פותחים את השנה בחופשה משפחתית בעמק יזרעאל

פותחים את השנה בחופשה משפחתית בעמק יזרעאל

אם אתם רוצים לצאת לנופש בצפון, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה בצפון עם ילדים,שימו לב למה שמציע כפר הנופש מזרע בעמק יזרעאל

מזרע כפר נופש
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

דווקא לאחר סיומו הרשמי של הקיץ הלוהט שעבר עלינו זו התקופה המושלמת לחופשה משפחתית – נופש בצפון עם הילדים, אשר יפתח לכולנו את השנה עם טעם טוב וכמה ימים מבורכים של רגיעה ובילוי משותף לפני שחוזרים לשגרה במלוא הכוח. בכפר הנופש מזרע שבעמק יזרעאל תוכלו ליהנות מהתנאים הנוחים והמפנקים ביותר, ומאירוח כפרי בצפון עם בריכה וכל שאר האטרקציות שכדאי שיהיו…

מה יש לעמק יזרעאל להציע לנו בכל הנוגע לחופשה משפחתית, הן מבחינת מסלולי טיולים והן מבחינת אפשרויות אירוח כפרי בצפון?


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר


מסלולי טיולים ואטרקציות בעמק יזרעאל והסביבה

לעמק יזרעאל יש המון מה להציע כיעד לחופשה המשפחתית הבאה. באזור זה של הארץ ניתן למצוא שלל גנים לאומיים ופארקים טבעיים ומטופחים, בהם ניתן להעביר כמה שעות או אפילו יום שלם בכיף יחד עם הילדים והמשפחה. דוגמאות לכך לא חסר – עין יזרעאל ותל יזרעל, גן השלושה (הסחנה), גן לאומי חרוד ועוד. ברבים מהגנים הללו תמצאו מקורות מים טבעיים ומרעננים במיוחד, סביבה טבעית מרהיבה ואזורים מטופחים בהם ניתן לשבת ולשהות לאורך היום בנוחות ובנעימות.

גם מסלולי טיולים והליכה לא חסר, כולל כאלו המתאימים לכל המשפחה. במיוחד עכשיו, כשמתחיל הסתיו ונהיה שוב קריר ונעים מספיק על מנת ללכת בחוץ לאורך היום, מדובר באפשרות אטרקטיבית במיוחד. בהקשר זה ניתן למנות מסלולים כמו הר תבור או נחל תבור, נחל ציפורי, הר ארבל, שביל סובב כינרת, הר הגלבוע, תל יודפת ועוד.

כמובן שהכנרת, על כל המשתמע מכך (הן מסלולי טיולים בקרבתה והן שהייה בחוף ורחצה במים המתוקים) נמצאת במרחק נסיעה קצר מהעמק ומהווה אפשרות אטרקטיבית בפני עצמה לתקופה זו של השנה. גם הגליל העליון ורמת הגולן נמצאים במרחק נסיעה סביר ביותר, כך שניתן לשלב יום טיול באחד מאזורים אלו גם כאשר שוהים ומתארחים בעמק יזרעאל.

נופש בצפון עם ילדים בכפר הנופש החלומי של קיבוץ מזרע

אפשרות של אירוח כפרי עם בריכה בצפון שכדאי במיוחד להכיר היא של כפר הנופש מזרע, השוכן בלב עמק יזרעאל. בכפר נופש מסוג זה ניתן ליהנות מהטוב שבכל העולמות – מאירוח כפרי בצפון בתנאים הנוחים, המפנקים והטובים ביותר ומסביבה המתאימה גם ובמיוחד לילדים, ומספקת להם אפשרויות ליהנות, לשחק ולהשתולל בעצמם, בלי צורך בהשגחה רציפה של הוריהם.

נופש בצפון עם ילדים מצריך כמובן סביבה ממנה ייהנו הילדים וההורים גם יחד. בכפר הנופש של קיבוץ מזרע ניתן ליהנות מהבריכה המושקעת של הקיבוץ, משטחים ומדשאות רחבות ידיים בהן ניתן לרוץ ולשחק, מקרבה מקסימאלית לשדות החקלאיים והטבע המקומי הירוק והפסטוראלי, חדרים מאובזרים ומפנקים לכל המשפחה ומיקום מצוין ליציאה לימי טיול ואטרקציות בעמק חפר והסביבה. בקיצור – האפשרות המושלמת לנופש משפחתי בצפון, במיוחד לאחר סיום הקיץ ולקראת בוא הסתיו ועונת החגים. אפשרות שכדאי במיוחד להכיר…

 

1
נגישות