עדשות מגע יומיות - מידע שימושי

עדשות מגע יומיות – מידע שימושי

עדשות מגע יומיות הפכו לפופולריות מאוד, בין היתר בזכות התחזוקה הקלה והיכולת לשמור על היגיינה מקסימלית

עדשות מגע יומיות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עדשות מגע קיימות כבר זמן רב והן נמצאות בשימוש על ידי מיליוני אנשים, אבל הטכנולוגיה המשמשת לייצור אותם השתנתה והשתבחה במהלך השנים. המטרה כל העת היא לספק עדשות באיכות הטובה ביותר, שיספקו את הפתרון המשתלם ביותר עבור הלקוח. לכן, למרות שעדשות מגע קיימות כבר עשרות שנים, מי שהרכיב בעבר עדשות וחושב שהוא מכיר את התחום, יופתע מהטכנולוגיות החדשות שמוצעות כיום ע"י אופטומטריסטים ואופטיקאים.

מאמר זה עוסק בטרנד העדכני ביותר של עדשות מגע יומיות, אשר יש לא  מעט צרכנים שבוחרים בהן במקום עדשות חודשיות או דו שבועיות.

עדשות מגע יומיות – מהם היתרונות?

עדשות מגע יומיות מציעות כמה יתרונות – חלקם בהיבט של הראייה וחלקם בהיבט של העלות הכספית הכרוכה בשימוש בעדשות מגע. אם בעבר אפשר היה לרכוש רק עדשות מגע חודשיות, כיום האפשרות של עדשות יומיות נפוצה מאוד, בשל היתרונות שלה.

עדשות מגע יומיות הן עדשות בעלות עבירות לחמצן, אשר יש לזרוק בתום כל יום או לאחר ביקור בים או בבריכה. מבחינת עלות, יש אנשים שהן יותר משתלמות עבורם מאשר עדשות לטווח ארוך. כך לדוגמה, הן יכולות להתאים לאנשים שזקוקים לעדשות רק מדי פעם (למשל לאירועים).

כמו משקפיים, גם עדשות מצריכות כמובן התאמה אישית, ובמקרה של עדשות ההתאמה מאתגרת יותר ולעתים נדרשים כמה ניסיונות עד להתאמה המושלמת.

מטבע הדברים, עדשות מגע יומיות הן דרך מצוינת לשפר את הראייה מבלי להשתמש במשקפיים, והן מתאימות לכל השימושים שמיועדים לעדשות חודשיות.

אחד היתרונות המשמעותיים נובע מהעובדה שמדובר בעדשות חד פעמיות לשימוש יומי. העובדה שהן יומיות מאפשרת תחזוקה קלה ונוחה יותר, ללא חומרים יקרים שבדרך כלל נדרשים כדי לשמור על נקיונן של העדשות החודשיות. בניגוד לעדשות חודשיות שאותן יש להשרות מדי לילה בנוזל, כאן המשתמש פשוט זורק את העדשות בסוף היום, ולמחרת משתמש בזוג חדש לגמרי. רופאים נוהגים להמליץ על שימוש בעדשות יומיות משום שהן בריאות יותר ומתאימות מאוד למי שסובל מאלרגיות, מאחר והן אינן מובילות להצטברות חיידקים.

עדשות מגע חד פעמיות מתאימות מאוד גם לאנשים עסוקים שאין להם זמן לנקות ולטפל בעדשות המגע שלהם. עבור מי שמחפש עדשות מגע iOptix הוא אחד המקומות שמאפשרים רכישה של מגוון סוגי עדשות.

עדשות מגע יומיות – גם למצבים פחות קלאסיים

עדשת מגע היא דרך לתקן בעיות ראייה. לעתים, עדשות מגע משמשות למטופלים עם אסטיגמציה, קוצר ראייה והפראופיה. עבור מי שסובל מאסטיגמציה, יש מגוון עדשות אשר בדרך כלל מיוצרות מסיליקון-הידרוג'ל. שני החומרים הללו מאפשרים לעדשה להיות אפקטיבית – הסיליקון מאפשר העברת חמצן וההידרוג'ל משפיע על הנוחות. לכן, מי שמחפש עדשות עם צילינדר יכול בהחלט למצוא מענה גם הוא.

 

1
נגישות