כצפוי: נטפליקס מעלה מחירים בישראל. חבילת הפרימיום מתייקרת בכ-22%

כצפוי: נטפליקס מעלה מחירים בישראל. חבילת הפרימיום מתייקרת בכ-22%

נטפליקס מעלה מחירים של כל החבילות שלה, כאשר חבילת הפרימיום היא זו שמתייקרת הכי הרבה. תעריפי נטפליקס בישראל עולים במקביל לעלייה במקומות נוספים בעולם

מחירים נטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לאחרונה דיווחנו כאן באתר פואנטה על כמה סימנים מבשרים על כך שנטפליקס תעלה מחירים בישראל – והנה זה קורה. לפני כשלושה חודשים נטפליקס הפריחה בלון ניסוי כדי למשש את הדופק, וחלק מהגולשים שנכנסו לאתר כדי להתעניין במחירים, ראו מחירים גבוהים יותר ממחיר המחירון. בתגובה היא הודתה שהיא בוחנת היענות של הצרכנים לשינוי בתעריפים. במקביל, נטפליקס העלתה מחירים באנגליה. כעת, כאמור, המחירים בישראל עולים, כמו גם במקומות אחרים בעולם.

חבילת הפרימיום של נטפליקס מתייקרת באופן החד ביותר (ב-11 שקל), בשיעור של כ-22%. בחישוב שנתי, מנויי נטפליקס ישלמו 132 שקל יותר החל מעכשיו. חבילת הסטנדרט גם היא מתייקרת בחדות בסכום של 7 שקלים בחודש, בשיעור של כ-18%, וחבילת הבייסיק מתייקרת בשלושה שקלים לחודש, שהם כ-10%.

נזכיר כי חבילת הבייסיק מאפשרת צפייה במכשיר אחד בלבד ובאיכות צפייה בסיסית, חבילת הסטנדרט מאפשרת צפייה באיכות HD ובשני מכשירים, וחבילת הפרימיום היא החבילה השימושית ביותר והמותאמת ביותר למשפחות – היא מאפשרת צפייה באיכות אולטרה HD ובארבעה מכשירים.

אז כמה יעלו חבילות נטפליקס בישראל?

מחיר ישן מחיר חדש
חבילת בייסיק: 29.90 32.90
חבילת סטנדרט: 39.90 46.90
חבילת פרימיום: 49.90 60.90

התחרות לנטפליקס מעבר לפינה

נזכיר כי כיום נטפליקס היא שירות הטלוויזיה בסטרימינג המצליח בעולם, והמתחרה העיקרית שלה היא אמזון פריים וידאו, אשר מבחינת הישראלים פחות מוכרת ורלבנטית. עם זאת, בקרוב מאוד יושקו שני שירותי טלוויזיה בסטרימינג שישנו לחלוטין את התמונה: אפל תשיק את אפל TV פלוס ודיסני תשיק את דיסני פלוס.

המהלך של דיסני הוא מאוד משמעותי מבחינת נטפליקס, משום שכל התכנים של דיסני יוצאו ממנה – כשהכוונה לכלל המותגים שלה, כולל מלחמת הכוכבים ועוד. השירות של דיסני פלוס צפוי גם להיות זול יותר – והכוונה היא להשיקו בתחילה בארה"ב ולאחר מכן במאות מדינות.

נטפליקס תצטרך להשקיע הרבה יותר בתוכן מקורי ומצליח, כדי למנוע עזיבת מנויים – וייתכן שזו המטרה בהעלאת המחירים הגורפת.

לאחרונה: סלקום TV הוסיפה את נטפליקס

כפי שפרסמנו במדור הטלוויזיה של פואנטה, החדירה הגדולה של נטפליקס לישראל ושיתוף הפעולה המוצלח בינה לבין פרטנר TV, הביאה את סלקום TV לחתום עם נטפליקס על הסכם שיתוף פעולה. לאחרונה סלקום השיקה ממיר חדש ושלט חדש – כאשר בשלט יש כפתור ייעודי לנטפליקס והממיר מאפשר צפייה באפליקציית נטפליקס באופן מובנה.

סלקום אף יצאה במבצע חסר תקדים מבחינתה לקידום החבילה שלה. עם זאת, חשוב לזכור כי ההצטרפות לנטפליקס היא עצמאית ומנויי סלקום ישלמו על השירות בשתי חשבוניות נפרדות – אחת לסלקום TV והשנייה לנטפליקס.

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות