תיק ליוויס לבית ספר - ילקוט אופנתי שעונה על כל הדרישות

תיק ליוויס לבית ספר – ילקוט אופנתי שעונה על כל הדרישות

העמדנו בפני תיק ליוויס לבית ספר שהגיע לסקירה כמה דרישות: עיצוב אופנתי, נוחות, שימושיות ועמידות. האם הוא עמד במבחן? היכנסו לכתבה

תיק ליוויס לבית ספר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא פשוט לבחור תיק לבית ספר, ולא מפני שחסרים ילקוטים – אלא להפך. המגוון עצום, יש עשרות מותגים וגם האיכויות משתנות. מה שחשוב לזכור הוא שתיק לבית ספר חייב להיות לא רק יפה, אלא גם שימושי, אורתופדי ככל האפשר ועמיד. תיק ליוויס לבית ספר (LEVI'S) בהחלט ענה על הדרישות שלנו. הנה הסקירה.

תיק ליוויס לבית ספר – מבחן השימושיות

תיק ליוויס לבית ספר של Levi's משווק ע"י חברת פלפוט ונמכר דרך האתר וגם בחנויות שונות. החברה מבטיחה תיק שהוא גם נוח וגם "תיק גב מדליק, נוח, אופנתי ואיכותי בעיצוב מהמם של ליוויס, בצבעים כחול לבן ואדום".


הדרישות שלנו מהתיק היו שיהיה אופנתי, אך גם שיהיו בו כמה תאים – כולל תא למחשב/לפטופ, תא לאוכל ומקום לבקבוקים. בנוסף, רצינו תיק שיספק תמיכה לגב, שהבד שלו איכותי ועמיד ושהכתפיות שלו לא יהיו דקות מדי.

בסופו של דבר, מדובר בילקוט שצריך להכיל לא מעט ציוד, כולל טאבלט או לפטופ, והנערה צריכה לסחוב אותו יום יום לבית ספר, לפעמים בתחבורה ציבורית.

תיק ליוויס לבית ספר

 

תיק ליווי'ס לבית ספר בהחלט ענה על הדרישות – יש לו תא ראשי גדול, תא קדמי ושני תאים צידיים לבקבוקים. בתוך התא הגדול יש תא פנימי מרופד למחשב או ללפטופ – ואפילו עוד תא קטן, שבו אפשר להכניס חפצים קטנים, כבל, סלולרי, מפתחות וכו'.

הילקוט מרווח ומאפשר הפרדה נוחה בין לפטופ, ספרים מחברות, קלמר, אוכל ובקבוקים (בכיסים הצדדיים).

בחלקו העליון יש ידית אחיזה שנוח להחזיק. הכתפיות רחבות ומרופדות, ובחלקן הפנימי (זה שמונח על הכתפיים והגב) יש בד רשת שמאפשר נידוף זיעה.

פואנטה בטלגרם

הבד עבה ועושה רושם כבד עמיד שיחזיק מעמד בשימוש יומיומי אינטנסיבי, כולל זריקה על הרצפה, על המדרכה וכל התלאות שעובד תיק לבית ספר…

החיסרון שמצאנו בתיק הוא הרוכסנים, אשר אינם נפתחים בצורה חלקה.

תיק levi's לבי"ס – מבחן העיצוב

החלק הלא פחות חשוב הוא העיצוב – וכאן התיק זוכה למחיאות כפיים סוערות. התיק מגיע בצבעי אדום, כחול ולבן ובעיצוב אופנתי.

מחיר תיק ליוויס

מחיר: 220 ש"ח באתר פלפוט, משלוח חינם.

מדובר במחיר לא נמוך, ואולי אפשר להשיג אותו בחנויות שונות במחיר נמוך יותר.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות