התמגנות והתייעלות מבית אוקטה

התמגנות והתייעלות מבית אוקטה

בעולם שבו אבטחת מידע חשובה לא פחות מאבטחה פיזית, קבלו את הפתרון המתקדם והנוח ביותר לעסק שלכם באמצעות OCTA

אוקטה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם יש לכם עסק שנעזר בפלטפורמת ענן, ואם בשנים האחרונות חיפשתם דרכים להתייעל ובו זמנית להתמגן, ככל הנראה שיצא לכם לשמוע על אוקטה. נשמע מוכר, אך טרם יצא לערוך היכרות? מדובר בפלטפורמה שמעניקה שלל פתרונות מתקדמים, בתחום ניהול משתמשים והגנה על זהויות. נשמע כמו מעטפת הגנה שהייתם רוצים עבור העסק הפרטי שלכם? ראשית נציין שלצד העובדה שאוקטה מעניקה מגוון שירותים מובילים, היא מאפשרת התאמה מלאה. משלמים באופן ממוקד, בהתאם לסך הצרכים והמאפיינים העסקיים.

עתה, לאחר שהבנו מהי אוקטה, נעצור להסביר מה מוביל עסקים רבים, מהארץ ומהעולם, לצרוך את שירותי הפלטפורמה. אין זה חדש ששלל עסקים חשופים בפני התקפות סייבר, אם כי כיום הסבירות שתותקפו הרבה יותר גבוהה. לא כי אתם פחות זהירים, אלא כי השיטות הנוכחיות הרבה יותר מתוחכמות, ואילו העובדה שפועלים בענן מייצרת אינספור אפשרויות התקפה.

ניטור קידמה והצבת מחסומים

ציינו שפלטפורמת אוקטה מסייעת להתמגן ובו זמנית להתייעל, וכיוון שאין כמו דוגמאות, נעצור להציג את 5 השירותים המובילים מבית אוקטה:

1. ניהול בסיסי נתונים

אוקטה מארגנת בסיסי נתונים שמורים ומאורגנים אשר יודעים לקלוט נתונים משלל מקורות (כולל G-Suite 'O365, AD, LDAP וכדומה), כך שסך המידע נגיש ושמור.

2. הזדהות אחודה

אוקטה מקיימת אינטגרציה עם מעל ל6,000 אפליקציות, כאשר אין צורך להזדהות בכל פעם מחדש, ואף מראש מגדירים לכל משתמש הרשאות, כך שגם אין טעויות מבחינת חשיפת מידע וגם מקצרים ומייעלים את סך ההתנהלות.

פה ראוי לחדד שבזכות הזדהות אחודה לא מתעורר מצב שכיח שבו הצוות הטכני נדרש לבזבז זמן יקר, רק כיוון שלקוחות ועובדים מתקשים להשלים את שלב ההזדהות.

3. שיוך הרשאות

לא פעם קורה שעובד מפוטר, אך עדיין מחזיק בגישה לחומר רגיש. לא פעם קורה שעובד מקודם, ועל כן נדרש לבזבז זמן יקר בקבלת ושמירת הרשאות חדשות וכדומה. מכאן ששיוך הרשאות מבית אוקטה בעל ערך רב. זוכים להתאים, להעניק ולהסיר שלל הרשאות ביעילות.

4. הזדהות כפולה

כאשר מתבססים על סיסמה אחת, הרבה יותר קל להשיג גישה בדרכי עורמה, אך כאשר העימות כפול, מושג מערך הגנה משלים. כאן נעצור לחדד שאוקטה מגדילה להיעזר בדרכי פעולה חדשניות: לא רק שהיא מוציאה את הסיסמה מהמשוואה (MFA), אלא היא גם מסתמכת על אמצעי זיהוי סופר מתקדמים, כגון אמצעים ביומטריים.

5. ניטור התנהלות

אוקטה אינה רק מייעלת תרחישי עבודה ומחזקת את חומות ההגנה, אלא גם מנטרת באופן פעיל תרחישי פעולה שוטפים, מתוך מטרה לזהות ברגע האמת התנהלות לא סטנדרטית שמצריכה להאיר נורה אדומה. כאשר זה קורה, אוקטה נכנסת למצב הגנה – הודפת בצורה יעילה ניסיונות תקיפה.

חומר למחשבה

עתה לאחר שערכתם היכרות אישית עם פלטפורמת ענן כה חיונית, רק נותר לבחון היכן הצרכים של העסק שלכם נפגשים עם שירותי אוקטה. חומר למחשבה!

1
נגישות