המלצות צפייה: סדרות בנטפליקס, סרטים ותוכן דוקומנטרי ביוני 2019 - פואנטה

המלצות צפייה: סדרות בנטפליקס, סרטים ותוכן דוקומנטרי ביוני 2019

מראה שחורה, ג'ניפר אניסטון, בוב דילן… את כל אלה תוכלו לראות ביוני הקרוב, ועוד הרבה סרטים וסדרות בנטפליקס. חיפשתם המלצות צפייה? קבלו

סדרות בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לסדרות ולסרטים מומלצים בנטפליקס בספטמבר 2019 – לחצו כאן

החל מהעונה החמישית של מראה שחורה ועד סרט מתח בכיכובה של ג'ניפר אניסטון וסרט תיעודי על בוב דילן – הנה המלצות צפייה לסדרות מקור, סרטים ודוקו בנטפליקס ביוני 2019.

סדרות מקור של נטפליקס

מראה שחורה (Black Mirror) – עונה 5

מראה שחורה (Black Mirror) היא אחת הסדרות המדוברות של השנים האחרונות. הסדרה, ששודרה עד 2014 בערוץ 4 הבריטי, נרכשה ע"י נטפליקס, וממש לאחרונה (ב-15.5) פורסם הטריילר הראשון לעונה החמישית של התכנית שתצא בנטפליקס ב-5 ביוני 2019 ותכלול שלושה פרקים. פרק אחד יהיה על משחק וידאו משנה חברות רבת-שנים, פרק שני על חברת מדיה חברתית מתמודדת עם משבר בני ערובה, ופרק שלישי על נערה יוצרת קשר עמוק עם גרסת בינה מלאכותית של כוכב הפופ האהוב עליה.



ארמיסטד מופין: סיפורי סן פרנסיסקו (Tales of the City)

מרי אן חוזרת לסן פרנסיסקו אחרי עשרים שנה ומחדשת את הקשר עם בתה ועם החברים האקסצנטריים שרכשה בצעירותה.

07/06/19

השורד המיועד (Designated Survivor): עונה 3

קיפר סאת'רלנד, נטשה מקאלהון, מגי קיו מככבים בסדרת הדרמה הפוליטית, אשר נרכשה ע"י נטפליקס. בעונה השלישית קירקמן מסיר את הכפפות ומשיק את קמפיין הבחירות שלו. במקביל הוא מתמודד עם שורה של אתגרים: שאלות של אתיקה, תקריות בינלאומיות איום טרור חדש מבית.
07/06/19

הודאה מוקלטת (The Confession Tapes): עונה 2

"הודאה מוקלטת" היא סדרה תיעודית הבוחנת מקרי פשע אמיתיים, שבהם אנשים שהורשעו ברצח טוענים שהודאותיהם שקריות או נכפו עליהם. מדוע הודו? ארבעה סיפורים נוספים מנסים לפצח את השאלה הקשה.

21/06/19

סרטי מקור של נטפליקס

תעלומת רצח (Murder Mystery)

אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון ולוק אוונס מככבים בסרו מקורי של נטפליקס, המספר על שוטר ניו-יורקי ואשתו הספרית שיוצאים סוף סוף לחופשה המיוחלת באירופה, אבל נאלצים להקדיש את זמנם לפענוח תעלומת רצח על סיפון יכטה של מיליארדר.
14/06/19

פעימות (beats)

אחד הוא מוזיקאי היפ-הופ שסובל מאגורפוביה, השני – מנהל מוזיקלי שנפל מגדולתו. דרכיהם של השניים מצטלבות בשיקגו, והם עוזרים זה לזה להתעמת עם שדים מהעבר

19/06/19

אליסה ומרסלה (Elisa & Marcela)

סרט מקורי של נטפליקס, המבוסס על סיפור אמיתי. בספרד בשנת 1901, אליסה סאנצ'ס לוריגה מאמצת זהות של גבר כדי לשאת את אהובת ליבה, מרסלה גרסיה איבאס.

07/06/19

בוב דילן במסע הופעות 1975: סרט תיעודי מאת מרטין סקורסזה

בסרט הדוקומנטרי Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story by Martin Scorsese של מרטין סקורסזה, הגבול בין אמת למיתוס מיטשטש. הסרט מביא את מסע ההופעות של בוב דילן בסתיו 1975.

הסנדק השחור (The Black Godfather)

סרט תיעודי על חייו ומורשתו של קלרנס אוונט, מנהל חברת תקליטים, יזם ומפיק קולנוע אמריקאי, הנחשב לסנדק של המוזיקה השחורה.

07/06/19.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





סדרות נטפליקס

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות