הכרויות אונליין לרציניים בלבד עם החצי השני

הכרויות אונליין לרציניים בלבד עם החצי השני

העולם משתנה במהירות, אבל דבר אחד נשאר קבוע… הכמיהה לזוגיות. בעידן הדיגיטלי, הדרך לשם עוברת באפליקציית הכרויות. אז קבלו קצת מידע שיעזור לכם למצוא את האחד/האחת

הכרויות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מאמר אורח בשיתוף אתר הכרויות החצי השני

הכרויות רומנטיות מוצלחות, כאלו אשר מולידות קשר יציב ומחזיקות מעמד זמן רב, הן משאת ליבם של אינספור נשים וגברים. עם זאת, כל מי שנמצא ב"שוק" ומחפש לאורך זמן יכול להעיד כי מדובר באתגר של ממש אשר יכול להיות מתסכל וקשה מאוד להשגה. בעידן הדיגיטלי, האינטרנט מהווה את אחד המקומות הראשונים והמתבקשים ביותר לחפש בו, בין אם באמצעות אתרים ייעודיים ובין אם דרך אפליקציות הכרויות (האתרים הגדולים והמובילים בתחום מציעים כיום אפליקציית הכרויות משלהם…). באתר/אפליקציה של "החצי השני" תמצאו את הסיכויים הטובים ביותר למצוא קשר רציני ומשמעותי, ואהבת אמת.

אפליקציית הכרויות עם היסטוריה מוצלחת במיוחד

אפליקציית ההכרויות של אתר "החצי השני" היא אחת האפליקציות המובילות והמצליחות ביותר בתחום ההכרויות אונליין, לפחות בכל הנוגע להכרויות "לרציניים בלבד", כלומר – אנשים המעוניינים להכיר מישהו/י לקשר רציני, משמעותי וארוך טווח (בניגוד לאפליקציות המתמחות בעיקר בסטוצים והכרויות שטחיות).

על מנת להבין מדוע מדובר באפליקציה מובילה ומוצלחת כל כך כדאי להכיר את האתר העומד מאחוריה – אתר "החצי השני" הוא אחד מאתרי ההכרויות הראשונים והמצליחים ביותר בארץ. למעשה, מדובר בפלטפורמה הפועלת בארץ עוד מימיו הראשונים של האינטרנט אי אז בשנות התשעים. אתר זה התמחה בתחילת דרכו בהכרויות לאקדמאים, אך עם השנים התרחב לקהלי יעד רבים נוספים. כיום הוא מציע התאמות אפקטיביות ביותר בין אנשים מרקעים שונים, כולל הכרויות לדתיים, הכרויות לבני 50 פלוס, הכרויות פרק ב' (גרושים/גרושות וכד') ואף הכרויות לגיל הזהב.

כפי שניתן כבר להבין, אופן הפעולה של אתר זה (כמו גם של האפליקציה) הוא להתאים בין אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, רקע משותף, צורות חיים דומות וכיוצ"ב, על מנת להגיע לסיכויים הטובים ביותר להתאמות עמוקות וארוכות טווח. כאשר שני אנשים בעלי רקע אקדמאי ותחומי עניין משותפים, למשל, מכירים, הסיכויים כי ההתאמה תהיה טובה הם גבוהים יותר.

ואכן, התוצאות מדברות בעד עצמן – אינספור זוגות חיים עד היום יחד באושר ועושר לאחר שהכירו ב"החצי השני".

אלגוריתם התאמה מבוסס מידע

על מנת להעלות למקסימום את הסיכויים לכך שהכרויות הנערכות דרך האתר או אפליקציית ההכרויות אכן יהיו מוצלחים ויניבו קשר יציב וארוך טווח, מסתמכת המערכת של "החצי השני" על פרטי מידע רבים ושונים של המועמדות והמועמדים, ועל אלגוריתם המנתח את הנתונים השונים שמזינים כל אחד ואחת לפרופיל שלהם.

ככל שמספקים יותר מידע רלבנטי, כך ההתאמות המבוצעות יכולות להיות מבוססות יותר ולהניב סיכויי הצלחה גבוהים יותר.

כלומר, לא מספיק ששניכם תחפשו אחר הכרויות לדתיים, למשל, או הכרויות לבני חמישים פלוס. כדאי שגם תחומי העניין שלכם יהיו משותפים לפחות באופן חלקי, שתכונות האופי וההעדפות האישיות שלכם יתאימו וכו'. כך תעלו משמעותית את הסיכויים להכיר את האחד/ת שלכם בקרוב, ולהתחיל יחד חיים משותפים.

הצטרפו גם אתם למעגל החברים של אתר החצי השני ולחצו להורדת אפליקציית ההכרויות.

1
נגישות