מכדררים במגרש הקינוחים - כדורים מתוקים מכל המינים

מכדררים במגרש הקינוחים – כדורים מתוקים מכל המינים

יש משהו מאוד נוח וכמובן מאוד טעים בקינוחים שמגיעים בצורת כדור… קחו למשל כדורי שוקולד. הייתם יכולים לסרב? קבלו כמה רעיונות מתוקים

כדורי שוקולד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מה לא נאמר על קינוחים? קינוחים הם שפה בין־לאומית, הם אהבה חוצת גבולות ומדינות, הם חלק בלתי נפרד מחיינו ואין הרבה אנשים שיכולים לסרב למנה אחרונה אחרי ארוחה, גם אם הייתה גדולה. כל הזדמנות היא הזדמנות טובה למתוקים: לצד הקפה, בסיום ארוחה, במסיבה, כמתנה ועוד.

בתוך עולם הקינוחים האין-סופי יש יצירות אמנות מורכבות ויש מתוקים שאפשר להכין בלי התראה ארוכה, בלי מרכיבים רבים ובזמן קצר. כשמדובר בקינוח כדורים, יש גם נוחות כיוון שאין צורך בשולחן, צלחת או סכו"ם. את הכדורים המתוקים אפשר להכין בצורות רבות ובטעמים מגוונים. אין אחד שיכול לסרב לכדור שוקולדי מתוק קטן, ויש גם סוגים שלא כוללים שוקולד אלא טעמים אחרים שעושים חשק לקחת עוד כדור. הצורה העגולה מאפשרת לקחת את הקינוח הזה ללא חשש שייהרס גם כשרוצים להביא כיבוד למסיבה או לפיקניק בטבע, וגם ההכנה לא מצריכה מיומנות רבה או זמן ארוך. כדורי הפלא הללו לא מיועדים רק לילדים ויש להם גיוונים וציפויים רבים.

כדורים מתוקים במגרש הביתי

גם בגרסה הקלאסית וגם בגרסאות החדשות כדורי שוקולד אהובים על קטנים וגדולים ונחטפים בכל מקום. אפשר להכין אותם עם ביסקוויטים או עם קורנפלקס, אפשר להוסיף עוגיות מרוסקות והגרסאות רבות. כל מה שצריך כדי ליהנות מטעם מתוק וממרקם נימוח הוא ביסקוויטים מרוסקים, שעליהם יוצקים רוטב שוקולד שחומם בסיר וכולל קקאו, סוכר, חמאה, תמצית וניל וחלב. במקרה הזה כל המרבה הרי זה משובח, ואפשר להוסיף גם קוביות שוקולד, שמנת מתוקה ועוד. יוצרים עיסה נוחה לעבודה על ידי שילוב נכון של הנוזלים והביסקוויטים ומתחילים לכדרר. יוצרים כדורים לפי הגודל הרצוי, מגלגלים אותם בציפוי שאתם בוחרים – קוקוס טחון, סוכריות צבעוניות, קקאו – ומכניסים למקרר לכמה שעות.

כדורי תמרים עם שקדים ואגוזים

לאוהבי קינוחי הבריאות, אין כמו כדור נימוח ומתוק שאין בו שוקולד אבל יש בו אנרגיה טובה וטעם שמקשה להפסיק אחרי הכדור הראשון. אפשר להכניס לקינוח הזה שלל פירות יבשים, שומרים במקרר ובכל פעם שאתם רוצים נשנוש בריא עם זריקת אנרגיה טובה – קחו כדור קטן שיהפוך אתכם לערניים יותר.

לצורך ההכנה מערבבים חבילת ממרח תמרים או תמרים בוואקום (שאותם צריך לרכך עם מים חמים), מוסיפים שמן קוקוס ואת האגוזים שאתם אוהבים. אפשר לערבב שקדים טחונים, אגוזים טחונים מכל סוג (פקאן, לוז, מלך) וגם פיסטוקים טחונים. אפשר להוסיף גם שוקולד מומס אם רוצים, אבקת קינמון או קקאו. יוצרים כדורים קטנים ומגלגלים אותם בקוקוס, בקקאו או באגוזים טחונים ומכניסים לקירור לכמה שעות.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר >


כדורי חלבה ממכרים

יש הרבה מאוד אוהבי חלבה, ואת הטעם הממכר אפשר להכניס לקינוח נוח לאחיזה ולאכילה שנחטף במהירות ולכן רצוי להתכונן לכך ולהכין כמות גדולה. המרקם הנימוח והעדין מאפשר להוסיף גם אגוזים או שקדים, והכדורים האלה הם השילוב הנכון לכל הפסקת קפה וגם בין ההפסקות. מערבבים בקערה קוקוס טחון עם טחינה גולמית, מעט מלח, סילאן ואגוזים גרוסים מהסוג שאתם אוהבים. מכינים מהתערובת כדורים קטנים, שאותם תוכלו לגלגל בקוקוס או להשאירם כך, מכניסים לקירור לזמן קצר וממתק הבריאות מוכן.

כדורי שוקולד לבן ופיסטוקים

לשוקולד לבן יש אוהדים רבים, וכשהוא מגיע ככדור קטן לנשנוש בשילוב פיסטוק זו כבר חגיגה של ממש. כדורים לבנים ומתוקים אלה הופכים לדובדבן שבקצפת על שולחן הקינוחים ונחטפים במהירות. ממיסים שוקולד לבן, שמנת מתוקה וחמאת פיסטוק למרקם חלק. כדי שאפשר יהיה לכדרר צריך לתת לבלילה להתקרר מעט ולהתמצק. אחרי הקירור מוסיפים קוקוס טחון לבלילה ומגלגלים לכדורים בגודל הרצוי לכם. אפשר לגלגל אותם בקוקוס גם כציפוי חיצוני ולהכניס למקרר למספר שעות.

כדורי גבינה מתוקים

את אחד הקינוחים הקלים אך הממכרים מכינים בחמש דקות עם מעט מרכיבים בסיסיים שאפשר בקלות להכין עם הילדים. זו עוגת גבינה פשוטה וטעימה שאותה מכינים בתצורה כדורית שהופכת אותה להרבה יותר מזמינה לכל גיל. מרסקים ביסקוויטים בהירים, מוסיפים חמאה מומסת, גבינה לבנה, סוכר ותמצית וניל. דואגים למרקם נוח לגלגול על ידי כמות הביסקוויטים, כך שהעיסה לא תהיה נוזלית מדי. יוצרים כדורים קטנים ומגלגלים אותם בקוקוס טחון, מניחים במגש ומכניסים למקרר למספר שעות להתייצבות.

תגובות: 0

נגישות