מדוע חובה לפנות אל רופא מוהל מומלץ?

מדוע חובה לפנות אל רופא מוהל מומלץ?

אם בעבר מאה אחוז מהבריתות בוצעו ע"י מוהל, כיום הורים רבים מחפשים רופא מוהל מומלץ, שיוכל להתמודד גם עם סיבוכים אפשריים ולמנוע נזק לטווח ארוך

רופא מוהל מומלץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

טקס ברית המילה הוא טקס יהודי שכמעט כל יהודי שנולד בן מקיים – בין אם הוא דתי או חילוני. בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר נפוץ לפנות אל מוהל שהוא גם רופא. בסופו של דבר, מדובר הרי בהליך כירורגי, ולא סתם הליך כירורגי, אלא כזה שמתבצע באבר רגיש ביותר. על כן, ברור מדוע מבקשים לפנות אל רופא מוהל מומלץ. רופא שהוא מוהל, ובמיוחד רופא מוהל מומלץ שיכול להציג המלצות מאנשים שכבר נעזרו בשירותיו, יוכל להתמודד גם עם סיבוכים כאלה ואחרים שעלולים להתעורר. לרופא יש את הידע הרפואי כיצד לבצע את ההליך הניתוחי הזה, שגם אם בעבר לא נתפס כהליך רפואי – הרי זה מה שהוא. רופא כזה למשל הוא ד"ר בנימיני, שהוא לא רק רופא מומלץ אלא גם נחשב למוהל מצוין.

אל תבחרו רופא מוהל ללא המלצות

כאשר אתם פונים אל רופא מוהל מומלץ, אתם צריכים להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש – בדיוק כפי שאתם בוחרים כל רופא אחר. לכן, כדאי לקבל המלצות ממכרים, מבני משפחה ומאנשים שאתם סומכים עליהם. ברגע שיש על המוהל המלצות, תוכלו להיות רגועים יותר כי אתם בוחרים באיש המקצוע הטוב ביותר עבור הבן שלכם. אפשר לחפש המלצות על המוהל באינטרנט, אך אפשר לסמוך עליהן רק בתנאי שזה אתר אמין. לכן, רצוי יותר לבקש המלצות ממכרים ומבני משפחה אשר עשו לאחרונה ברית והם מרוצים מהמוהל. ללא המלצות, לא כדאי לכם לבחור את המוהל, גם אם תצטרכו לטרוח ולחפש עוד קצת.

אגב, אמנם בארץ כמעט כל כירורג מורשה לבצע ברית מילה, אבל בהחלט עדיף לבחור ברופא שהוא אורולוג, אשר יוכל לתת מענה מקצועי לסיבוכים פוטנציאליים.

מחפשים אחר רופא מוהל מומלץ? שימו לב לניסיון שלו

פרט חשוב שאתם צריכים לברר בחיפושכם אחרי רופא מוהל מומלץ הוא כמה ניסיון יש לו. מן הסתם, במיוחד בהליך רפואי כמו ברית, למוהל חסר ניסיון יש סיכוי גדול יותר לטעות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה טעות בברית ולכן הניסיון של המוהל הוא קריטי והוא אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לקחת בחשבון כאשר אנו באים לבחור רופא שהוא מוהל מומלץ. אל תתביישו ושאלו את המוהל כמה שנים הוא עושה את העבודה שלו וכמה בריתות כבר יש מאחוריו.

שנות הניסיון מעידות על כך כי לקוחותיו של המוהל היו מרוצים ממנו, שהרי אחרת לא היה יכול להיע את שירותיו במשך שנים רבות.

ודאו כי לרופא המוהל יש ביטוח

ופרט חשוב נוסף שחשוב לברר בחיפוש אחר רופא מוהל מומלץ הוא נושא הביטוח. חייב להיות לו ביטוח למקרה שיש תקלה או ליקוי בברית, וזה משהו שאסור לכם להתפשר עליו. מבחינה זו ד"ר בנימיני – רופא מוהל מומלץ שעונה על כל הדרישות הללו ובעל ניסיון רב בבריתות.

1
נגישות