מימוש נקודות הנוסע המתמיד של אל על בעידן הקורונה - אולי גם אתם נדפקתם?

מימוש נקודות הנוסע המתמיד של אל על בעידן הקורונה – אולי גם אתם נדפקתם?

ישראלים רבים מודאגים לגבי מימוש נקודות נוסע המתמיד באל על, על רקע הימשכות ביטול הטיסות עד סוף יולי. מסתבר שלפחות לחלקם יש סיבה לדאגה. חדשות תיירות בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם צברתם נקודות והיו לכם תוכניות לגבי מימוש נקודות הנוסע המתמיד של אל על, אתם ודאי תוהים מה קורה עם זה, במיוחד אם הן אמורות לפוג. אתר פואנטה בדק את הדברים מול אל על, ובהמשך נביא את התשובה שקיבלנו. לפני כן נזכיר כמה מילים לגבי אל על. כידוע, החברה אינה עובדת ולא מוציאה טיסות כבר שלושה חודשים, והדבר צפוי להימשך לפחות עד סוף חודש יולי. מה שהתחילה כביטול טיסות אל על לסין, ביטול השקת טיסות אל על לטוקיו והארכה של ביטולי הטיסות, נמשך עוד ועוד והסוף לא נראה באופק. ממש לפני מספר ימים הודיעה החברה לבורסה כי היא מאריכה את החל"ת של עובדיה עד 31 ביולי 2020.

מימוש נקודות הנוסע המתמיד של אל על – מהי המדיניות?

ככל שחולף הזמן, יש יותר ויותר חברי מועדון נוסע מתמיד שהנקודות שהם צברו מתקרבות לקצה מועד המימוש שלהן. הם אינם יכולים להזמין טיסות כעת ולא ידוע מתי יוכלו.

נזכיר כי אל על מאפשרת שתי צורות חברות במועדון הנוסע המתמיד – האחת באמצעות חברות בלבד והשנייה באמצעות החזקת כרטיס אשראי פליי קארד. בחודשים האחרונים אל על השקיעה משאבים רבים בחיזוק מועדון הלקוחות ובהרחבתו. כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, בחודש נובמבר האחרון החברה הכריזה על שיתוף פעולה עם רשת שופרסל ועם חברות הדלק, כך שבעלי כרטיס פליי קארד צוברים נקודות בשופרסל, BE, סונול ודור אלון.

כעת, ייתכן שהרחבת מועדון הלקוחות הייתה דווקא בעוכריה – משום שיש חברי מועדון רבים מאוד שמבקשים תקבל תשובות לגבי מימוש נקודות הנוסע המתמיד.

וכך נמסר מהחברה: "אל על החליטה בשל המצב וכמחווה עבור נאמנותם של כל מחזיקי כרטיס פלייקארד וכן של כל חברי המועדון במעמד זהב ומעלה, להאריך את תוקף הנקודות שהיו ברשותם ושעמדו לפוג החל מאמצע חודש מרץ ועד יולי 2020, לתקופה נוספת של חצי שנה.

"מכיוון שלא ניתן לממש, נכון לעכשיו, את הנקודות עבור טיסות, מועדון הנוסע המתמיד מאפשר לממש נקודות עבור מוצרים ושירותים שונים, כגון: קבלת שוברי הנחות באמצעות פלטפורמת Buyme עבור מסעדות בכל הארץ ורשתות אופנה כמו אדידס, קסטרו, טופ שופ, נאוטיקה ועוד. כמו כן, ניתן לממש את הנקודות באתר המלונות עבור חברי המועדון ולהזמין מלון בארץ תמורת נקודות. במקביל אנו פועלים לייצר הזדמנויות מימוש נוספות".

ומה לגבי מי שאינו במעמד זהב? שימו לב היטב. הנקודות שלכם לא הוארכו. אל על בוחרת להאריך את הנקודות רק למי שנמצא במעמד זהב ומעלה או מחזיק כרטיס פליי קארד.

 

מימוש נקודות מועדון נוסע מתמיד

מועדון הנוסע המתמיד של אל על

מועדון הנוסע המתמיד של אל על הוא מועדון עצום עם שווי כספי הרבה יותר גדול משווי החברה עצמה. בשנת 2014, כשהושק פליי קארד, עמד מספר החברים במועדון על 1.3 מיליון. לקראת סוף 2019 הוא כבר עמד על 2.25 מיליון. המועדון נחלק ל-5 רמות לפי תדירות הטיסות: מתמיד הוא המעמד הבסיסי, אחריו כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה. אפשר להניח שיש כעת הרבה מאוד ישראלים שמוטרדים ממימוש נקודות מועדון הנוסע המתמיד של אל על. למרות זאת, מהתגובה שקיבלנו נראה שאל על כרגע מתמקדת רק בחברי מועדון שיש להם כרטיס פליי קארד או בחברי מעמד זהב ומעלה".

איך מתמודדים בסקיי מקס?

כזכור, כפי שפרמנו כאן באתר פואנטה, בחודש נובמבר 2019 נחתה על אל על תחרות עזה מצד חברת האשראי MAX, שהקימה סוג של מועדון נוסע מתמיד בפורמט חסר תקדים: מקס השיקה את סקיי מקס (SkyMax) – כרטיס אשראי שמאפשר צבירת נקודות בכל חברות התעופה. בדומה לאופן מימוש נקודות הנוסע המתמיד של אל על, גם במקס ממליצים כעת לבעלי סקיי מקס לממש את הנקודות בבתי מלון.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

אל על – חובות של מיליונים ללקוחות

לא רק נקודות הנוסע המתמיד של אל על מטרידות את הנוסעים. אל על חייבת מיליוני שקלים ללקוחות שרכשו כרטיסי טיסה והטיסות לא יצאו. בעמוד הפייסבוק של החברה לקוחות זועמים דורשים תשובות ומקבלים מענה לקוני.

באגרת ששלח מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, לפני מספר ימים לעובדי אל על, נכתב כך: "אנו במאמץ מתמשך מול הבנקים לקבלת הלוואה בערבות המדינה, שתאפשר לאל על לצאת ממשבר הקורונה ולחדש את פעילותה. ללא סיוע של המדינה, בכל מתווה שיסוכם, לא נוכל לחדש את הפעילות. אני מדגיש כי ללא קשר לתנאים בענף התעופה והחלטות של ממשלות על פתיחת השמיים ותחילת טיסות של חברות אחרות לנתב"ג וממנה, ללא הגעה על סיכום והזרמת ההלוואה לא נוכל לחזור לפעילות, זאת מאחר והסכום הזה נדרש כתנאי בסיסי ומקדמי לחידוש הטיסות, על מנת לאפשר תשלום חובות ללקוחות וספקים. בלי תשלום החובות הללו, לא ניתן לחדש את הפעילות ולא נוכל להתחיל בהחזרה מדורגת של האנשים מחל"ת".

מערכת היחסים בין הנהלת אל על לעובדים, ובפרט לטייסים, היא כבר שנים מערכת יחסים רעועה, והשבוע נשבר עוד שיא כאשר רן אלקבץ, יו"ר ועד טייסי אל על, הגיש את התפטרותו בעקבות כישלון המגעים עם הנהלת החברה.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות