מגש פירות חורף וקיץ – כל השנה

מגש פירות חורף וקיץ – קינוח מפנק כל השנה

מגש פירות בחורף, כמו גם מגש פירות בקיץ, הוא הקינוח הכי טעים, מגוון וצבעוני שאפשר להציע, והוא מתאים לאירוח, למסיבה ולכל אירוע

מגשי פירות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פירות עונתיים הם הפירות הטעימים ביותר, ואפילו שבישראל התרגלנו לקנות כמעט את כל הפירות לאורך כל השנה, הרי שאין כמו לאכול פרי בעונתו. מגש פירות חורף בחורף, ומגש פירות קיץ בקיץ, וכן, גם פירות של כל השנה, לצבע, לטעם, למגוון.

מגש פירות הוא פתרון מעולה לכל אירוע, לכל מסיבה ולכל מפגש. בין אם באולם אירועים ובין אם במשרד, בעבודה, במפעל או בבית, מגשי פירות הם פתרון כשר, טעים, אסתטי ונוח כלכלית, מה שאומר שאתם נהנים מכל העולמות, ומטעם משגע של פירות טריים, ואתכם כל האורחים.

מה יש על מגש פירות חורף או קיץ?

מגש פירות חורף מפגיש אותנו עם טעמים ספציפיים, שאנחנו אוהבים במיוחד. פירות כגון:

תותים

הפרי האדום והמפתה של החורף הוא גם יפה וגם מזין. התותים מעטרים את מגש הפירות בצבעים עזים ובמתיקות אינסופית, עם וויטמין C, אשלגן ועוד, טעימים ובריאים כאחד.

תפוזים

מגוון הפירות בחורף אמנם קטן יותר מאשר בקיץ, אבל הפירות עצמם נהדרים. כזה הוא למשל התפוז. בעיצומו של החורף התפוזים מתוקים מאוד, עסיסיים מאוד והטעם שלהם מרענן.

קיווי

חום מבחוץ, ירוק מבפנים, וטעים טעים עד מאוד, הקיווי מציע חוויה עסיסית במיוחד של פרי קסום ומסתורי, עם מרקם משלו וטעם ייחודי שמגיע אלינו מסין. הקיווי עשיר בסיבים תזונתיים, מה שהופך אותו לפרי בריא במיוחד לסוכרתיים, שכן יש לו ערך גליקמי נמוך ביחס לפירות אחרים.

גויאבה

עם מרקם משגע, הגויאבה השונה היא תוספת מיוחדת לכל מגש פירות חורפי, שכן מעבר לטעם המצוין, היא מפיצה ריח משלה, שמבשר על מנה עצומה של וויטמינים ומינרלים. כשהיא בשלה, היא מתוקה מאוד, וכשאפשר להשיג אותה, זה חובה.

אפרסמון

ממש כמו הגויאבה, לאפרסמונים יש מרקם מיוחד משלהם, שנע על קשת מאוד רחבה בין קשיח כמו תפוח ועד לג’לי רך וכמעט נוזלי. בתוך הספקטרום הזה יש גם מגוון טעמים, ועם הצבע הכתום והחזק, האפרסמון מוסיף לא רק לטעמים העשירים של מגש הפירות, אלא גם לאספקט האסתטי.

היתרונות של מגש הפירות

מגשי פירות בחורף הם יופי של מתנה או מנת אירוח – והם ללא ספק מאפשרים תזונה יותר מבריאה מאשר כזו שמתבססת על קינוחים מתוקים כמו עוגות ומאפים. כדאי לזכור שבחורף יש לנו נטייה להגזים. אנחנו אוכלים יותר, ואוכלים יותר מתוקים. הרבה אנשים משמינים במהלך החורף, ונלחצים מהשינויים במראה ובהרגשה. מגשי הפירות הם אידיאלים במקרה זה, שכן הם נותנים מענה לצורך במתוק, בלי כל הסוכר הלבן והמעובד. הפירות מכילים המון וויטמינים בצורתם הטבעית, ולרוב גם סיבים רבים. בצורה זו העיכול טוב יותר, הערך הקלורי והמדד הגליקמי נמוכים יותר, ואתם והאורחים נהנים בלי אשמה.

1
נגישות