אירוויזיון 2020 - קבלו את הסרט של נטפליקס ואת הקליפ שכבר שוחרר

אירוויזיון 2020 – קבלו את הסרט של נטפליקס ואת הקליפ שכבר שוחרר

אם הצטערתם על ביטול אירוויזיון 2020, תוכלו להתנחם בסרט האירוויזיון של נטפליקס שיוצא בקרוב. את השיר המנצח תוכלו לשמוע כבר עכשיו. פואנטה עם חדשות הבידור

אירוויזיון 2020
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אירוויזיון 2020 אמנם בוטל בשל נגיף הקורונה, אבל סרט האירוויזיון של נטפליקס, שתוכנן לצאת במקביל לתחרות האירוויזיון, עולה לאוויר. הסרט, ששמו Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga, הוא קומדיה שמפיקה נטפליקס על תחרות השירים האירופאית.

אם אתם מחפשים סרטים מומלצים בנטפליקס, אין ספק שביוני אחד הסרטים שתיתקלו בהם הוא הסרט הזה, אשר נטפליקס ציוותה אליו כמה דמויות בולטות בתעשייה.


אירוויזיון 2020 – אאוט, סרט אירוויזיון של נטפליקס – אין

סרט האירוויזיון של נטפלקיס Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga הוא קומדיה האמריקאית על תחרות השירים האירופאית. כך למעשה, מיליוני אמריקנים שלא עוקבים אחר התחרות, ייחשפו אליה גם הם.

הסרט הוא הפקת מקור של נטפליקס. כאמור, חברת הסטרימינג הייתה אמורה לשחרר אותה ממש במקביל לאירוויוזיון, אך לאור ביטול האירוע, הסרט יעלה רק ב-27 ביוני.

הסרט עוקב אחר זמרים מאיסלנד שמקבלים את ההזדמנות לייצג את מדינתם באירוויזיון. אם מתחשק לכם להציץ בשיר האירוויזיוני שמלווה את הסרט, תוכלו כבר לעשות זאת. שמו של השיר הוא Volcano Man.

השיר מתאפיין בלחן קיטשי ודביק, שהוא כידוע סגנון מאוד פופולרי באירוויזיון. הוא מבוצע על ידי וויל פארל ומיי מריאן.

הסרט מבוים על-ידי דיוויד דובקין ונכתב על-ידי וויל פארל ואנדרו סטיל. פרל גם מככב בסרט, לצד פירס ברוסנן, דיוויד סטיבנס ודמי לובאטו.

נטע ברזילי בסרט האירוויזיון של נטפליקס?

את התחקיר לסרט עשה פרל באירוויזיון 2018, שבו כידוע זכתה נטע ברזילי עם השיר TOY. הסרט עצמו צולם בשנה שעברה באנגליה ובאירלנד.

לאחרונה פורסם בכמה אמצעי תקשורת שלזמרת הישראלית הצעירה יהיה גם תפקיד בסרט באירוויזיון של נטפליקס, לאחר שוויל פרל ביקר בארץ.

היה לכם מעניין? יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות