מייקל ג'ורדן - הריקוד האחרון: הסדרה שאיש לא נשאר אדיש אליה. חדשות נטפליקס

מייקל ג'ורדן – הריקוד האחרון: הסדרה שאיש לא נשאר אדיש אליה. חדשות נטפליקס

הסדרה מייקל ג'ורדן – הריקוד האחרון שוברת את שיאי הצפיות. הסדרה נכנסת בקלות לרשימת הסדרות המומלצות בנטפליקס לא רק עבור חובבי ספורט או דוקו. חדשות הטלוויזיה

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן - הריקוד האחרון. סדרות מומלצות בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מייקל ג'ורדן שבר כל כך הרבה שיאים, כך שזה רק טבעי שסדרה על שחקן ה-NBA האגדי תשבור שיאים גם היא. מייקל ג'ורדן – הריקוד האחרון (The last Dance) נכנסת לפנתאון הסדרות המומלצות בנטפליקס בסערה, כשהיא מגדילה את קהל המעריצים שלו בכל העולם.

מייקל ג'ורדן – הריקוד האחרון: מה הפך את הסדרה בנטפליקס לפופולרית?

כאמור, מייקל ג'ורדן הפך לאגדה עוד בחייו, ורבים רואים בו את גדול שחקני הכדורסל בהיסטוריה. לארי בירד אמר עליו בעבר כי הוא "אלוהים שמחופש למייקל ג'ורדן". במשך 10 עונות, הוא היה הקלע המוביל של ה-NBA.

הסדרה הדוקומנטרית מציגה קטעים תיעודיים שמעולם לא שודרו. היא מספרת את סיפורם של ג'ורדן ושל השיקגו בולס, תוך התמקדות בעונה האחרונה שלו בשנת 1997-1998.

בקיץ 1997 החלה קבוצת השיקגו בולס (Chicago Bulls) בהובלת מייקל ג'ורדן לחתור לזכות בפעם השישית באליפות ה-NBA תוך 8 שנים. הפרק הראשון מתחיל אמנם בתקופה הזאת, אבל מתאר את כל חייו האישיים והמקצועיים של השחקן.

בסדרה מרואיינים שחקנים ודמויות בולטות מה-NBA, כולל ג'ורדן עצמו וכולל השחקן הנערץ קובי ברייאנט, אשר נהרג לפני מספר חודשים בתאונת מטוס טראגית.

הסדרה עוקבת אחר העליות והמורדות של ג'ורדן, הפרישה שלו ב-93 לתחום הבייסבול, מות אביו והחזרה לשיקגו בולס כאשר יש ממנו ציפיות גדולות.

פרקי הסיום של "הריקוד האחרון" שודרו השבוע בארה"ב וזמינים גם בנטפליקס ישראל.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה בפייסבוק >

נשברו שיאי הצפייה

האמריקאים מעריצים את כוכבי ה-NBA הערצה עצומה, כך שזה לא היה הימור מסוכן מדי מצד נטפליקס ורשת ESPN האמריקנית לצאת להפקה משותפת על הכוכב הנערץ מכולם. עם זאת, גם בלי קשר לכך, הסדרה זוכה לשבחים על הבימוי והיכולת להביא חומרים חדשים, שמכניסים אותה לרשימה של סדרות מומלצות בנטפליקס בכל העולם.

ברשת ESPN דיווחו בסיפוק כי בעשרת הפרקים של הסדרה הדוקומונטרית צפו 5.6 מיליון אמריקנים, מה שמשאיר מאחור את כל הסדרות הדוקומנטריות האחרות שהפיקה ESPN.

הסדרה הייתה אמורה לעלות לשידור רק ביוני, אך בשל מגפת הקורונה הוחלט להקדים את שידורה – וזו כנראה הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלו בנטפליקס וב-ESPN (השייכת לתאגיד דיסני). הסדרה תרמה לאווירת הלכידות של האוהדים ורבים ארגנו מסיבות צפייה משותפות – מקרוב או מרחוק.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות על נטפליקס באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות