לימודי רפואה סינית 2022

לימודי רפואה סינית 2022

לימודי רפואה סינית ולימודי רפואה משלימה צריכים להיעשות במקום מקצועי, שנותן את כל הכלים לספק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר. היכנסו לפרטים

לימודי רפואה סינית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעולם המודרני, רווי הגירויים והטכנולוגיות, אנו זקוקים לא פעם דווקא לדרך ריפוי טבעית. רפואה סינית היא רפואה עתיקת יומין אשר מעניקה לאדם כלים משמעותיים המסייעים לו להתחבר לעצמו ולהביא את עצמו לריפוי בדרך טבעית, בלתי חודרנית וללא שימוש בתרופות כימיות. לימודי רפואה סינית 2022 רלוונטיים יותר מתמיד והם מאפשרים לאדם להגיע לשלווה הפנימית שהוא מחפש במשך זמן רב.

רפואה סינית – רפואה עם מסורת ארוכה

הרפואה הסינית היא רפואה עתיקת יומין. בימים עברו דאגו הסינים לתעד באופן שיטתי את תופעות הטבע השונות המתרחשות סביבנו, ולפי תופעות אלה הם התחילו להסביר את מבנה היקום ודרך החיים שלהם שהלכה והתגבשה. לפי הרפואה הסינית, האדם מושפע רבות מן הטבע ברמה רוחנית ונפשית כאחד, ולכן נוצר הצורך לפתח שיטות מותאמות שיעזרו לאדם לרפא את עצמו בעת הצורך. כך התפתחו ברפואה הסינית שיטות שונות כמו טווינא, דיקור סיני, צמחי מרפא, שיאצו, צ'יקונג ותזונה מיוחדת. המטרה העיקרית של לימודי הרפואה הסינית היא להביא את האדם לחיים איכותיים ובריאים באמצעים טבעיים.

מדוע כדאי ללמוד לימודי רפואה סינית?

לימודי רפואה סינית הם חלק בלתי נפרד מכלל לימודי רפואה משלימה ומיועדים לכל מי שמעוניינת לעסוק בתחום חשוב, להתחבר לנפש הפנימית שלה ולעזור לאחרים. אלה כמה סיבות טובות ללמוד רפואה סינית:

עוברים תהליך אישי משמעותי

לפני שהלומדות הופכות למטפלות, הן עוברות תהליך משמעותי עם עצמן, מתחברות לאני הפנימי שלהן ולוקחות את כל מה שהחיים מציעים להן. רק לאחר התהליך העצמי אפשר לעבור הלאה ולהתקדם לריפוי אחרים.

חשיפה לשיטות שונות

במהלך לימודי רפואה משלימה, ובכללם לאורך לימודי הרפואה הסינית, הלומדות נחשפות לשיטות טיפול שונות. כל אחת מתחברת לשיטה שמדברת אליה יותר מכל ורוצה לפתח אצלה.

הזדמנות להשתלב במקומות תעסוקה שונים

בימינו קיים הצורך לשלב בין הרפואה המודרנית לרפואה המשלימה, כך שמי שמסיימת לימודי רפואה סינית יכולה בהחלט להשתלב במרפאות, קליניקות, מוסדות, בתי אבות ועוד.

לפתוח עסק עצמאי

מטפלות שיש להן הכשרה ברפואה הסינית יכולות לפתוח מרפאת טיפולים עצמאית משלהן. באפשרותן לטעום את החופש של העיסוק העצמאי, לקבוע את השעות שלהן ולנהל את העסק לפי ראות עינן.

לעזור לאנשים באמת

בסופו של דבר הרפואה הסינית נועדה לעזור לאנשים להיפטר ממכאובים בדרך טבעית ובלתי פולשנית. המטפלות זוכות לעזור לאנשים שלפעמים לרפואה הקונבנציונלית אין פתרון עבורכם ומבחינתם הרפואה הסינית היא המוצא האחרון שלהם.

רוצה להתמקצע ברפואה סינית? במכללת מעינות תקבלי את כל הכלים

נמאס לך לעבוד באותה העבודה במשרד? מחפשת להתמקצע בתחום איכותי וייחודי ולעזור לאחרים? מכללת מעינות לרפואה משלימה מציעה מגוון רחב של לימודים בתחום הרפואה הסינית ולימודי רפואה משלימה בכלל. המכללה מיועדת לנשים, והיא מציעה לימודים באווירה אישית ונוחה.

הקורסים מועברים על ידי טובי המרצים, וכל סטודנטית יכולה לפתח את הכוח הפנימי שלה, להפיץ את האור ולעזור בעזרתו לאחרים. מכללת מעינות לרפואה משלימה פועלת בתחומה מעל 17 שנה. היא מציעה את טובי החומרים לסטודנטיות, מעניקה להן הטבות וגם כוללת מרכז השמה רשמי המסייע לבוגרות להשתלב בשוק העבודה.

אם את מעוניינת לחולל שינוי משמעותי בחייך ובחיי אחרים, לימודי רפואה סינית 2022 הם הדבר.

1
נגישות