פירות קפואים בזול

פירות קפואים בזול

אם אתם אוהבים להכין שייקים, אתם בטח קונים לפעמים פירות קפואים. המגוון הולך וגדל, ואפשר להזמין גם פירות קפואים באינטרנט. הנה דוגמאות

צילום: FREEPIK
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לתזונה בריאה, ובכלל זה אכילת פירות, גם בקרב צעירים וגם בקרב מבוגרים. הפירות טומנים בחובם  יתרונות רפואיים ובריאותיים, החל מוויטמינים ועד מינרלים. המודעות הגוברת מגדילה כמובן גם את הביקוש, מה שמביא למגוון פתרונות בכל הקשור לזמינות הפירות השונים.

פירות קפואים נמצאים כיום בכל סופר, בין אם קטן ובין אם גדול, כאשר קיים גם מגוון לא קטן של פירות העונה וגם של פירות שאינם נמצאים בעונה, לשם כתיבת הכתבה נעזרנו במומחים של עבודי פירות קפואים בזול.

קנייה פיזית

רוב הצרכנים עדיין מבצעים את הקניות שלהם בחנויות הפיזית, ושם, כאמור, אפשר למצוא את הפירות הקפואים במחלקות הקפואים. המחירים נקבעים בהתאם לעלות הייצור או הייבוא. המגוון כולל בעיקר את הפירות הבאים: מנגו, בננות, תמרים, אוכמניות ותותים.

גודל האריזות משתנה. ניתן לרכוש שקית פירות קפואים בין באריזות שונות, למשל של 500 גרם או של 2 ק"ג, כאשר קיימות מגוון חברות המספקות גם אריזות של 1 ק"ג. מחיר אריזה של פירות קפואים בחנויות וברשתות נע בין 16.80 ש"ח ל-24 ש"ח לקילו, עם זאת המחירים יכולים להשתנות בהתאם למבצעים וכו'.

פירות קפואים באינטרנט

לצד הקונים בחנויות הפיזיות, יש כמובן צרכנים רבים שקונים אונליין. הרשת מאפשרת לנו להשיג בקלות גם מוצרים פחות שגרתיים, כך שגם אם נחפש אחר אגוז ברזילאי בכמות מסוימת או באזור מסוים, נוכל למצוא בקלות. מן הסתם, המגוון והשפע קיימים גם בקטגוריה של פירות קפואים באינטרנט.

כיום ניתן למצוא מגוון חברות שמשווקות פירות קפואים אונליין, כאשר המשלוח במרבית המקרים יהיה ללא עלות (תלוי בגובה ההזמנה כמובן).

בין האתרים המרכזיים ניתן למנות את האתר של חברת "סחוט", המציע מגוון רחב של פירות קפואים כמו אגס, פטל שחור, קיווי, מלון ועוד מגוון של פירות קפואים. עלות הפירות באתר של "סחוט" נעה בין 27 ל-42 ש"ח. אתר אחר הוא אתר "ברי פארי", המציע מגוון פירות קפואים, מליצ'י ועד למשמש ופפאיה, לצד  מוצרים להכנת שייקים ירוקים ומנקים.

הכמות המינימלית להזמנה באתר של ברי פארי היא 2 ק"ג, והמחירים נעים בין 20 ל-100 ש"ח.

1
נגישות