דובי גל והחברה המובילה להחזרי מס שבח קוראים לכם

דובי גל והחברה המובילה להחזרי מס שבח קוראים לכם

מס שבח הוא מס גבוה ומתסכל, אז בטח לא תתנגדו לקבל החזר מס שבח על עסקת מקרקעין שביצעתם. זה לא תמיד פשוט, אז שווה להיעזר בחברה המתמחה בכך

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
עסקאות מקרקעין נחשבות בין הרגישות והמסובכות ביותר שיש. לא זו בלבד שמדובר בעסקה המאופיינת בסכומי כסף גדולים, אלא שלוקחים בה חלק גורמים שונים מעבר למוכר והקונה, כמו הבנק, קבלנים, רשויות שונות, רשות המסים ועוד. ואם כבר מסים, האם ידעתם שבמקרים מסוימים ייתכן שמגיע לכם החזר על מס השבח ששילמתם? כן כן, ההחזר על מס השבח מגיע בחזרה בצורת זיכוי בגין העסקה, וכדי לדעת אם מגיע לכם החזר כזה צריך להבין לא מעט בנושא. נשמע מבטיח אבל מלחיץ? זה באמת לא מסוג המצבים שכדאי להתמודד איתם לבד. בכל הקשור להחזר מס שבח מיטב פיננסים היא חברה שמתמחה בנושא.

מס שבח מיטב פיננסים – לא מתפשרים עליכם!

הרבה מאוד כסף מעורב בעסקת מקרקעין, כך שמן הסתם, אם קיים סיכוי כלשהו לקבל החזר על חלק מהסכום, מדוע לא לנסות לעשות זאת? כשזה נוגע להחזר מס שבח מיטב פיננסים שמה לה למטרה לסייע לרוכשי או למוכרי הנכסים להתחיל את הפרק החדש בחייהם ברגל ימין. לשם כך גויס כפרזנטור דובי גל, אשר מתחיל בתפקידו כפנים של א.ש. מיטב פיננסים ממש בימים אלה.

עדיין סקפטיים? הנה עוד כמה סיבות לפנות לחברה

  • המלצות: מדובר באחת החברות המוכרות והאהובות ביותר בתחום, אשר אנשי המקצוע שבה מגיעים עם ידע וניסיון של שנים רבות. ההיכרות המעמיקה עם התחום מעניקה להם את האפשרות לסייע וללוות כל אדם ולהבטיח הצלחה מלאה בכל פעם מחדש.
  • יחס אישי: רוב האנשים נרתעים מהתמודדות עם תהליכים ביורוקרטיים מייגעם, ובצדק. לפעמים אין להם זמן, לפעמים אין להם אנרגיות, לפעמים הם לא מתמצאים מספיק וכו'. החשש לטעות במילוי הטפסים הוא חשש מובן.  המקצוענים של מיטב פיננסים יודעים כיצד להכין את הניירת באופן המדויק, כיצד להתנהל מול הרשויות השונות ועוד.
  • זמינות: כל כך הרבה שאלות עלולות לצוץ תוך כדי תנועה, שאלות שאתם רוצים לקבל עליהן תשובות. אתם עומדים לקבל ליווי לא רק מקצועי אלא גם צמוד ואנושי, שיבטיח שתקבלו מענה לכל שאלה ותהייה. זכרו כי שיתוף פעולה ביניכם ובין איש המקצוע שילווה אתכם, הוא קריטי להצלחה והבטחה שתקבלו את הכסף שמגיע לכם.
  • תנאי תשלום: מובן ששום תהליך ליווי אינו מגיע בחינם. עם זאת, לעומת אחרים, את התשלום על הסיוע לקבלת החזר מס שבח מיטב פיננסים יבקשו אך ורק לאחר שתקבלו את הכסף אליכם לחשבון הבנק. כלומר, תשלום במקרה של הצלחה בלבד. בזכות שיעור ההצלחה הגבוה, החברה מסוגלת להציע ללקוח את תנאי התשלום הנוחים ביותר.

מדובר בזכאות על פי חוק, אבל שווה לפנות למומחים

אין ספק, כל תהליך שקשור לנדל"ן  ולמיסוי עלול להתגלות כמלחיץ ומעורר חשש ולו רק בשל הסכומים הגבוהים המעורבים בו. אמנם, במידה שמגיע לכם החזר מס – מדובר בזכאות על פי חוק ואין סיבה שתפסידו זאת, אבל עדיין נדרשת כאן בקיאות מעמיקה בנבכי החוק כדי למצות את הזכויות. לכן, במקום להילחץ או לקחת סיכונים מיותרים, זכרו שזה לא חייב להיות כך. כשמדברים על החזר מס שבח מיטב פיננסים מעמידה את מיטב המומחים לרשות הלקוח. הם מביאים איתם שנים רבות של ניסיון לצד שורה ארוכה של הצלחות.

1
נגישות