מטבחי יוקרה בסגנון כפרי ומודרני גם יחד - פואנטה

מטבחי יוקרה בסגנון כפרי ומודרני גם יחד

מטבחי יוקרה לא חייבים להיות מטבחים בעיצוב מודרני, כעת ניתן לאכול ולארח במטבח המשלב סגנון מודרני וסגנון כפרי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מבחינות רבות ובבתים רבים, המטבח הוא החלל המרכזי של הבית. כיום רוב המטבחים משמשים את בני הבית לא רק לצורך בישול, אלא גם כמקום מפגש עם שאר בני הבית, מקום בו יושבים לאכול ולשוחח עם בני משפחה, חברים ואורחים. על מנת שהמטבח יהיה נוח לבישול מצד אחד, ומזמין לישיבה או לאירוח חברה מצד שני, עליו להיות מטבח מעוצב ומאובזר;  כזה אשר מחשבה ועבודה מקצועית רבה הושקעו בתכנונו ובנייתו. מטבחים מעוצבים ומאובזרים ברמת גימור ואיכות גבוהה הם במקרים רבים מטבחי יוקרה. כאלו ניתן למצוא במספר מצומצם של סגנונות עיקריים, ובראשם מטבחי יוקרה המעוצבים בסגנון כפרי או בסגנון מודרני. כעת, ניתן ליהנות משילוב אטרקטיבי של שני הסגנונות גם יחד.


מטבחי יוקרה בסגנון מודרני ומטבחים כפריים

בעוד בעבר הלא רחוק במיוחד, הסגנון העיקרי (וכמעט היחידי) של מטבחי יוקרה היה סגנון מודרני, מצב זה השתנה בשנים האחרונות באופן מוחשי ומורגש.

מהו מטבח יוקרה מודרני? על פי רוב הכוונה היא למטבחים המעוצבים בקווים חלקים ונקיים, ניתן למצוא בהם גוונים ניטרליים ומונוכרומטיים, אלמנטים ואביזרים שונים ממתכת חלקה היוצרת ניקיון ויזואלי ואף מעט עתידני, תאורה שקועה או מוצמדת תקרה המתמזגת בחלל ולא בולטת, מוצרי חשמל אינטגרליים וחזיתות במראה נקי מדוגמאות. מדובר במטבח המותאם לא רק לבתי ודירות יוקרה, אלא גם לבתים "רגילים" בהם מעוניינים להשקיע במטבח מאובזר ויוקרתי, אשר יהפוך את חוויית הבישול והשהייה במטבח למהנה, אנינה ואקסקלוסיבית במיוחד.

הסגנון הכפרי מציב אלטרנטיבה מרכזית ופופולרית לסגנון המודרני. במקרה זה מדובר במטבח המעוצב באופן אשר כשאנו נכנסים אליו מיד גורם לנו להרגשת חמימות נעימה, כאילו נכנסנו לבקתה פסטורלית ביער. לרוב מאופיינים מטבחים המעוצבים בסגנון כפרי בגווני צבע בהירים, משולבים במשטחי עץ טבעי, טקסטיל, תאורה רכה ובעלי פרטים קטנים רבים המשווים אווירה, כגון פרזול ייחודי, ידיות המשולבות באקלקטיות במגירות ובארונות, המיקום הגודל וסגנון האלומיניום בחלונות, שילוב צמחיית נוי חיה המוצבת במקומות מסוימים במטבח או מחוץ לו על אדן החלון, ועוד אלמנטים שונים הבאים להעניק לחלל מרכזי זה אווירה פסטורלית, נעימה ורגועה.

ההתקדמות הטכנולוגית הדביקה את החזון העיצובי – מטבחי יוקרה כפריים ומודרניים

בשנים האחרונות מתפתחת הטכנולוגיה בקצב מסחרר ביותר, ועובדה זו באה לכדי ביטוי גם בעולם עיצוב הפנים, וספציפית בתחום של מטבחים מעוצבים ומטבחי יוקרה. כיום, ניתן לתכנן ולייצר מטבח יוקרה אשר יהיה מודרני לחלוטין מבחינת האבזור והשימוש בו כלומר, יכיל את האבזור המתקדם ביותר, מכשירי חשמל איכותיים ומתקדמים אשר יוצבו במקומות מובנים המיועדים במיוחד עבורם, יעמוד בסטנדרטים של מטבח יוקרה מודרני מכל בחינה, ובמקביל העיצוב יעניק את אותה הרגשה כפרית ופסטורלית המאפיינת מטבחים כפריים.

כך נולדו בעצם מטבחי היוקרה הכפריים המודרניים – השילוב בין העיצוב והאווירה הפסטורלית והנעימה לבין המאפיינים הטכניים והטכנולוגיים המאפשרים לעצב מטבח יוקרה מודרני לכל דבר ועניין, בעיצוב כפרי או כפרי למחצה (רבים מעוניינים במטבח המציג אלמנטים מודרניים וכפריים גם יחד). מטבח היוקרה הכפרי – מודרני האולטימטיבי הוא כזה המותאם באופן אישי ופרטני עבור אותו בית, וספציפית עבור בני אותו בית ההעדפות והשימושים שלהם. רק על ידי תהליך המשותף למעצבים ואנשי המקצוע המרכיבים את המטבח, ולבני הבית הצפויים להשתמש באותו מטבח, ניתן להגיע למטבח היוקרה המודרני – כפרי המושלם, האסתטי, הפונקציונלי והמתאים ביותר.

נכתב בשיתוף פשטות מטבחים – גלריית בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים בהתאמה אישית

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 



1
נגישות