איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ואיך אורזים?

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ואיך אורזים?

אם אתם שוברים את הראש איך להשיג קרטונים למעבר דירה, כדאי להכיר את הפתרון הקל והנוח. במקום לחפש בסופר הקרוב, תוכלו להסיר את הדאגה הזאת מלבכם

קרטונים למעבר דירה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עוברים דירה בקרוב? לא יודעים איפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איפה תוכלו להשיג קרטונים למעבר דירה וניתן לכם טיפים שיסייעו לכם לצלוח את הפרויקט הזה בשלום.

רוכשים קרטונים אונליין

אם אתם צריכים קרטונים למעבר דירה, היום אתם כבר לא צריכים לרוץ לקרטוניה של הסופר או המכולת השכונתית ולסחוב בידיים קרטונים מעופשים, שבמקרה הטוב הם מלוכלכים ובמקרה הרע מביאים איתם נחילים של תיקנים. היום רוכשים קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה ואפשר אפילו לעשות את זה מהר ובזול למדי באמצעות האינטרנט. תוכלו לקנות קרטונים למעבר דירה באתרים מוכרים שמתמחים בשיווק חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה כמו ׳בסטבוקס׳ או ׳הכל למוביל׳. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאתרים הללו, לבחור את המוצרים שאתם רוצים לרכוש לטובת מעבר הדירה והם כבר בדרך אליכם עם שליח.

זה יכול לחסוך לכם לא מעט זמן ואנרגיה. אגב, אם אתם בוחרים שלא לרכוש אונליין את המוצרים הללו, תמיד תוכלו לרכוש אותם גם דרך חברת ההובלה עצמה שאולי גם תספק לכם אותם במחיר נוח מכיוון שאתם לוקחים אותם כחלק מחבילה של מעבר דירה, אם כי יש כאן חיסרון בולט של היעדר מבחר של קרטונים מתאימים לצרכים השונים ובדרך כלל חברות הובלה אינן מוכרות חומרי אריזה.

אורזים שבועיים מראש

קיבלתם את הקרטונים? מעולה, זה הזמן לשנס מותניים ולהתחיל לארוז, רגע לפני שאתם מזמינים חברת הובלה. קחו בחשבון שמדובר בפרויקט לא פשוט ואם יש לכם ילדים קטנים שאתם צריכים להקדיש להם זמן במקביל, הוא יכול להיות מסובך שבעתיים. לכן אם אתם בוחרים לארוז את הבית בעצמכם ולא לשכור שירות של אריזת דירה, אנחנו ממליצים להתחיל עם זה כמה שיותר מוקדם, לפחות שבועיים מראש.

איך אורזים חפצים שבירים

אם יש לכם כלים שבירים בבית, קחו בחשבון שזה לוקח המון זמן כי כל קרטון צריך לקבל את תשומת הלב שלו. הצטיידו בפצפצים ופשוט רפדו את התחתית של הארגזים שבהם אתם מתכוונים לשים חפצים שבירים. לאחר מכן, עטפו את הצלחות והכוסות עם נייר עבה ככל שניתן על מנת שזה ימנע את הזעזועים במהלך הנסיעה במשאית.

אפשרות נוספת שתחסוך לכם כסף ומקום היא להיעזר במצעים ומגבות נקיים כדי לרפד את הקרטונים וכך לחסוך במקום וברכישת פצפצים.

לאחר שסיימתם לארוז אתם צריכים לסגור את הארגזים באמצעות נייר דבק חזק מאד, על מנת שהארגז לא ייפתח במהלך הנסיעה. לאחר מכן, קחו לורד בולט וכתבו על הארגזים את המילה "שביר", כך הסבלים יידעו שיש פה קרטונים שצריכים יחס מיוחד. עמדו כל הזמן ליד הסבלים כשהם לוקחים את הארגזים השבירים והזכירו להם שיש פה תכולה עדינה שעלולה להישבר.

בוחרים חברת הובלה מראש

אם תחכו לדקה התשעים, אל תתפלאו שתמצאו את עצמכם בלי מוביל או שהוא פשוט יבריז לכם. ההמלצה שלנו, התקשרו לחברת ההובלה לפחות שבועיים או שלושה מראש, על מנת שיהיה לה מקום עבורכם ביומן שלה. במידה ואתם מזהים שהמוביל לא מצליח להכניס אתכם ליומן שלו ומשאיר אתכם על הולד, המשיכו בחיפושים אחר מוביל אחר ואל תיקחו את הסיכון.

קבלו כמה הצעות מחיר

אל תקבעו עם חברת ההובלה הראשונה שאתם מדברים איתה, קחו כמה הצעות מחיר. במצב כזה, תוכלו כמובן להשוות בין ההצעות ולעשות משא ומתן בין המובילים השונים על המחיר. בנוסף, אתם צריכים לוודא שכל הפריטים שעליהם סגרתם מופיעים בהצעת המחיר, על מנת שהמחיר לא יעלה בדירה כשמוביל יגיע אליכם.

זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים ללקוחות להזמין את המוביל לביקור מקדים בבית הלקוח שכל מטרתו הוא מתן הצעת מחיר מבוססת. כך המוביל יוכל להעריך את מורכבות העבודה ולתת לכם הצעת מחיר שהוא באמת יכול לעמוד מאחוריה. לא כל המובילים נוהגים לעשות זאת זה וזה בסדר, בטח במקרים של הובלות קטנות, אך אתם צריכים לבטח את עצמכם. לכל הפחות שלחו רשימה של הפריטים ואפילו סירטון וידאו.

בדקו אם יש לחברה ביטוח

כל חברת הובלה שמכבדת את עצמה מחזיקה בביטוח שנקרא ביטוח תכולה בהעברה. מה זה אומר בפועל? שאם יקרה משהו לתכולה שלכם כתוצאה מפגיעה במשאית במהלך הנסיעה, חברת ההובלה תקבל על כך פיצוי ותוכל לפצות גם אתכם. אגב, מדובר בביטוח לא זול בכלל וברוב המקרים חברות קטנות לא עושות אותו, לכן אנחנו ממליצים לכם לברר זאת מראש.

העבירו פריטים יקרים בעצמכם

גם אם יש לחברת ההובלה ביטוח וגם אם אתם סומכים עליה במאת האחוזים, מומלץ להעביר את התכולה העדינה והיקרה בעצמכם. מדוע? מכיוון שרוב המובילים לא יספקו לכם אחריות על טלוויזיה או מחשב שנשברו. לכן, תנו לחברת ההובלה להעביר את הפריטים הכבדים ואת הציוד היקר פשוט תעבירו באוטו. כן, אנחנו מתכוונים גם לטלוויזיות, שרוב המובילים כיום אגב מסרבים להעביר.

אל תשכחו להודיע לשכנים על המעבר

זה נכון שאנחנו מצפים מהמוביל לעשות הובלה מהירה, נקייה ומקצועית ועם זאת, עדיין מדובר בעבודה שגורמת לא מעט רעש. אנו ממליצים לכם לעדכן מראש את השכנים שלכם שאתם עוברים דירה ושאתם מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. אתם יכולים לתלות שלט בכניסה ללובי של הבניין וכמובן לשלוח הודעה בקבוצת הוואטסאפ, העיקר שכולם ידעו על כך ולא יהיו מופתעים.

דאגו לחניה למשאית

זה אמנם נשמע לכם קצת מוזר, אבל כן, אתם צריכים לוודא שלמשאית יש גישה קרובה ונוחה לדירה שלכם. אתם לא מבינים כמה סבלים שונאים לחנות רחוק מהבית וללכת קילומטרים עם הציוד שלכם, מה גם שזה עלול לגרום לקפיצה של המחיר. לכן, גם אם אין לכם חנייה בבניין, בקשו טובה מאיזה שכן שיסכים שהמשאית תחנה בחניה שלו לכמה שעות.

1
נגישות