מילקי בטעם מפתיע: הרעיון טוב והטעם באמת מפתיע. האם הוא טעים? - פואנטה

מילקי בטעם מפתיע: הרעיון טוב והטעם באמת מפתיע. האם הוא טעים?

הרעיון להציע מילקי בטעם מפתיע מגרה את בלוטות הטעם ואת בלוטות הסקרנות. ישראלים אוהבים מילקי, אך האם מילקי בטעם מפתיע ייכנס למקרר שלהם גם לאחר הקנייה הראשונה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה יצאה שטראוס במהלך שיווקי מוצלח – מילקי בטעם מפתיע. הרעיון הוא שהצרכן לא יודע איזה טעם ממתין לו בתוך הגביע האטום, אשר מגיע בגוון סגול ולא מסגיר דבר ממה שמסתתר בפנים.

הסקרנות היא כמובן כלי חשוב ויעיל כדי לגרות צרכנים לקנות מוצר, וכשמדובר במותג ותיק שחוגג יום הולדת 40 – כמו המילקי המיתולוגי – זו דרך נפלאה לעורר עניין סביבו. כעת מובן שיש מגבלות למהלך כזה, משום שאחרי שהלקוח הראשון פותח וטועם את המילקי, נחשף הסוד שמאחורי המילקי בטעם מפתיע. עם זאת, עדיין מדובר בגימיק נחמד, והורים רבים שמגיעים אל מדפי הסופר יכולים להפתיע את הילדים – במיוחד ילדים קטנים שלא עוקבים אחרי רשתות חברתיות ומדורי צרכנות ולא נחשפו עדיין למילקי החדש.



שטראוס השיקה שני סוגים של מילקי בטעם מפתיע, האחד עם מדבקה ירוקה והשני עם מדבקה סגולה. המדבקות לא מרמזות דבר על הטעם, כך שאין טעם לנסות לנחש בעזרתן מה מסתתר בפנים.

אז מהו הטעם המפתיע של מילקי בטעם מפתיע?

הגביע הראשון שפתחנו היה מילקי בטעם מפתיע עם מדבקה.. וכאשר פתחנו את המילקי, עדיין לא ידענו מה מסתתר מתחת לקצפת.

הכנסנו את הכפית לעומק המעדן, וגילינו צבע ורדרד ובאמת מפתיע. כאשר הכנסנו את הכפית לפה, התקשינו לשים האצבע על הטעם. אכן, מדובר במילקי בטעם מפתיע, אבל גם קשה לזיהוי. המרקם סמיך, הטעם מתוק מאוד והארומה הזכירה לנו גלידת פונץ'-בננה. אחרי שהגענו למסקנה שמדובר במילקי בטעם פונץ'-בננה, חשבנו שוב… ורק לאחר כמה כפיות זיהינו את הטעם: מסטיק. הטעם מאוד מלאכותי ומאוד רחוק מטעמו של המילקי השוקולדי המקורי, ואפשר לומר שבשורה התחתונה, הוא לא רק מפתיע, אלא גם לא ממש ברור ולא ממש טעים. למעשה, הטועמים אפילו לא סיימו אותו. האם צרכנים שירכשו אותו מתוך סקרנות, יחזרו לקנות אותו פעם שנייה? לא בטוח.

בגביע השני שפתחנו המתין לנו טעם אחר. גם כאן, לקח לנו כמה דקות להבין מהו. התלבטנו אם מדובר בטעם קפה או בטעם אחר, ולבסוף נעזרנו במדבקת הרכיבים שגילתה לנו כי מדובר בטעם קרמל. המרקם צמיגי והמתיקות גבוהה מאוד, אך במקרה הזה, הטעם מוצלח יותר.

בכל מקרה, התחושה היא שהטעמים ילדותיים ולא מתוחכמים, וחבל ששטראוס לא מינפה את הרעיון המוצלח שלה להשקת טעמים פחות תעשייתיים, יותר מיוחדים וכאלה שהצרכנים ירצו לרוץ ולקנות שוב.

יום הולדת 40 למילקי

המילקי המפתיע נמכר בחנויות במחיר של 3.50 שקלים ליחידה, כאשר הסיבה הרשמית להשקתו היא חגיגות 40 למעדן הזה, אשר הושק לראשונה בשנת 1979. מאז השקת המוצר הראשון – שהיה מעדן שוקולד עם קצפת אוורירית מעליו, התמלאו מדפי המקררים בסוגים שונים של מילקי (מילקי בלאק, מילקי אוורירי, מילקי טופ, מילקי הפוך, הקצפת של המילקי, מילקי אקסטרה), אך הטעם המוביל הוא עדיין הטעם הקלאסי. הקצפת היא סימן ההיכר של המילקי, ובשטראוס אומרים כי הקצפת הוא אחד הסודות השמורים ביותר בשטראוס ורק 5 אנשים יודעים את סוד הכנתה.

ממש לאחרונה יצאה תנובה במהלך שמתאגר את המילקי של שטראוס – כאשר השיקה לראשונה מעדן שוקולד עם קצפת (יולו עם קצפת). האם הטעם זהה? את הפרטים תוכלו לכתוב בסקירה על יולו עם קצפת שפורסמה כאן במדור שווה להכיר של פואנטה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות