אתר האופנה Boohoo עכשיו בשקלים ועם שילוח לישראל. תחרות לאסוס ונקסט?

אתר האופנה Boohoo עכשיו בשקלים ועם שילוח לישראל. תחרות לאסוס ונקסט?

מותג האופנה הבריטי Boohoo פונה לקהל הישראלי ומציע מגוון גדול של מוצרים – לא רק בגדים. המחירים נמוכים. חדשות האופנה בפואנטה

boohoo
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אתר Boohoo הבריטי פותח את שעריו בפני הישראלים ומציע מחירים בשקלים ושילוח לארץ. האתר, שמשווק אונליין בלבד, מציע בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי היריון, מידות גדולות, נעליים, אקססוריז, בגדי ספורט, מוצרי ביוטי וטיפוח ועוד. Boohoo מתאפיין בקולקציות צעירות ובמחירים זולים, וישראלים רבים מכירים אותו היטב.

Boohoo ישראל – מה תמצאו באתר?

הצצה באתר מגלה מחירים נמוכים של עשרות שקלים בודדים לרוב המוצרים. פריטים מעטים נמכרים במחיר של כ-140 ש"ח. כך למשל, שמלות ערב נמכרות במחיר שנע בין 45 לכ-130 ש"ח. המחיר הכי גבוה באתר הוא של שמלה שעולה כ-330 ש"ח, אבל זה מקרה חריג.

המבחר לגברים מצומצם יותר משל הנשים, וכולל מגוון טי שירטים ומספר מכנסיים. חולצות טי שירט לגברים מתחילות בכ-17 ש"ח ומגיעות לכ-60 ש"ח.

BOOHOO

יש פריטים לנשים שנמכרים במידות גדולות בלבד, ויש פריטים שמיועדים לגברים גבוהים ובמידות גדולות.

האתר מאפשר חיפוש קל ונוח לפי סוג הפריט, צבע, מידה, סגנון ועוד. אם אתם מחפשים מסכות קורונה מיוחדות, גם אותן תמצאו שם.

Boohoo  – כמה עולה משלוח?

בעבר דובר על כך שעם השקת Boohoo בישראל, המשלוח יהיה חינם. כעת מסתבר שהמחיר הוא 25 ש"ח למשלוח רגיל (עד 6 ימי עבודה) ו-50 ש"ח למשלוח מהיר (תוך 3 ימים).

קהל צעיר

Boohoo, כאמור, הוא אתר בריטי, והוא מצטרף לאתרים בריטיים אחרים שהישראלים קונים בהם בהמוניהם – אסוס ונקסט. כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, בנקסט החליטו לפני מספר חודשים להגדיל את הנוכחות בישראל באמצעות פעילות ברשתות החברתיות וקמפייניים ייעודיים. נקסט ישראל מניב לאתר נקסט רווחים גדולים, עד כך שמדובר בשוק השני בגודלו אחרי בריטניה בתחום בגדי הילדים. אתר נקסט ישראל חזר לפעילות אחרי השבתה של כחודשיים בתקופת שיא הקורונה.

למעשה, את המותג Boohoo אפשר לקנות גם באסוס ובנקסט, וכעת גם באתר ייעודי.

קהל היעד של Boohoo הוא קהל צעיר של בני נוער וצעירים עד גיל 24, כך שהוא לא מתחרה ישיר באסוס ובנקסט, אשר פונים לפלח שוק רחב יותר. בנוסף, באתר Boohoo נמכרים רק מוצרי המותג, לעומת אסוס ונקסט שמוכרים גם מותגים אחרים.

היה לכם מעניין? איזה יופי. פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות