טיסות לניו יורק: אמריקן איירליינס חוזרת ומציעה כרטיסים די זולים

טיסות לניו יורק: אמריקן איירליינס חוזרת ומציעה כרטיסים די זולים

טיסות לניו יורק בחברת אמריקן איירליינס חוזרות אל לוח הטיסות בנתב"ג, נכון לעכשיו במחירים אטרקטיביים. כמה תשלמו על כרטיס טיסה?

טיסות לניו יורק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מגוון הטיסות לניו יורק יגדל בקרוב, לאור הכרזתה של אמריקן איירליינס כי היא מחדשת את הטיסות לישראל. החל מ-8 במאי 2021 תצא טיסה יומית של אמריקן אירליינס לניו יורק, לשדה התעופה JFK.

כניסתה של אמריקן איירליינס תגביר את התחרות החמה בלאו הכי בין חברות התעופה שטסות מתל אביב לניו יורק – אל על, יונייטד איירליינס ודלתא. שלוש החברות הכריזו לאחרונה על מבצעים ובאופן חריג אפשר היה להזמין טיסה לניו יורק אפילו ב-600 דולר. כעת המחיר של החברות הללו גבוה יותר ועומד על כ-820 דולר, ואמריקן איירליינס מציעה את המחיר הנמוך ביותר נכון לרגע בדיקת פואנטה.

טיסות לניו יורק עם יונייטד איירליינס – כמה עולים כרטיסים?

אמריקן איירליינס מציעה ארבעה סוגי כרטיסים – שלושה מהם במחלקת תיירים ואחד במחלקת עסקים. המטוס עצמו מחולק לשלוש מחלקות – מחלקת תיירים (אקונומי), פרמיום אקונומי ומחלקת העסקים המתקדמת.

 

בכל מחלקות המטוס קיים חיבור לאינטרנט ויש מערכות בידור ושמע עם כתוביות בעברית. גם מערכת הכריזה בעברית. החברה מאפשרת הזמנה מראש של ארוחה כשרה ויין כשר.

מחיר הכרטיס עולה ככל שהתנאים משתפרים. בדיקה לגבי כרטיסי טיסה ליציאה מת"א ב-8.5 וחזרה ב-15.5 מעלה שמחיר כרטיס טיסה לניו יורק באמריקן איירליינס מתחיל ב-706 דולר לכרטיס הבסיסי ביותר (BASIC ECONOMY), ללא אפשרוית שינוי כרטיס וללא בחירת מושב, ומגיע לכ-1,600 דולר במחלקת עסקים.

מטוס אמריקן איירליינס - טיסות לניו יורק
מטוס אמריקן איירליינס

 

כאמור, מבחינת הצרכנים הישראלים מדובר בבשורה טובה, כי עוד לפני שיוצאת הטיסה הראשונה של אמריקן איירליינס מתל אביב לניו יורק, יש כבר מלחמת מחירים.

חברת דלתא (שמציעה גם טיסות ישירות למיאמי ולוס אנג'לס), מכרה לאחרונה כרטיסי טיסה לניו יורק במחירים שהתחילו ב-614 דולרים בלבד, כולל כבודה. יונייטד ואל על הציעו מחירים דומים.

נכון לעכשיו המחיר הנמוך ביותר לטיזה לניו יורק בחברו דלתא או יונייטד לתאריך 8.5.21 וחזרה ב-15.5.21 גבוה יותר ועומד על 818 דולר. המחיר המחיר באל על ליציאה ב-9.5 די דומה וחזרה ב-15.5 דומה.

חברת תעופה המחיר הנמוך ביותר לטיסות לניו יורק בין 8-15.5.2021
דלתא 818 דולר
יונייטד 819 דולר
אל על 820
אמריקן איירליינס 706 דולר

מה שחשוב לבדוק הוא מהם תנאי הביטול בכל אחת מהחברות.

מדיניות קורונה באמריקן איירליינס ובניו יורק

נוסעי אמריקן איירלינס משתמשים באפליקציית VeriFly, שהינה דרכון בריאות דיגיטלי, המאפשר לנוסעים להתעדכן בדרישות הכניסה ליעד שלהם ולהציג אישורי חיסון ובדיקת קורונה.

נזכיר כי מי שיוצא מישראל לרוב היעדים בעולם נדרש להציג בדיקת קורונה שלילית מעודכנת. בנוסף, עליו לעבור בשובו לישראל בדיקת קורונה בנתב"ג. כל מי ששב לארץ נכנס לבידוד, למעט בעלי תעודת התחסנות או תעודת החלמה ישראליים בתוקף.

מי שחלו בקורונה והחלימו בחו"ל, יכולים לבקש פטור חריג מבידוד.


 

מדובר בפלטפורמה קלה לתפעול המאפשרת הצגת מסמכים דיגטלים.

טיסות לניו יורק וליעדי המשך בארה"ב עם אמריקן איירליינס

חזרתן של טיסות לניו יורק של אמריקן איירליינס היא חלק משיתוף פעולה של החברה עם רשת התעופה Jet blue. השותפות הזו מאפשרת טיסות המשך מניו יורק ליעדים אחרים בארה"ב.

פואנטה בטלגרם

 

מדובר בשותפות אסטרטגית עבור שתי חברות התעופה כחלק מתהלכי החזרה אחרי הקורונה.

לדברי יאן פולמן-לביא, מנהל מכירות ארצי אמריקן איירליינס בישראל, בהמשך ייפתחו ע"י אמריקן איירליינס לעוד טיסות ישירות לארה"ב.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות