מתי כדאי לשקול ניתוח הגדלת חזה?

מתי כדאי לשקול ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח מבוקש מסיבות שונות, וכדאי לדעת כמה פרטים עליו לפני שמקבלים את ההחלטה החשובה לבצע אותו

ניתוח הגדלת חזה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ניתוח להגדלת החזה הוא נפוץ מאד בתחום של ניתוחים פלסטיים ובעל היסטוריית הצלחה ארוכה כדי להיענות לדרישות נשים שביקשו לשפר את המראה של החזה ולהתאימו לגופן ולרצונן. ניתוח להגדלת החזה מתבצע בעזרת שתלים עשויים סיליקון בגדלים שונים. לעיתים משתמשים גם בשתלים עשויים ממלח או הזרקה של שומן עצמי. פרט לניתוח הגדלת חזה יש גם הרמת חזה או שחזור בעקבות כריתה.

מתי מומלץ לבצע את הניתוח להגדלת החזה?

יש מספר סיבות שבגינן נשים שוקלות לעבור את ניתוח ההגדלה. הסיבה העיקרית ביותר היא חזה קטן, במיוחד שהוא נמדד ביחס לגודל גוף האישה. אישה שחיה בתחושה שהחזה שלה קטן מידי תרגיש חוסר בטחון ביום יום במיוחד מתי שהיא לובשת בגד ים, חולצות עם מחשופים או בגדים צמודים. סיבה נוספת היא חוסר התאמה בין פלג גוף עליון לפלג גוף תחתון, כאשר אם מבנה הגוף מתאפיין באגן רחב עם כתפיים צרות אז חזה קטן מבליט את ההבדל.

סיבה נפוצה נוספת היא לאחר הריונות כאשר החזה נופל או כאשר יש ירידה דרסטית במשקל. סיבה אחרונה היא א-סימטריה בין שד אחד לשד השני.

יתרונות אל מול חסרונות לביצוע הניתוח

יתרון מובהק הוא פתרון לאורך טווח עבור חזה עם מראה מושלם בעינינו. הניתוח מוסיף לביטחון העצמי, מצעיר את המראה וגורם לאישה להרגיש יותר בנוח עם בגד ים או חולצות צמודות. לגבי החסרונות, ניתוח הגדלת חזה הוא הליך ניתוחי לכל דבר וכמו כל ניתוח ישנן סכנות כמו זיהום או דחייה של השתלים. בנוסף, הניתוח מצריך מעקב רפואי באופן קבוע על השתלים שהם בעלי תאריך תפוגה וצריך להחליפם כל כמה שנים.

תזמון לניתוח

אם התגבשה בליבך ההחלטה לעבור את הניתוח, כדי שתעשי אותו בטיימינג טוב. מומלץ לעבור את הניתוח אחרי שסיימת עם ההריונות והנקות. אם את מתכננת דיאטה רצינית אז מומלץ לחכות גם אחרי הדיאטה שכן החזה הוא רקמת שומן שמידלדלת בעקבות ירידה במשקל.

מבחינת התקופה בשנה, החלמה מלאה אורכת כחודש עד חודשיים לאחר הניתוח ואם ברצונך להיות כבר בקיץ אחרי ההחלמה אז כדי לעשות את הניתוח בסתיו או חורף.

לסיכום

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח אסטטי נפוץ שמתבצע אצל נשים ברחבי העולם בטווח גילאים רחב. הניתוח מתבצע לרוב מסיבות אסטטיות הקשורות לביטחון העצמי של האישה ותחושת הנשיות שלה. ניתוח יכול להיות גם כשחזור לאחר כריתה או הרמת חזה. הגדלת החזה מתבצעת בעזרת שתלי סיליקון בגדלים שונים כאשר הגודל נקבע בהחלטה משותפת של הרופא המנתח והמטופלת. אם מדובר בחזה קטן מאד ביחס לגוף או בא-סימטריה בין הצדדים, בהחלט אפשר לשקול באופן חיובי את הניתוח ומומלץ לעשות אותו בעונת הסתיו או החורף כדי להיות מוכנה לקיץ.

תגובות: 0

נגישות