איך לבחור מעצב שיער?

איך לבחור מעצב שיער?

יש בעלי מקצוע שקשה לנו למצוא, וכאשר אנחנו מוצאות אותם – לא ניפרד מהם… כזה הוא מעצב שיער טוב, שיודע בדיוק מה מתאים לשיער שלנו

צבע לשיער
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

השיער הוא עטרת ראשה של האישה. מאז ומעולם נשים משקיעות מאמצים רבים כדי ששיערן ייראה במיטבו. כמובן, הדרך להשגת המטרה עוברת בבחירת מעצב שיער מקצועי וכישרוני, אשר יוכל לטפל בשיערה של כל אישה בצורה המתאימה לסוג השיער שלה ולדרישותיה. אך כיצד אפשר לבחור בחירה אופטימלית בספר הנכון? להלן מספר טיפים שיסייעו לכן בהשגת המטרה:

השירותים הנדרשים ממעצב השיער

כל אישה יודעת לאלו סוג של שירותים היא זקוקה ממעצב השיער שלה ובאיזו תדירות היא מתכננת לפקוד את המספרה: האם היא זקוקה למעצב שיער לצורך צבע לשיער? עבור תספורת? פן? כל סיבה אחרת או אולי כל הסיבות גם יחד?

שאלה נוספת שחשוב להשיב עליה, היא אם מדובר בחיפוש אחר מעצב שיער לצורך ביקור חד פעמי או שהמטרה היא למצוא איש מקצוע שיהיה הספר הקבוע שלכן.

הבנת מלוא הדרישות והצרכים, כמו גם תדירות ההגעה למספרה, תסייע בקבלת ההחלטה ולבחור במעצב שיער מתאים.

בשלב הבא, חשוב לברר מהם תחומי ההתמחות שלו. כך למשל, נשים אשר מבקשות החלקה יפנית או טיפולים מיוחדים אחרים, יגלו שלא כל מעצב שיער מחזיק בידע ובכלים לבצע את הטיפול המבוקש. לכן, חשוב לברר מראש אילו טיפולים מציע המעצב ובמה הוא מתמחה.

המלצות של לקוחות

אחת הדרכים למצוא מעצב שיער מומלץ היא באמצעות המלצה של לקוחות מרוצות. אם אתן אוהבות את צבע השיער של אחת מחברותיכן, מה יותר טבעי מלשאול אותה מי הספר שאליו היא הולכת.

אם אתן מתלבטות אם להגיע למעצב שיער מסוים ורוצות לנסות ולהבטיח שאכן מדובר בבחירה הנכונה, תוכלו פשוט לדבר עם לקוחות ולבקש מהן המלצות וחוות דעת על טיב השירותים שלו. המלצות יכולות לספק לכן תמונה הן לגבי הרמה המקצועית של אותו מעצב והן לגבי היחס שלו ללקוחות (אשר לפעמים, יהווה פרמטר בעל השפעה לא פחותה על הבחירה).

ביקור במספרה

בסופו של דבר, כדי להתרשם מבעל המקצוע ומעבודתו, מומלץ לבקר במספרה שלו. אם אתן "אמיצות", אפשר פשוט לקבוע תור. במידה שאתן חוששות, תוכלו לקבוע לטיפול פשוט וזול יחסית כמו פן.

אפשרות נוספת היא להגיע למספרה, להתרשם מצורת העבודה של הספר ואולי גם לדבר אתו ולשאול שאלות, וכך לקבל את התמונה המלאה לגבי היכולות שלו. ביקור במספרה הוא גם הזדמנות לדבר עם לקוחות ולקבל חוות דעת והמלצות – מה שכאמור, מהווה פרמטר נוסף אשר בכוחו לסייע בקבלת ההחלטה המתאימה.

הפרטים הטכניים

יש כמובן שיקולים נוספים שצריכים להיכנס למערכת השיקולים:

מחירים

כדאי לבדוק מהן עלויות הטיפולים השונים. חשוב לשים דגש על יחס העלות-תועלת, כי מעצב שיער מנוסה, בעל שם ומוניטין, יגבה לרוב תעריף גבוה יותר עבור שירותיו מאשר איש מקצוע בתחילת דרכו.

איכות מוצרי השיער

כדאי לבדוק עם אילו מוצרים (צבע לשיער, קרמים) עובד המעצב. מומלץ לוודא שמדובר במוצרים איכותיים של מותגים מובילים בתחום.

זמינות

מומלץ לוודא שמעצב השיער זמין לקבל לקוחות חדשות ושקיימת גמישות מסוימת בלוחות הזמנים שלו (כמובן, תוך התאמה ללוחות הזמנים של הלקוחה).

1
נגישות