איך לבחור תכשיטים בלי לשבור את הראש? טיפים מהמעצבת אלמוג מימון בר

כל כך הרבה אפשרויות… איך לבחור תכשיטים בלי לשבור את הראש?!

איך לבחור תכשיט אופנתי אך נצחי, שיהיה גם איכותי ויתאים בול? בין אם מדובר בעגילים או בטבעת, קבלו טיפים מהמעצבת אלמוג מימון בר

לבחור תכשיטים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

המלתחה שלך נהדרת ומלאה בבגדים נפלאים, צבעוניים ומיוחדים שהופכים כל יציאה שלך מהבית לשיקית במיוחד. עם זאת, לאחרונה שמת לב שמשהו חסר, משהו לא שלם במראה. נראה שמה שחסר לך הם תכשיטים. זה מה שאת צריכה כדי ליצור את הנוכחות שאת מרגישה שאיבדת לאחרונה, כי כמו שאת ודאי יודעת – סוד הקסם נמצא דווקא בפרטים הקטנים. מוכנה ללמוד כיצד לעשות זאת?

טיפים לבחירת תכשיטים מדויקים

מבנה הצוואר והפנים

תכשיטים שמעטרים את הצוואר שלנו, שרשראות כמובן, הן אהובות במיוחד ונראה שכל כך קשה לבחור ביניהן את התכשיט הנכון ביותר.

ובכן, הנה כמה קווים מנחים שאולי יעזרו לך:

  • אם מבנה הפנים שלך צר, עדיף לבחור בשרשראות צמודות (ועגילים צמודים).
  • אם מבנה הפנים עגול, מומלץ לבחור בתכשיטים "שירככו" את מבנה הפנים, כדוגמת תכשיטים שאינם צמודים.

שחקי עם זה עד שתמצאי את התכשיטים הנכונים ביותר שמרגישים לך בול.

כף היד

איך נרכוש טבעות וצמידים? גם כאן יש כמה קווים מנחים מעניינים. למשל, לאצבעות ארוכות יתאימו טבעות דומיננטיות ורחבות, ואילו לאצבעות מלאות ו\או קצרות יחסית יתאימו יותר טבעות עדינות ודקות.

זכרי למדוד את הטבעת ולוודא שהיא אינה משוחררת מדי או צרה מדי על האצבע, כדי שיהיה לך נוח! אותו הדבר נכון גם לגבי צמידים – נרצה שישלימו את המראה הכללי, ולא יסתרו אותו.

הרמוניה

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת תכשיטים היא שמירה על ההרמוניה. נסי להתאים את התכשיטים החדשים לסגנון שאת אוהבת ושכבר יש לך בבית, כך שתוכלי לשלב בין התכשיטים וליצור לוקים מהממים באופן הרמוני. למשל, אם ברשותך עגילים עדינים, אפשר להפגיז עם שרשרת דומיננטית ומיוחדת!

כל תכשיט ומטרתו

בדיוק כמו שיש בגדים שאנחנו שומרות לאירועים מיוחדים, כך גם תכשיטים מסוימים מתאימים ליום יום ואחרים דווקא יתאימו יותר לאירוע מיוחד. מובן שהכול מתחיל ונגמר במצב הרוח, אבל תמיד כדאי לשים בצד תכשיטים מיוחדים שיקפיצו את הלוק שלך באירוע הגדול והיוקרתי שמתקרב.

איכות מעל לכל

תכשיטים צריכים להיות לא רק יפים אלא גם איכותיים, עשויים מחומר גלם מעולה כך שימשיכו לשרת אותך ולקשט אותך לאורך שנים רבות קדימה.

את ודאי יודעת כיצד לזהות תכשיטים איכותיים וכאלה שלא – קל מאוד לדעת זאת גם באמצעות מחיר (תכשיטים אמיתיים יהיו יקרים יותר), המותג, המעצב או המעצבת ועוד.

תכשיטים בעיצוב ישראלי

אלמוג מימון בר מעצבת תכשיטים מזמינה אותך להתחדש בשרשרת, טבעת, צמיד או זוג עגילים מיוחד, שישדרגו ברגע אחד כל לוק שתבחרי.

כשאת קונה כחול לבן את גם מסייעת למעצבת מקומית וגם מבטיחה לעצמך את האיכות הגבוהה ביותר שתוכלי למצוא.

בואי להתפנק עם תכשיט חדש!

1
נגישות