לשלוט בבריטני ספירס: סרט ההמשך ל"לשחרר את בריטני" חושף פרטים מטרידים

לשלוט בבריטני ספירס: סרט ההמשך ל"לשחרר את בריטני" חושף פרטים מטרידים

הסרט "לשלוט בבריטני ספירס" חושף את שיטות המעקב המחרידות שהופעלו ע"י אביה, ביניהן מכשיר האזנה בחדר השינה שלה, ויש גם נקודה ישראלית מכוערת

לשלוט בבריטני ספירס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי צריך תסריטאים כשיש סיפור כמו סיפור חייה של בריטני ספירס? לעתים המציאות עולה על כל דמיון, ולעתים חשיפה תקשורתית מתקנת עוול נוראי. כך קרה לאחר הקרנתו של הסרט התיעודי "לשחרר את בריטני", שחשף את שליטתו של אביה של ספירס בבתו בשל מנגנון האפוטרופסות. מעניין יהיה לראות כיצד יתפתחו הדברים בעקבות סרט הדוקו החדש "לשלוט בבריטני ספירס" (Controlling Britney Spears) של הניו יורק טיימס. הסרט שודר ב-HULU בארה"ב וחושף פרטים חדשים ודי מזעזעים על מנגנון המעקב אחר בריטני ספירס. המעקב בוצע ע"י חברת Black Box שיוסדה ע"י הישראלי עידן ימיני, המכהן גם כמנכ"ל שלה.

אוהבים עדכוני טלוויזיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

חשיבותו של הסרט היא לא בפתיחת צוהר לעולם הסלבס או הרכילות, אבל ביכולת לראות מקרוב כמה קל לעקוב אחרי אדם אחר, לשלוט בחייו ולשלול ממנו את חירותו.

מנויי יס יוכלו לצפות בסרט בערוץ yes דוקו, והוא יהיה זמין גם ב-STINGTV.

"לשלוט בבריטני ספירס"

כאמור, הסרט "לשלוט בבריטני ספירס" מהווה המשך ישיר לסרט המועמד לאמי "לשחרר את בריטני", אשר עורר סערה עולמית בהקשר לתנועת #freebritney, שהעלתה לדיון הציבורי את האפוטרופסות של אביה. לאחר שהסרט הקודם חשף את אומללותה של ספירס ושליטתו המוחלטת של אביה בחייה, כעת מובאות עדויות ממקור ראשון על שיטות המעקב שהופעלו נגד הזמרת.

במרכזו של הסרט עומד אלכס וולאסוב, שהיה חלק מצוות האבטחה שנשכר ע"י אביה של בריטני. וולאסוב חושף כיצד פעלה חברת האבטחה Black Box ששכר ג'יימי ספירס, אביה של בריטני. החברה ניהלה מנגנון משומן, שעקב אחר כל צעד בחייה של בריטני, כולל הקלטות אודיו של חדר השינה שלה, של שיחותיה עם החבר שלה (והיום ארוסה) הדוגמן סם אסגרי, עם ילדיה, ועוד.

וולאסוב שימש במשך 9 שנים כמנהל אבטחת סייבר של Black Box, והוא החליט לחשוף את המידע שהיה בידיו לאחר ששמע את בריטני בבית המשפט בחודש יוני 2021 אומרת שהֵסְדר האפוטרופסות היה למעשה התעללות. "הבוסים שלי תמיד אמרו לי שאמצעי מעקב קיצוניים היו דרושים כדי להגן על גב' ספירס, ושהיא עצמה רצתה להיות באפוטרופסות", אמר לניו יורק טיימס.

הוא מביא כסימוכין הקלטות, הודעות טקסט ומיילים שמציירים תמונה עגומה של השליטה בחייה. לדבריו, בין היתר הוא שתל מכשיר האזנה בחדר השינה של ספירס. עוד הוא מספר כי נדרש למחוק קבצים רבים שהכילו שעות של האזנות – אבל לפני שמחק אותם שמר עותק לעצמו. ולאסוב עזב את החברה באפריל 2021.


פואנטה בטלגרם

עידן ימיני, ישראלי, מנכ"ל ומייסד Black Box, טען באמצעות עורך-דינו כי "מר ימיני ובלאק-בוקס תמיד התנהלו בגבולות המקצועיים, האתיים והחוקיים, והם גאים במיוחד בעבודתם על שמירת בטחונה של הגב' ספירס במשך שנים רבות".

בימוי: סמנת'ה סטארק (ארה"ב, 2021).

במקביל: נטפליקס מעלה את "בריטני נגד ספירס"

בריטני ספירס נמצאת במרכז העין הציבורית כבר שנים ארוכות, אבל בשנה האחרונה ההתעניינות בה ובסיפור חייה הכואב מגיעה לשיאים חדשים.

מלבד הסרט "לשלוט בבריטני ספירס" והסרט "לשחרר את בריטני" ששודרו ב-HULU, גם נטפליקס הפיקה סרט תיעודי שיעלה לשידור ביום שלישי, 28.9.2021. שמו הסרט "בריטני נגד ספירס" (Britney VS Spears).

 

הסרט, שיצרו העיתונאית ג'ני אליסקו והבמאית ארין לי קאר, עוקב אחר פרשת האפוטרופסות באמצעות עדויות ומידע חסוי שהשתיים השיגו.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

    רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



     
    תגובות: 0

    נגישות