קפסולות נספרסו לקפה קר - Barista Creations for Ice: מבחן טעימה

קפסולות נספרסו לקפה קר – Barista Creations for Ice: מבחן טעימה

קפסולות נספרסו לקפה קר משווקות תחת הסדרה Barista Creations for Ice. החברה מציעה לשלב אותן עם סירופים. מה אמרו הטועמים? פואנטה עם הפרטים

קפסולות נספרסו לקפה קר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם חובבי נספרסו ובקיץ מתחשק לכם לשתות קפה קר, תמצאו כעת קפסולות נספרסו לקפה קר. אחד הכללים הראשונים בשיווק הוא חדשנות, ובנספרסו עובדים מאוד קשה כדי ליישם את הכלל הזה. לאחרונה השיקה החברה קפסולות את סדרת תערובות להכנת קפה קר Barista Creations for Ice, הכוללת ארבע תערובות קפה חדשות – שתיים מהן מיועדות למכונות ה-ORIGINAL של החברה ושתיים עבור מכונות ה-VERTUO.

קפסולות נספרסו לקפה קר – אתגר קשה לפיצוח

הכנת קפה קר שונה מהכנת קפה חם – שזה כמובן התחום שבו נספרסו מתמחה. בנספרסו היו צריכים לפצח את הנוסחה שתאפשר לקהל המשתמשים להכין קפה קר כהלכתו: "פרופיל הטעם של תערובת הקפה צריך להיות מותאם לשילוב עם קרח ולתוספת החלב הקר או המים", מסבירים בחברה את האתגר.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה בפייסבוק >

לדבריהם, למעלה מחמש שנים הושקעו בפיתוח תערובות להכנת הקפה הקר האולטימטיבי. לצורך כך ניסו מומחי הקפה של נספרסו שילובים של סגנונות קלייה שונים אל מול מתכונים אייקוניים לקפה קר מסביב לעולם, עד שהגיעו לפיצוח עם השקת הסדרה החדשה: Barista Creations For Ice. לדבריהם, בסדרה הזו הקפה מגיע למלוא הפוטנציאל שלו כשהוא נמזג על הקרח.

קפסולות נספרסו לקפה קר
קפסולות נספרסו לקפה קר. צילום: יח"צ חו"ל

קפסולות נספרסו לקפה הקר עבור מכונות ORIGINAL

פרדו דליקטו – Freddo Delicato

תערובת זו מורכבת מקפה הקנייתי בעל תווים פירותיים. הקפה עבר תהליך של קלייה קלה ומתאפיין בתווים עדינים של טעם.

פרדו אינטנסו – Freddo Intenso

תערובת של ערביקה דרום אמריקאית עם פולי ערביקה אינדונזית. בשילוב עם קרח, הקפה מקבל טעם עז וגוף מלא, והקפה הקר מעניק תחושה מפנקת יותר.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות VERTUO

אייס לג'ארו – Ice Leggero

התערובת הזו מורכבת מפולי קפה נקלו בקלייה עדינה ונטחנו בטחינה מיוחדת. היא מספקת תחושה קלילה יותר ושופע תווים פירותיים ודגניים.

אייס פורטה – Ice Forte

תערובת Ice Forte מורכבת מפולי ערביקה דרום אמריקאית עם ערביקה אינדונזית. הדגש כאן הוא על החוויה הארומטית העוצמתית. הקפה עבר קליה עמוקה וטחינה מיוחדת כדי לחדד את הטעם בשימוש על קרח.

מארז סירופים לשדרוג הקפה הקר – טעים?

כדי להוסיף גוון טעם נוסף לקפה הקר, נספרסו מציעה גם מארז של שלושה סירופים בבקבוקונים של 50 מ"ל, המיוצרים ע"י המותג Monin. הסירופים מגיעים בשלושה טעמים: קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות, וניתן להוסיף אותם לכל אחת מהתערובות.

הטועמים שניסו את השילוב של הקפה עם הסירופים ציינו כי מבין השלושה, השילוב המוצלח היה עם סירופ הקרמל המלוח. השילוב בין הקפה לסירופים הפירותיים (אפרסק לבן ודומדמניות שחורות) פחות ערב לחיכם: "השילוב בין הפירותיות לטעם הקפה לא היה מוצלח", האם אמרו.

מחיר קפסולות נספרסו לקפה קר

הקפסולות של נספרסו לקפה קר יקרות יותר מהקפסולות הרגילות ומכמה קפסולות תואמות נספרסו אחרות:

  • 25.50 ש"ח לאריזה של 10 קפסולות למכונות ORIGINAL.
  • 27.50 ש"ח לאריזה של 10 קפסולות למכונת קפה VERTUO.
  • 25 ש"ח למארז סירופים.

היה לכם מעניין? יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות