בלי המבורגרים: מקדונלד'ס פתחה את CosMc's - רשת למשקאות ומאפים

בלי המבורגרים: מקדונלד'ס פתחה את CosMc's – רשת למשקאות ומאפים

מתחרה נולד: CosMc's של מקדונלד'ס רוצה לתת ביס ברווחים של סטארבאקס ודאנקן דונאטס, עם תפריט נשנושים שכולל גם משקאות בהתאמה אישית

cosmcs
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במשך שנים צרכנים בכל העולם יודעים – כמעט בכל מקום הם ימצאו סניף של מקדונלד'ס כדי לאכול וסניף של סטארבקס כדי לשתות קפה ולנשנש איזו עוגה. עכשיו החלוקה הברורה הזאת מתחילה להשתנות, ואולי את הנשנוש הבא שלכם תקנו ב-CosMc's – רשת בתי הקפה החדשה של מקדונלד'ס. ברשת הזאת מגישים הרבה יותר מאשר קפה. התפריט כולל משקאות קרים מסוגים שונים, ברד, תה ועוד, קינוחים, עוגיות וגם כריכים.

מה שאין בתפריט זה המבורגרים. הרשת מתמקדת רק בקפה ובנשנושים – כאלה שאנשים אוהבים לצרוך בשעות אחר הצהריים, שהן השעות שבהן התנועה בסניפי מקדונלד'ס חלשה יותר. לכן, היא עשויה להיות מתחרה ישירה בשתי רשתות הענק ששולטות בתחום הזה בארה"ב – סטארבקס ודאנקן דונאטס. עם זאת, כרגע הפתיחה היא די מצומצמת. בשלב זה, כדי להזמין משהו ב-CosMc's תצטרכו להגיע לאילינוי בארצות הברית, שם נפתח הסניף הראשון. בשנת 2024 צפויים להיפתח 10 סניפים בטקסס, ותוך כדי תנועה הרשת תבחן את פתיחתם של סניפים נוספים.


איזה כיף שאתם פה. יהיה אפילו יותר כיף אם תעקבו אחרינו בטלגרם. זה גם הכי נוח 🙂 לחצו כאן >


בשלב זה אפילו אין עדיין הזמנות אונליין, אבל כפי שאנחנו מכירים את מקדונלד'ס, הרשת לא תשאיר שום זירה בלי נוכחות דומיננטית שלה.

מה כולל התפריט ברשת CosMc's של מקדונלד'ס?

כאמור, המטרה של מקדונלד'ס היא לנגוס מהרווחים של אותן רשתות שמספקות לצרכנים מענה של נשנושים, בעיקר בשעות אחר הצהריים. התפריט של CosMc's כולל כמה פריטים מתפריט מקדונלד'ס, אבל בעיקר פריטים חדשים – את חלקם הלקוח יכול להזמין בהתאמה אישית (שהוא אינו יכול לקבל בסניפי מקדולנד'ס).

מגוון המשקאות כולל קפה מסוגים שונים, קר וחם, שוקו, תה מסוגים שונים – חם וקר, משקאות ברד ועוד. הרשת מגישה את המק-מאפין של מקדונלד'ס בגרסאות שונות (Egg McMuffins). בין המוצרים החדשים – Churro Frappes ונגיסי פרצל. התפריט כולל כמובן גם מאפים מתוקים. המחירים לפריט נעים בין כ-4 ל-6 דולר.

הסניף הראשון כאמור כבר נפתח, אבל הוא עדיין לא משקף את כל מה שמקדונלד'ס מתכננת לרשת הזאת – למשל תורים שיוגדרו בהתאם למורכבות של ההזמנה, כדי  לקצר את זמן ההמתנה. בינתיים, האמריקאים המתלהבים מתנפלים על CosMc's ואף המתינו 3 שעות בתור כדי לטעום.


בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


אגב, פתיחת הרשת החדשה נתרחשת כשנה בלבד לאחר שהרעיון בכלל עלה – מה שמעיד על יכולות ביצוע גבוהות מאוד של מקדונלד'ס. בשנה שחלפה הרעיון עבר את כל השלבים, החל מהבדיקת ההיתכנות, דרך בחירת המיקום ועד בניית התפריט ופתיחת הסניף הראשון.

במקביל: 10,000 סניפים חדשים למקדונלד'ס בעולם

מי שחשב שהסיבה שמקדונלדס בוחרת לפתוח רשת של משקאות ומאפים נובעת משינוי מהרגלי הצריכה, טועה. זה גם לא בגלל טרנד הצמחונות והטבעונות. לפי הנתונים, הרשת צמחה ב-8.3% בהשוואת חנויות זהות ברבעון השלישי של 2023.

לכן, ברשת מקדונלד'ס אמנם משקיעים משאבים ברשת קוסמק'ס החדשה, אבל לא מזניחים את הפרה החולבת האמיתית. עד סוף שנת 2027 ייפתחו ברחבי העולם 10,000 סניפים חדשים של מקדונלדס, במה שמוגדר כתנופת הצמיחה הגדולה ביותר של הרשת ב-60 השנה מאז הקמתה.

 

 

 

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות