יום הצליאק: עד 50% הנחה על מוצרים ללא גלוטן ברשתות המזון

יום הצליאק: עד 50% הנחה על מוצרים ללא גלוטן ברשתות המזון

הנחות כאלה על מוצרים ללא גלוטן קשה למצוא: לרגל יום הצליאק, נמכרים קמח כרגיל, פסטות, דגני בוקר ושלל מוצרים ללא גלוטן בהנחה של עשרות אחוזים

יום הצליאק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פסטה בפחות מ-5 שקלים? לרוב הצרכנים זה נשמע שגרתי, אבל עבור הרגישים לגלוטן זה מחיר מציאה של ממש, שמשקף אפילו כ-50% הנחה מהמחיר הרגיל. למשך שלושה ימים, לרגל יום הצליאק הבינלאומי, ניתנים עשרות אחוזי הנחה ברשתות המזון הגדולות על מגוון מוצרים ללא גלוטן. ההנחות כוללות קמח כרגיל, פסטות, דגני בוקר, ציפוי לשניצל ועוד. זה הזמן להצטייד לתקופה הקרובה. את ימי ההנחות מוביל ארגון זכויות הצליאק שהוקם ע"י דן סלומון, והשנה הוא גם יצר קשר לא רק עם רשתות מזון, אלא גם עם בתי עסק. לאור זאת, רשת המסעדת נונו מעניקה 10% על המנות ללא גלוטן, פיצה האט נותנת הנחות מיוחדות לחברי הארגון, רשת הבורגרים BBB נותנת הנחה סימלית לכולם והנחה משמעותית לחברי הארגון ורשת פלאפל בריבוע מבטיחה הפתעה לחברי הארגון.

רשתות המזון שהתחייבו להעניק הנחות ביום הצליאק הן ויקטורי, יוחננוף, שופרסל, חצי חינם, ורמי לוי. גם יינות ביתן ודבאח ככל הנראה יצטרפו.

שימו לב, לא כל רשתות המזון נותנות הנחה של 50%. שופרסל מציעה הנחה של 30% בלבד, יינות ביתן מציעה 40% הנחה ורמי לוי 50% הנחה. ספגטי של המותג הפרטי של שופרסל GREEN נמכר למשל ב-7.63 ש"ח במקום 10.90 ש"ח, ואילו אצל רמי לוי יש ספגטי ב-50% הנחה. אגב, יש רשתות, כמו שופרסל, שמציעות כפל מבצעים – מה שאומר שהמחיר יכול להיות אפילו נמוך יותר בחלק מהמוצרים.

בכל מקרה, הצצה בהנחות ברשתות השונות מגלה שזו לא עבודה בעיניים, באמת אפשר לקנות מוצרים ללא גלוטן בהנחות גדולות וכדאי לנצל את הימים האלה. כך למשל, ברשת רמי לוי אפשר למצוא פסטה ללא גלוטן ב-4.90 ש"ח במקום ב-9.80 ש"ח, ספגטי ב-3.90 ש"ח במקום ב-7.80 ש"ח, דגני בוקר ב-9.80 ש"ח במקום ב-19.60 ש"ח ובמבה ב-1.55 ש"ח במקום בכ-3.90 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

יום הצליאק – בכל זאת כדאי להשוות מחירים

למרות שמדובר ביום הצליאק הבינלאומי ויש תחושה שחייבים לקנות הרבה בכל מקום, כדאי עדיין להשוות מחירים. בדיקת אתר פואנטה מגלה שגם כאשר יש רשתות שמכריזות על הנחות, המחיר אינו אחיד. יש רשתות שבהן כבר יש מבצעים ויש כאלה שבהן כנראה רק מחר המחיר יתעדכן.

פסטה ברילה ביום הצליאק: רמי לוי הכי זול, שופרסל פחות משתלמת

כך למשל, באתר של רשת יינות ביתן פסטה פנה של ברילה עולה 8.94 ש"ח במקום 14.90 ש"ח אחרי 40% הנחה, בעוד שברשת שופרסל היא עולה כ-10.43 ש"ח לאחר 30% הנחה וברשת רמי לוי רק 6.90 ש"ח!

אגב, בשופרסל השנה הפסטה הזאת יוקר יקרה מבשנה שעברה, אז היא נמכרה רק ב-9 ש"ח.

יום הצליאק
פסטה ללא גלוטן של ברילה ביום הצליאק

יום הצליאק 2022: הנחה על פסטה פנה ברילה ללא גלוטן

רמי לוי שופרסל יינות ביתן
13.80 לפני הנחה 14.90 לפני הנחה 14.90 לפני הנחה
6.90 אחרי הנחה 10.43 אחרי הנחה 8.94 לפני הנחה

מדובר בפער מחירים אדיר בין שופרסל לרמי לוי, למרות ששתיהן ב"חגיגית מבצעים" ללא גלוטן לרגל יום הצליאק.

יום הצליאק – שווה לצבור מלאי

כאמור, מוצרים ללא גלוטן הם בדרך כל מוצרים יקרים, וזאת למרות שמדובר במוצרי מזון חיוניים לאנשים שלא יכולים לצרוך מזון המכיל גלוטן ומיוצר מקמח רגיל. דן סלומון, אשר כבר כמה שנים מוביל מאבק הצליאק להוזלת מוצרים ללא גלוטן והקים את ארגון זכויות הצליאק, פועל כבר כמה שנים מול יבואנים, יצרנים ורשתות מזון.

התוצאה היא הנחות וימי מכירות ייעודיים לצליאקיים, במיוחד סביב יום הצליאק הבינלאומי החל ב-13 בספטמבר.

כבר בשנת 2019 "חגגו" הצליאקייים עם שני הנחות לרגל יום הצליאק, בתאריכים 12-13 בספטמבר, והשנה ההנחות יימשכו שלושה ימים לפחות בחלק מהחנויות, אז שווה לעקוב. מצד שני, לא בטוח שכדאי לחכות לרגע האחרון, כי אם יש מוצר שאתם אוהבים והוא נמכר במחיר אטרקטיבי, הוא עלול לאזול מהמלאי.

כאמור, יש לזכור שלא כל רשתות המזון משתתפות במבצע, וגם אלה שמשתתפות מציעות הנחות משתנות. לא כדאי לקנות באופן אוטומטי.

ההמלצה לכל מי שנוהג לקנות מוצרים ללא גלוטן – בין אם מטעמי בריאות ובין אם מטעמים אחרים, להשוות מחירים ולהצטייד בימים אלה בכל המוצרים שאפשר לשמור במזווה לטווח ארוך, משום שמדובר בהנחות גדולות ולא שגרתיות.

המלצה נוספת היא לעקוב אחרי פואנטה לאורך כל השנה, שכן אנחנו עוקבים באופן קבוע אחרי השוואת משרד הכלכלה ומפרסמים היכן הסופר הכי זול ואיפה הכי זול לקנות סל בריא, איפה לקנות ירקות אורגניים ועוד.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!




    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות