יוון מאפשרת גם טיסות לרודוס. הישראלים שיחזרו לא יידרשו לבידוד

שמיים פתוחים – האי רודוס נפתח לישראלים ללא צורך בבידוד

בהמשך לפתיחת השמיים ליוון, כעת יש גם טיסות לרודוס. כמה עולה טיסה או חבילה לרודוס בישראייר וכמה תשלמו על בדיקת קורונה? חדשות התיירות בפואנטה

טיסות לרודוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הטיסות לרודוס חוזרות… אחרי שיוון התירה לכ-1200 ישראלים להיכנס לשטחה, כעת היא מודיעה לחברות התעופה בישראל כי ניתן לטוס גם לאי רודוס. המשמעות מבחינת הישראלים היא לא רק היתר לגבי טיסות לרודוס, אלא גם פטור מבידוד של שבועיים כאשר הם שבים.

טיסות לרודוס – מה חשוב לדעת?

כאמור, האי רודוס מתווסף לרשימת היעדים ביוון אליהם ניתן להגיע בטיסות ישירות מישראל, אך חשוב לזכור כי כמו בשאר יעדי יוון, יש נהלים ברורים: הנוסעים יצטרכו להציג בכניסה לרודוס בדיקת קורונה באנגלית שנעשתה 72 שעות לפני הטיסה, להירשם באתר היווני ולהירשם באתר משרד הבריאות.

> שווה להצטרף לערוץ שלנו בטלגרם ולקבל את כל העדכונים >

> תראו מה העלינו לאינסטגרם > 

> יש לנו חדשות בשבילכם בקבוצת "עדכוני קורונה" >

כעת כבר לא ניתן לעשות בדיקת קורונה חינם בקופות החולים. בדיקת קורונה פרטית זמינה עבור הנוסעים לחו"ל בבתי חולים שונים בישראל, או במעבדות פרטיות. המחיר בבתי החולים מגיע לכל היותר לכ-300 שקל לבדיקה, ואילו במעבדות פרטיות (שלעתים שולחות את הדוגם עד הבית) המחיר יכול להגיע לכ-1000 לבדיקה.

הנוסעים הנבדקים בבתי החולים צריכים להציג כרטיס טיסה ודרכון בתוקף בהגיעם לבדיקה. הם יקבלו את תוצאות הבדיקה בשפה האנגלית. משרד הבריאות מפרסם באתר שלו את רשימת בתי החולים, בדף ההנחיות ליוצאים לחו"ל:
https://www.gov.il/he/Departments/Guides/flying-to-israel-guidline.

מבוטחי מכבי שצריכים להדפיס את הבדיקה באנגלית יכולים לעשות זאת בנתב"ג בעמדת "מכבי לי". העמדה תאפשר לנוסעים להדפיס באופן מידי את תוצאות הבדיקה שביצעו טרם הטיסה בקופה. היא מיועדת למי שאין ברשותם מדפסת זמינה בבית או למי ששכחו להדפיס את הבדיקה טרם ההגעה לשדה.

נזכיר כי מלבד יוון, ישראלים יכולים להיכנס ללא בידוד גם לבולגריה ולקרואטיה. השבוע הסתבר שחולה קורונה מאומת היה בטיסה חזרה מבולגריה, אך בינתיים אין שינוי בהחלטה.

טיסות לרודוס בישראייר

בזמן שארקיע ואל על עדיין מקורקעות והעובדים בחל"ת, בישראייר כבר מפעילים טיסות ליעדים שנפתחו, ויוציאו גם טיסות לרודוס.

מי שמבקש לבלות את החגים ברודוס, ישמח ודאי לדעת שחברת ישראייר תחל להפעיל טיסות לאי לקראת חגי תשרי החל מ-16.9.

מחירי טיסות בישראייר

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר, מחירי הטיסות והחבילות אטרקטיביים מאוד בהשוואה לאשתקד, וישנה ירידה של כ-30%.

  • מחירי טיסה בלבד: החל מ-280 דולר
  • חבילה ל-4 לילות במלון 5 כוכבים אקטי אימפריאל על בסיס אולטרה הכל כלול – מ-600 דולר
היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות