מחפשים בושם מומלץ? בושם בוטיק La Perla נחת בארץ וגם בפואנטה

מחפשים בושם מומלץ? בושם בוטיק La Perla נחת בארץ וגם בפואנטה

הבשמים La Perla Luminous ו-Signature ממותגים כבושמי עילית ומתאפיינים בניחוח פרחוני עדין שמצליח להפתיע בעומק שלו

La Perla
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כולנו רוצות להיות מיוחדות… אנחנו לא אוהבות לראות מישהי שלובשת בגד כמו שלנו ובטח לא לגלות שלכולן יש בושם כמו שלנו. זו הסיבה לפריחתם של בשמי הנישה ובשמי הבוטיק. אם אתן מחפשות בושם מומלץ, אן אם אתם גברים שמתלבטים לגבי בושם מומלץ כמתנה – המותג הזה שנחת בארץ יעשה את העבודה. במסגרת המגמה המתרחבת של בשמי בוטיק, שני ניחוחות של המותג La Perla הושקו בארץ לאחרונה – Signature ו-Luminous. הם ישווקו בייבוא רשמי במשביר, אשר מסמן עם ההשקה הזאת את האסטרטגיה החדשה שלו – השקת מחלקת בשמי בוטיק בבלעדיות. בכך הוא פותח חזית מול מול הרבה מאוד חנויות שמשווקות בשמים, וכמובן מול סופר-פארם שגם היא מנסה לחזק את בשמי הנישה (אבל מוכרת בישום מאוד ביוקר). שני הבשמים יימכרו ב-7 סניפים של הרשת ובאתר האונליין שלה.

La Perla Luminous – בושם מומלץ: עדין ועוצמתי בעת ובעונה אחת

לכל אחת טעם משלה בבשמים, ולכן המלצה על בושם היא מעט מאתגרת. ואחרי שאמרנו את זה, נאמר עוד משהו. אין הרבה בשמים שקטפו מחמאות כמו הבושם הזה, ולכן מבחינתי הוא בהחלט עונה הלגדרה "בושם מומלץ".

אני באופן אישי אוהבת ניחוחות פרחוניים עדינים, אבל מצד שני מצפה לנוכחות בולטת של הניחוח שתלווה אותי כל היום. לכן אהבתי במיוחד את La Perla Luminous. מרגע שהתזתי עליי את הבושם הרגשתי שאני נעה בענן נעים של ניחוח עדין, לא מכביד אבל מענג.

מורן אטיאס בהשקת בושם L Perla
שבועיים אחרי הלידה – מורן אטיאס בהשקת בושם La Perla. צילום: דפנה הראל כפיר

פואנטה בטלגרם

בבשמים רבים בולטת נוכחות של היביסקוס, מוסק ויסמין – וגם בבושם La Perla Luminous, שמתאפיין בניחוח פרחוני אלגנטי שמשתלב עם ניחוחות יסמין ותבלינים. החוויה עשירה: יש לו ריח התחלתי עם ניחוחות עזים של ריחות מוסק ופרחים של זרעי אמברט שהופקו מפרחי היביסקוס, ובלב הבושם קיימת שכבה עשירה של יסמין, ומתחת לפני השטח נמצאים ניחוחות מתוקים של עץ ארז. את התוצאה קצת קשה לתאר, אבל היא פשוט מענגת.

כמובן, שגם לעיצוב הבקבוק יש תפקיד ביצירת האווירה היוקרתית. במקרה של La Perla, העיצוב מתכתב עם שם המותג, כך שהפקק של הבושם Luminous Eau de Parfum מעוצב בצורת פנינה. זה אמנם לא הבקבוק הכי מיוחד שתמצאו על מדף הבשמים, אבל הוא מאוד אלגנטי ומשדר את האציליות שהבושם עצמו משדר.

מחיר בושם Luminous Eau de Parfum של La Perla

  • 50 מ"ל – 390 ש"ח
  • 90 מ"ל – 560 ש"ח
  • בקבוק 100 מ"ל למילוי חוזר 410 ש"ח

לה פרלה – מי עומד מאחורי בשמי הבוטיק?

בשמי נישה La Perla
בשמי נישה La Perla. יושקו בארץ בהמשך. צילום: דפנה הראל כפיר

La Perla הוא מותג יוקרה שהחל את דרכו לפני כ-60 שנה בתחום ההלבשה התחתונה לנשים מהמעמד הגבוה באיטליה. בשנת 2021 הוא התרחב לתחום הקוסמטיקה והביוטי עם מוצרי איפור, טיפוח ובישום. נכון להיום המותג מציע שני בשמי עילית, אשר שניהם יימכרו במשביר. בנוסף, יש למותג שמונה ניחוחות נישה שיימכרו בארץ בהמשך.

La Perla הוא רק סנונית ראשונה, ואחרי המותג הזה יגיעו מותגים נוספים. את האסטרטגיה הזאת מוביל  סער שביט, בנו של הבעלים רמי שביט, אשר מכהן כמנהל השיווק וחטיבת הקוסמטיקה של המשביר.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות