אילו טיסות אל על תוכלו להזמין בקרוב? טיסות לניו יורק, טיסות לונדון ועוד

אילו טיסות אל על תוכלו להזמין בקרוב? טיסות לניו יורק, טיסות לונדון ועוד

אחרי כחצי שנה, טיסות אל על יתחדשו למספר יעדים. החל מטיסות ליוון ועד טיסות לניו יורק – היכנסו לחדשות התיירות באתר פואנטה

פטור מויזה לארה"ב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 




אחרי חודשים ארוכים של השבתה ומשבר עמוק שנגרם כתוצאה מהקורונה ומבעיות ניהול – אל על חוזרת לטוס. מדובר בחזרה הדרגתית של טיסות נוסעים ומטען, כך שלא תוכלו להזמין כעת טיסות אל על לכל יעד בעולם – אבל כן תוכלו להזמין טיסות ליוון, קרואטיה, ניו יורק, לונדון ופריז.

נזכיר כי ממשלת ישראל אמנם הכריזה על שמיים פתוחים, אבל המדינות היחידות שמוכנות לקבל בשלב זה ישראלים הן יוון, קרואטיה ובולגריה. עוד נזכיר כי קרואטיה אמנם מוכנה להכניס ישראלים, אבל היא כבר לא מוגדרת "מדינה ירוקה", כך שמי שחוזר משם צריך להיכנס לבידוד של 14 יום.

טיסות אל על ליוון ולקרואטיה

בחודשים האחרונים, ישראייר הייתה חברת התעופה הישראלית היחידה שהוציאה טיסות ליוון, קרואטיה ובולגריה. למעשה, ישראייר לא הפסיקה לטוס, בזמן שארקיע ואל על שבתו מכל פעילות. כך למשל, מיד עם פתיחת האי רודוס לישראלים, הכריזה ישראייר כי היא מוציאה טיסות לרודוס. בנוסף, בקרוב יהיו טיסות ישראייר לאבו דאבי.

כעת המצב ישתנה. החל מ-1.10, אל על תפעיל טיסות נוסעים סדירות לאתונה.

בנוסף, חברת סאן דור מבית אל על, תציע טיסות שכר למספר יעדים ביוון וקרואטיה, באמצעות סיטונאי תיירות בישראל.

טיסות אל על לניו יורק, טיסות אל על ללונדון, טיסות אל על לפריז

החל מ-12.10, אל על תחדש את פעילותה ליעדי הדגל – ניו יורק, לונדון ופריז.

טיסות אל על לניו יורק, טיסות אל על ללונדון ולטיסות אל על לפריז יבוצעו במטוסי דרימליינר של החברה, בהן יוצעו 3 מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים (בכפוף לשינויים).

באל על אומרים כי התדירות תהיה בהתאם לביקוש.

עם זאת, החברה מאריכה את החל"ת לקרוב ל-6,000 עובדיה עד סוף אוקטובר 2020.

טלוויזיה LG

נהלי קורונה ליוצאים מהארץ

באל על אומרים כי החברה פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הכחול.

עוד מזכירים בחברה כי הכניסה לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה.

יצוין כי חלה חובת בידוד של 14 בעת החזרה מרוב המדינות, ביניהן ארה"ב. המדינות שניתן לחזור מהן ללא בידוד הן המדינות הירוקות. לפרטים היכנסו לכתבה שפרסמנו במדור תיירות – "אלה המדינות הירוקות – הנחיות ליוצאים מהארץ".

בדיקת קורונה בבית חולים

אם אתם מתכננים לטוס, קחו בחשבון שתצטרכו לעשות בדיקת קורונה פרטית לפני הטיסה ולהביא את התוצאות באנגלית.

מדובר בבדיקת קורונה בבית חולים או במעבדה פרטית (יש מעבדות פרטיות שמספקות שירות של בדיקת קורונה ביתית – היכנסו לכתבה על בדיקת קורונה פרטית).

בדיקת קורונה בבית חולים כרוכה בתשלום – אך משרד הבריאות כבר לא מאפשר לכל בית חולים לגבות כמה שמתחשק לו. היכנסו לכתבה לגבי מחיר בדיקת קורונה בבית חולים.

אם אתם סומכים על בדיקת קורונה בנתב"ג, כדאי שתדעו שמעבדת הקורונה בנתב"ג אמורה להיפתח במהלך חודש אוקטובר, אך תצטרכו להגיע למעשה לנתב"ג פעמיים – פעם אחת מספר ימים לפני הטיסה ופעם אחת לצורך הטיסה עצמה, כך שלא בטוח שזה יהיה לכם נוח… המחיר לבדיקת קורונה בנתב"ג יהיה יחסית נמוך (היכנסו לכתבה "בדיקת קורונה בנתב"ג").

החזר מאל על – מתי תקבלו את הכסף שלכם?

אם אתם, כמו רבים אחרים, ממתינים להחזר מאל על – תשמחו לשמוע שההחזר קרוב מתמיד. אחרי שחברות התעופה קיבלו ארכה פעמיים, לפי ההחלטה שאושרה בכנסת, עליהן להתחיל להעביר החזר על טיסות שבוטלו החל מאוקטובר 2020. אפשר להציע לצרכנים שובר לטיסה חלופית, וכעת כאשר טיסות אל על מתחדשות, ייתכן שיהיו צרכנים שיעדיפו לקבל שובר לטיסה בשווי גבוה יותר מההחזר הכספי שהם אמורים לקבל. כל הפרטים – בכתבה בנושא ההחזר על טיסות שבוטלו.

כפי שפרסמנו כאן במדור חדשות באתר פואנטה, תהליך ההנפקה של אל על הסתיים. לחברה יש בעל שליטה חדש – אלי רוזנברג, וחלק ניכר מכספי ההנפקה מיועדים להחזר הכספי ללקוחות.

היה לכם מעניין? איזה יופי, שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות