לפטופ משולב טאבלט: לנובו טאבלט IdeaPad Duet 3. מתאים במיוחד לתלמידים

מחפשים טאבלט או לפטופ לילדים? הדגם הזה יכול להיות הפתרון בשבילכם

מי שמחפש לפטופ משולב טאבלט שמתאים לילדים, לא יקר, לא כבד עם מערכת הפעלה ווינדוס, ימצא יופי של פתרון בלנובו טאבלט Lenovo IdeaPad Duet 3

טאבלט לנובו - לפטופ משולב טאבלט ideapad duet 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

לפעמים קשה לנו לבחור. אנחנו רוצים מחשב נייד, אבל אנחנו רוצים גם טאבלט. לכן, לפטופ עם מקלדת ניתקת, שהוא למעשה לפטופ משולב טאבלט, הוא פתרון מצוין לכל מי שרוצה לרקוד על שתי החתונות. לנובו טאבלט IdeaPad Duet 3 מציע בדיוק את זה, מה שהופך אותו (בין השאר) ללפטופ לילדים ולתלמידים שזקוקים למחשב נייד קל ולא יקר.

המקלדת הניתקת מאפשרת להפוך את המחשב ללפטופ ברגע אחד, לצפות איתו בסרטונים או לקרוא, וכאשר מעוניינים להקליד – להפוך את הטאבלט ללפטופ.

בניגוד לטאבלט רגיל, שמגיע ללא מערכת ההפעלה חלונות, כאן מדובר במחשב ווינדוס שמגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10, מה שהופך אותו להרבה יותר ידידותי ומתאים לשימושים לימודיים ולהפעלת תוכנות אופיס.

 

עם משקל של כ-860 גרם (כולל המקלדת), קל לסחוב אותו לבית הספר, לאוניברסיטה או לכל מקום אחר ולהסתובב איתו גם יום שלם. גם המחיר שלו נוח מאוד (ראו בהמשך).

ניתן לקנות גרסה עם עט מגע – מה שהופך אותו אפילו יותר שימושי לתלמידים.

חשוב לזכור כי מדובר במחשב עם כוח עיבוד לא גדול והוא לא מיועד לגיימרים או למי שיש לו שימושים מורכבים או תוכנות כבדות. הוא מיועד לשימושים יומיומיים בסיסיים שמאפיינים ילדים ובני נוער בהיבט של לימודים, צפייה בתוכן ועוד.

לנובו IdeaPad Duet 3 – טאבלט או לפטופ? שניהם

טאבלט לנובו - לפטופ משולב טאבלט ideapad duet 3

אפשר להתייחס ללנובו 3 IdeaPad Duet כאל טאבלט ואפשר להתייחס אליו כלפטופ, זה די תלוי בכם. יש לו ארבעה מצבי שימוש – טאבלט, נייד, אוהל ועמידה, והוא תומך בעט האלקטרוני Lenovo Digital Pen לרישום, איור וכתיבה.

לזכות לנובו ייאמר שהעיצוב של המוצר הזה פשוט מצוין – גם מבחינת נוחות השימוש וגם מבחינת המראה. הרגלית המובנית מאפשרת להעמיד אותו כמעט בכל זווית או להצמיד אותה לגב המכשיר ולהניח אותו באופן שטוח על השולחן. העובי כאשר הוא סגור וכולל את המקלדת הוא של כ-9.9 מ"מ.


לנובו IdeaPad Duet 3 – מסך

ללנובו 3 IdeaPad Duet יש מסך של 10.3 אינץ' שהוא מסך מגע. מסך מגע הוא יתרון עצום בעידן הסמארטפונים, וברגע שמתרגלים אליו – אי אפשר בלעדיו.

מדובר במסך FULL HD ברזולוציה של 1900X1200 פיקסל, שמספק תצוגה יפה. קצב רענון המסך עומד על 60Hz.

מה שמיוחד במסך הוא החלק התחתון המגנטי שלו, שאליו ניתן לחבר את המקלדת.

Lenovo IdeaPad Duet 3 – מקלדת

המקלדת של לנובו IdeaPad Duet 3 גדולה, קל להקליד עליה ויש לה משטח עכבר. זה למעשה מה שמקנה את היתרון הגדול למוצר הזה.

ההרכבה והפירוק פשוטים, באמצעות החלק המגנטי שנמצא במקלדת ובמסך. כל ילד יכול לבצע זאת בקלות, בלי מאמץ, ולעבור ממצב טאבלט למצב לפטופ בשבריר שנייה.

מערכת הפעלה – Windows 10

כאמור, אחד היתרונות במוצר לנובו טאבלט הוא שמדובר בלטפופ משולב טאבלט אשר מבוסס על מערכת הפעלה של ווינדוס. זה מקל על על העבודה היומיומית, על התפעול ועל ההסתגלות וחשוב כשמדובר בתלמידים ובסטודנטים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

במקרה הזה, לנובו טאבלט מגיע עם מערכת ההפעלה Windows 10 S, הגרסה הזו היא גרסה שבה אפשר להוריד רק אפליקציות מהחנות של מיקרוסופט וזה לא נוח, לכן מומלץ לעבור ל Windows 10 Home. כך אפשר יהיה להוריד את האפליקציות של גוגל למשל.

מפרט וחומרה – לנובו טאבלט IdeaPad Duet 3

  • סוג מעבד: אינטל Celeron
  • נפח זיכרון: 4GB RAM
  • מהירות מעבד: 1100Mhz
  • דור מעבד: דור 4
  • כונן קשיח: 64 GB
  • מצלמת רשת: 2 מגה פיקסל
  • מסך מגע
  • עט מגע: אופציונלי
  • כרטיס מסך: Intel UHD Graphics 600
  • יציאות: 2 יציאות USB-C 3.2, שקע אוזניות
  • חיבוריות: WiFi5, בלוטות', אפשרות לרכישת גרסה עם מודם סלולרי
  • 2 מצלמות: קדמית ואחורית
  • מערכת הפעלה: WINDOWS 10 S (ניתן לעבור לגרסת HOME או PRO באופן ידני)

פואנטה בטלגרם

Lenovo IdeaPad Duet 3 – לפטופ-טאבלט לתלמידים ולסטודנטים

כפי שניתן לראות, לא מדובר במחשב חזק עם נתוני חומרה חזקים – אולם לשימושים יומיומיים בסיסיים הוא בהחלט מספיק. המכשיר מגיע עם יציאות USB-C שאליהן אפשר לחבר מטען וגם לטעון באמצעותו את הסמארטפון או האוזניות. הוא לא מגיע עם יציאת USB A.

המחשב גם לא מגיע עם זיהוי טביעת אצבע או זיהוי פנים.

מי שמחפש מחשב לגיימרים – זה לא המחשב בשבילו, אולם מי שמחפש מחשב דו שימושי, כזה שהופך לטאבלט, לא שוקל הרבה ולא עולה הרבה כסף – זה בהחלט פתרון טוב עבורו.

מחיר

המחיר של טאבלט לנובו Lenovo IdeaPad Duet 3 הוא החלק האטרקטיבי במוצר הזה, מפני שביחס לתמורה הוא לא גבוה. המחיר משתנה בהתאם לדגם, כאשר כאמור ניתן לקנות דגם עם עט מגע או בלעדיו, ודגם עם סים סלולרי או בלעדיו. בעיקרון, המחשב מגיע עם תמיכה גלישה אלחוטית, כך שאין צורך בסים סלולרי – אבל האפשרות קיימת.

המחיר משנתה גם בהתאם לכונן ולנפח האחסון, כאשר יש דגם עם כונן SSD מהיר ונפח אחסון של 128GB.

בנוסף, מומלץ לבדוק אם הדגם שאתם קונים כולל את אופיס 365. בעיקרון דווקא הגרסה הזולה עם הזיכרון המצומצם מגיעה עם אופיס 365 לשנה. עם זאת, רוב התלמידים מקבלים כיום גישה אל אופיס חינם דרך בית הספר, כך שעבורם זה פחות משמעותי.

KSP1,640 ש"ח - כולל עט, כונן eMMC בנפח 64GB, כולל אופיס 365 לשנה
KSP1,690 ש"ח - לא כולל עט, כונן SSD בנפח 128GB
KSP1,690 ש"ח - כולל עט, כונן eMMC בנפח 128GB
KSP1,890 ש"ח - לא כולל עט, כולל מודם סלולרי, כונן eMMC בנפח 64GB, כולל אופיס 365 לשנה

גילוי נאות

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

    רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


    תגובות: 0

    נגישות