הטיסות מתקצרות: הסכם תעופה בין ישראל וירדן יקצר ויוזיל את הטיסות

הטיסות מתקצרות: הסכם בין ישראל לירדן יקצר ויוזיל את הטיסות

אחרי שנים של מו"מ, ישראל וירדן חתמו על הסכם שיכול לא רק לקצר את זמן הטיסות עבור הישראלים, אלא גם להוזיל אותן

ביטול טיסה בגלל הקורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי שהתרגלנו במשך שנים שטיסות למזרח הרחוק הן טיסות ארוכות מאוד, בקרוב (ורק אחר שהשמיים ייפתחו כמו שצריך…) הטיסות יתקצרו. ישראל וירדן חתמו על הסכם תעופה, שמאפשר לטיסות לחצות את המרחב האווירי של שתי המדינות. הסכם התעופה בין ישראל וירדן יקצר משמעותית את זמני הטיסה למדינות המפרץ, אסיה, המזרח הרחוק, צפון אמריקה ואירופה. כמובן, כתוצאה מכך יהיה גם חיסכון בדלק (שאמור להתבטא בירידת מחירים ובהוזלת כרטיסי הטיסה), וגם חיסכון בזיהום לסביבה.

שר התחבורה מירי רגב אמנם מנסה לקחת קרדיט על ההסכם, אך יש לזכור כי מדובר במו"מ ארוך מאוד שהחל לפני מספר שנים, הרבה לפני שהיא נכנסה לתפקידה. המו"מ הואץ לאחר חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירות וקבלת האישור ההיסטורי לטיסות מישראל בשמי סעודיה.

הסכם תעופה בין ישראל לירדן

טיסות לאבו דאבי ובחריין – בקרוב

כפי שפרסמנו כאן במדור התיירות באתר פואנטה, לאחרונה סעודיה התירה למטוסים ישראלים לעבור בשטחה. מאז חברות התעופה כבר הכריזו על השקת טיסות לאבו דאבי וטיסות לבחריין. ישראלים יכולים להזמין טיסות באתיחאד – חברת התעופה המצוינת של אבו דאבי, וישראייר הודיעה כי היא תשיק חבילות נופש לאבו דאבי.

מה שעוד מעניין הוא הצד השני של ההסכם – כעת יש נתיבי טיסה היוצאים מעיראק, קטאר ואפילו נתיב החולף מעל איראן (שמן הסתם לא יטוסו בו מטוסים מאיראן, אבל יכולים לעבור בו מטוסים מסין).

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות