחשב עצמו יהיה איכותי, שימושי ופרקטי. לא כדאי לבחור שהמחשב שישמש אתכם לא יהיה מספיק איכותי וכן, לא כדאי להשתמש במחשב ללא חיבור יציב לאינטרנט.

דבר חשוב נוסף שצריך ללמידה מרחוק הוא מדפסת. בוודאי יהיה לכם צורך להדפיס דפי עבודה שנשלחים וכן מבחנים ועוד. לכן, חשוב מאוד לדאוג למדפסת איכותית. כיום ניתן למצוא מדפסות מתקדמות אשר מגיעות עם חיבור ווי פי ובלוטות כך שלא תהיו חייבים להציב אותן ליד המחשב ותוכלו לשלוח אליהן להדפסה מכל מחשב באשר הוא. כיום ניתן למצוא גם מדפסות עם פיצ'רים שונים כגון: סורק או מכונות שכפול שיכולות בהחלט להוות תוספת יעילה מאוד ללמידה מרחוק.

כמובן שכדי להיות מנוטרלים מכלל הסביבה ולהתמקד בשיעור, עליכם להיות מחוברים לאוזניות איכותיות שיאפשרו לכם לשמור את הנאמר בצורה הטובה ביותר ולנטרל רעשים חיצוניים. כיום ניתן למצוא אוזניות אלחוטיות שמאפשרות את הנוחות המרבית במהלך הלמידה.

אביזר נוסף שתדרשו לרכוש עבור למידה מרחוק הוא כמובן מיקרופונים אשר יאפשרו לכם לדבר מתי שיש צורך בצורה נוחה. כדאי לרכוש רמקול איכותי התואם לצרכים שלכם, בתקציב המתאים לכם.

כדי ליהנות מלמידה איכותית וטובה, חשוב מאוד לבחור את האביזרים הנדרשים והטובים ביותר עבור למידה מרחוק.

1
נגישות