יס פלוס באנדרואיד TV - הסטרימינג של yes כבר לא רק בממיר אפל TV

יס פלוס באנדרואיד TV – הסטרימינג של yes כבר לא רק בממיר אפל TV

חברת הלוויין יס צועדת לעבר שידורי האינטרנט ומשיקה את יס פלוס באנדרואיד TV. המשמעות היא שאפשר להשתמש גם בסטרימר של שיאומי. כמה עולה חבילה? חדשות הטלוויזיה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שירות הטלוויזיה בסטרימינג יס פלוס מגיע לאנדרואיד TV. המשמעות של יס פלוס באנדרואיד TV היא זמינות להרבה יותר צרכנים, משום שעד עכשיו מי שרצה להתחבר לסטרימינג של יס, היה צריך להתבסס על אפל TV.

למי שלא ממש יודע מה זה יס פלוס, מדובר בעצם בצפייה בתוכן של יס באמצעות האינטרנט במקום באמצעות הלוויין. כפי שפרסמנו כאן במדור טלוויזיה וסלולר בעבר, חברת הלוויין יס מעוניינת לעבור לשידורים על גבי האינטרנט, וזה למעשה חלק מהתהליך.

ההשקה מלווה בקמפיין נרחב בכיכובה של נועה קירל.

יס פלוס באנדרואיד TV
נועה קירל בקמפיין ליס פלוס באנדרואיד TV. צילום: איל נבו

יס פלוס באנדרואיד TV

כזכור, יס השיקה את יס פלוס בדצמבר 2019. בשלב ראשון ניתן היה לצפות ביס פלוס רק דרך הסטרימר של אפל – אפל TV.

המעבר של יס לשידור באינטרנט מביא איתו חוויית צפייה שונה מחוויית הצפייה באמצעות הממיר הרגיל. עבור מי שרגיל לצפות בנטפליקס, היא מתאימה יותר להרגלי הצפייה. הממשק של יס פלוס מאפשר צפייה בבינג', כולל דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים. השירות גם מציע שירות Catch Up, ניגון טריילרים, המלצות צפייה וחיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים.

כאמור, כעת מושק יס פלוס באנדרואיד TV. לדברי yes, הפיתוח נעשה יחד עם חברת גוגל.

היתרונות בשימוש בממיר מבוסס אנדרואיד (ולא בממיר אפל TV) לא מעטים. לאנשים רבים יש בבית ממירים כאלה, כמו הסטרימר של שיאומי, מה שמרחיב משמעותית את הנגישות ליס פלוס עבור מאות אלפי צרכנים. הרחבת השירות תאפשר צפייה בטלוויזיות חכמות תומכות אנדרואיד.

ממיר אנדרואיד TV ביס פלוס

בנוסף, הממיר ישמש כנתב המרחיב את טווח הקליטה של ה-Wi-Fi בבית.

כאמור, בחברת יס אומרים כי גוגל הייתה שותפה לפיתוח ממיר yes+ על Android TV. מדובר בממיר 4K אשר מאפשר גישה ישירה לנטפליקס, אמזון פריים וידאו, יוטיוב וספוטיפיי.

מערכת הפעלה Android 9.0 וכרומקאסט מובנה להצגת מידע מהטלפון הנייד. בעוד מספר חודשים אפשר יהיה לבצע בממשק חיפוש קולי באמצעות גוגל אסיסטנט (שעדיין לא פעילה בישראל).

השלט כולל מקשי גישה לנטפליקס וליוטיוב (בדומה לשלטים של פרטנר TVושל סלקום TV), וניתן להדליק ולכבות באמצעותו את הטלוויזיה.

יס פלוס באנדרואיד TV – מחיר החבילה והציוד הכלול

אמנם מדובר בשירות טלוויזיה בסטרימינג, אבל המחיר רחוק מלהזכיר את המחיר של חברות הסטרימינג, כמו נטפליקס או אמזון פריים וידאו.

החבילה של יס פלוס עולה כ-200 שקל בחודש. כאשר מצטרפים במסלול שכולל ממיר אפל TV, מקבלים ממיר אחד. כאשר לוקחים חבילת יס פלוס עם ממיר אנדרואיד. מקבלים 3 ממירים.

ביס מציעים בחבילה של יס פלוס שלושה ממירי yes+ Android TV באיכות K4 כלולים בחבילה ללא תוספת תשלום.

> yes פלוס – מה מציע שירות הטלוויזיה באינטרנט של yes וכמה הוא עולה? >

"שידורי הלוויין יישארו עוד כמה שנים"

כאמור, בחברת יס הודיעו כי בכוונתם לעבור לשידורים על גבי האינטרנט, אך מדובר בתהליך הדרגתי. "טכנולוגיית הלוויין תמשיך לשרת אותנו בשנים הקרובות", אומר היום אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של yes. לדבריו, החברה מצפה שיס פלוס באנדרואיד TV יעלה את קצב ההצטרפות לשירות: "כבר בחודשים הקרובים כ- 100,000 אלף מלקוחותינו יהיו מחוברים לשידורים על גבי רשת האינטרנט".

היה לכם מעניין? איזה כיף, פרגנו לנו בלייק! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות