שומעים? באג מבטיחה מחירים מפתיעים לרמקולים SONOS

שומעים? באג מבטיחה מחירים מפתיעים לרמקולים SONOS. בדקנו

מותג הרמקולים SONOS, שמתואר כ"אפל של הרמקולים", מציע חיבור wifi ומאפשר האזנה מכמה רמקולים במקביל. היבואנית החדשה, רשת באג – מבטיחה מחירים כמו בארה"ב

רמקולים SONOS
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה יותר הגיוני מלשמוע מוזיקה מכל שירות סטרימינג בבית בכל חדר בבית ולשלוט בסאונד ובעוצמה מכל מקום? זה מה שמציעה חברת SONOS, שמתחילה למכור את הרמקולים שלה בישראל ביבוא רשמי של רשת באג. אמנם, המותג סונוס כבר נמכר ארץ – אך למרות העוצמה שלו בזירה הבינלאומית, בישראל הוא לא היה דומיננטי. זאת, חרף החדשנות שהוא מביא איתו. מה שמיוחד ברמקולים של SONOS הוא החיבור האלחוטי והתפעול באמצעות אפליקציה – מה שמאפשר לשמוע במקביל מוזיקה ב-32 רמקולים מ-32 מקורות שונים (למשל, כשאחד מבני הזוג נמצא במטבח ומבשל לצלילי עידן רייכל דרך ספוטיפיי, והשני נמצא בסלון ומאזין לנטע ברזילי באמצעות יוטיוב). הרעיון הוא "אודיו אלחוטי בכל מקום בבית" (multi-room wireless home audio).

רשת באג, שזכתה בזיכיון לייבוא רשמי של SONOS, שמהלה למטרה להפוך את הרמקולים של SONOS למותג חזק ומוביל בענף, ומבטיחה מחירים דומים לאלה של ארה"ב. "מחיר של רמקולים SONOS באילת יהיה המחיר הנמוך בעולם", אומר היום אמיר מודן, מנכ"ל באג, באירוע חגיגי לרגל ההשקה.

הממשק של Sonos מציע גישה דרך האפליקציה ליותר מ-100 שירותי סטרימינג – מוסיקה (ספוטיפיי, אפל מוזיק וכו'), ספרי-שמע, פודקאסטים, רדיו ועוד. יש גם תמיכה ב- AirPlay 2. את רוב הרמקולים אפשר יהיה גם לתפעל באמצעות העוזרות הקוליות של גוגל ואמזון (אלקסה) – כאשר אלה יהיו זמינות בארץ (ככל הנראה אלקסה של אמזון תהיה זמינה בעברית בישראל כבר בשנה הקרובה).

המגוון שיימכר בישראל כולל כמה רמקולים.

סונוס One SL / One

רמקול קומפקטי ועמיד בפני לחות, שמתאים כמעט לכל חלל, כולל לחדר האמבטיה.

One SL מגיע ללא מיקרופון מובנה. סונוס One מגיע עם מיקרופון מובנה ומותאם לעוזרות קוליות/

באתר האמריקני של SONOS, המחיר המלא של רמקול סונוס ONE SL הוא 180 דולר (כ-630 שקל, לפני מסים), וכעת יש עליו הנחה של 30 דולר והוא עולה 150 שקל (כ-525 שקל, לפני מסים).

באג tres.co.il אמזון
(מחיר בשקלים, משלוח חינם)
אתר SONOS.COM
One SL 750
(650 בהזמנה מוקדמת)
650 כ-630 שקל
One 900
(850 בהזמנה מוקדמת)
850 740 כ-700 שקל

סונוס Play:5

SONOS PLAY5
רמקול סונוס Play:5. צילום: דפנה הראל כפיר

רמקול זה, שנחשב לספינת הדגל של Sonos, הוא רמקול עוצמתי בעל סאונד עשיר ועמוק.

  • מחיר בבאג: כ-2,000 שקל (1,900 שקל בהזמנה מוקדמת).
  • מחיר באתר tres.co.il: כ-1,900 שקל.

סונוס Beam

סאונד-בר קומפקטי באורך 65 ס"מ, המויעד לטלוויזיה, מוסיקה ועוד. מייצר סאונד רחב ומלא ומתאים להתקנה לטלוויזיות המותקנות בקיר או על כוננית.

  • מחיר בבאג: 1,700 שקל (1,600 שקל בהזמנה מוקדמת).
  • מחיר באתר tres.co.il: כ-1,600 שקל.
  • מחיר באתר SONOS: כ-1,400 שקל (כ-400 דולר, לפני מסים).

סונוס Move

רמקול חכם ורב-תכליתי לבית ולחוץ. ל-Move מעטפת חיצונית קשיחה שמספקת עמידות מפני נפילות, זעזועים, גשם ולחות, אבק ולכלוך, עם הגנת UV וטמפרטורות קיצוניות בדירוג של IP56. רמקול זה הוא היחיד שיש לו חיבור בלוטות' כאשר Wi-Fi אינו זמין.

  • מחיר באג: 1,700 שקל (כ-1,600 שקל בהזמנה מוקדמת).
  • מחיר באתר tres.co.il: כ-1,600 שקל.

Playbar

סאונד-בר עוצמתי לקולנוע ביתי ולצפייה בטלוויזיה, סרטים, מוסיקה ועוד. ניתן להתקנה על הקיר או מתחת לטלוויזיה, על מעמד או כוננית. מתכוונן את עצמו אוטומטית לקבלת הצליל הטוב והצלול ביותר.

מחיר: 2,850 שקל (2,750 שקל בהזמנה מוקדמת).

Sub

סאב אלחוטי המעניק באסים עמוקים. שני דרייברים במרכז הסאב פונים פנימה כדי למנוע רעידות ופידבקים.

  • מחיר בבאג: 2,850 שקל (2,750 שקל בהזמנה מוקדמת).
  • מחיר באתר tres.co.il.

המכירה אפשרית כעת באופן בלעדי בחנויות ובאתר באג, עד 1.1.20. לאחר מכן, Sonos תהיה זמינה גם ברשתות נוספות וחנויות האודיו והאלקטרוניקה ברחבי הארץ.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות