מחפשים מזגן יוקרה? בדקנו מה ההבדל בין מזגן מיצובישי HEAVY למזגן טורנדו

מחפשים מזגן יוקרה? בדקנו מה ההבדל בין מזגן מיצובישי HEAVY למזגן טורנדו

מזגן מיצובישי HEAVY מיועד לקהל שמחפש מזגן יוקרה. מה זה אומר? בחברת טורנדו שהחלה לשווק אותו, מבטיחים קירור מותאם לחלל ופעולה חרישית

מזגן מיצובישי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת טורנדו הישראלית הפכה את המותג טורנדו למותג מוכר בשוק הישראלי, עם היצע דגמים רחב במחירים נגישים, ועם הפרזנטורית הכי מבוקשת בישראל – רותם סלע. כעת טורנדו רוצה שתקנו ממנה גם את מזגן מיצובישי HEAVY – שממותג כמזגן יוקרה. עד היום שווק בישראל המותג מיצובישי אלקטריק, וכעת מושק המותג מיצובישי HEAVY – שמיוצר ע"י חברה אחרת בתאגיד מיצובישי היפני.

אז במה שונה מזגן מיצובישי HEAVY ממזגן טורנדו, ומה הופך אותו למזגן יוקרה שמחירו גבוה יותר ממחיר מזגן טורנדו?

מזגן מיצובישי HEAVY – תכונות עיקריות

במסיבת עיתונאים לרגל השקת מותג מיצובישי HEAVY בישראל, אמר יגיל וויט, מנכ"ל משותף של קבוצת טורנדו, כי ההבדל בין מזגן טורנדו למזגן מיצובישי HEAVY הוא כמו ההבדל בין נסיעה ברכב רגיל לנסיעה ברכב יוקרה.




ניסיון לרדת לפרטים נתקל בעיקר בכמה דגשים עיקריים: הדגשים במזגן מיצובישי HEAVY הם על יעילות אנרגטית גבוהה לחיסכון בחשמל, על פעולה חרישית ועל עיצוב. מצד שני, גם בפרסומות של טורנדו, שמים את הדגש על פעולה שקטה ועל עיצוב, כך שבסופו של דבר מבחינת הלקוחות יש פה הרבה עניין פסיכולוגי.

המחירים של מזגן מיצובישי HEAVY מתחילים ב-3,300 ש"ח ומגיעים ל-8,000 ש"ח עבור מזגן של 2.5 כ"ס. מדובר במחירים הגבוהים בכ-30%-40% בהשוואה למזגן טורנדו. כך למשל, מזגן טורנדו 2.5 כ"ס מסדרת סמארט – שהיא הסדרה היוקרתית ביותר של טורנדו, עולה כ-5,100 ש"ח.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

בחברה מסבירים כי מבחינה טכנולוגית, מזגן מיצובישי HEAVY מציע תכונות מתקדמות, כמו חיישן תנועה שמשנה את הטמפרטורה בהתאם לפעילות בחדר, כניסה למצב השהייה כשאין פעילות, חזרה אוטומטית לפעולה כשיש פעילות וכיבוי אוטומטי לאחר 12 שעות ללא פעילות.

"כדי למנוע מצב שהאוויר "נזרק" ישירות על אדם ומפריע לו, פותחה טכנולוגיה של שליחת האוויר למרחק", מוסיפים בחברה.

פואנטה בטלגרם

מאחר שמדובר במותג יוקרה, בטורנדו לא משווקים אותו בחנויות – אלא רק בצורה ישירה, דרך מתקינים, קבלנים, מעצבים וכו'. כרגע אין כוונה גם לשווק אותו אונליין.

סדרת ZSK

סדרת ZSK של מזגני מיצובישי היא סדרת הדגל של מיצובישי בתחום המזגנים העיליים.

  • הסדרה קיבלה פרס על עיצוב
  • מבטיחה יעילות אנרגטית גובהה מאוד
  • טכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק
  • פעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל
  • אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה בהתאם

סדרת 2KXZ

אחת הסדרות של מזגני מיצובישי שמשווקת בארץ ע"י טורנדו היא סדרת 2KXZ החדשה. מדובר בסדרה המתבססת על מערכת VRF (שקיימת גם במזגני טורנדו). המונח VRF פירושו "נפח קירור משתנה" (Variant Refrigerant Flow).

  • תפוקות: עד 60 כ"ס (168KW
  • פעולה בטווח טמפרטורות חוץ של מינוס 15 עד 46 מעלות צלזיוס
  • טכנולוגיית אינוורטר חסכונית בחשמל
  • בעלי מנועי DC לפעולה חרישית

חברת טורנדו – רקע כללי

חברת טורנדו הישראלית משווקת כ-200 אלף מזגנים בשנה עם מחזור מכירות של -500 מיליון ש"ח ומועדון המונה למעלה מ-250 מתקינים מקצועיים. מדובר בחברה בבעלות פרטית, המעסיקה 150 עובדים, שהוקמה ע"י האחים רונן ועודד בזזי לפני יותר מ-30 שנה. לחברה שת"פ עם 5 מרכזי פיתוח בינלאומיים מובילים. לפי נתוני החברה, למעלה מ-2 מיליון מזגני טורדנו נמכרו בישראל, כאשר אחד מתוך 3 מזגנים שנמכר בישראל הוא טורנדו. כיום, הם המפרסמים הגדולים בקטגוריה.

החברה משווקת גם את המותג SAGA כמותג זול ואת המותג ISKA כמותג עסקי. המותג מיצובישי משלים את קשת המותגים ופונה לשוק היוקרה.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

    רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



     
    תגובות: 0

    נגישות