מיתוג עסקי באמצעות הדפסה על מוצרים

מיתוג עסקי באמצעות הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים שונים – החל מעטים ועד חולצות או כוסות – היא דרך מצוינת לשפר את המיתוג העסקי. קבלו כמה רעיונות

הדפסה על מוצרים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הדפסה על מוצרים כחלק מפעילות מיתוג עסקי היא להיט בקרב עסקים בזכות התועלות הרבות שיש בכך. על אילו מוצרים נהוג להדפיס? למה דווקא עליהם? האם זה חייב להיות יקר (לא)? ומה עוד כדאי לדעת? הנה תשובות לשאלות.

הדפסה על מוצרים – למה זה חשוב?

ראשית, תזכורת קצרה – מיתוג עסקי מוגדר כהגדרת תפיסות וערכי המותג והצגתם לציבור. מיתוג מתבצע בכמה וכמה דרכים, ביניהן הלוגו של המותג, הצבעים האופייניים לו והשפה העיצובית שלו. הדפסה על מוצרים היא בין הערוצים שבהם עסק נותן לכך ביטוי. כך הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מפתחים מודעות לעסק והיכרות עם הלוגו והשפה העיצובית שלו. ניתן גם לשדר תדמית מסוימת, למשל בהדפסה איכותית על מוצר מרשים. הדפסה כזו גם מסייעת לחיזוק תחושת השייכות של העובדים למקום עבודתם.

על מה להדפיס?

בפניה לספק כגון allaround.co.il תגלו שניתן להדפיס על מגוון רחב של מוצרים, בין היתר:

  • ציוד משרדי – מחברות, עטים, דפי כתיבה, פתקיות, מעטפות, מדבקות
  • ביגוד – בעיקר חולצות וכובעים
  • תיקים
  • מוצרי שתייה – בקבוקים, ספלים, כוסות, תחתיות לספלים

לצד סוגי מוצרים נפוצים אלה, יש גם מוצרים מיוחדים יותר, כמו פדים לעכבר, מצתים או אוזניות בלוטות'.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר


למה להדפיס דווקא עליהם?

היתרון בהדפסה על מוצרים כגון אלה שהזכרו לעיל נובע מכמה סיבות:

ראשית, אלה הם מוצרים "בתנועה". יש הדפסות שמיועדות להישאר במקום אחד, כגון שלט עם הלוגו שלכם בחזית העסק, ואילו המוצרים הללו הם כאלה שנמצאים במקומות שונים ומתחלפים. אנשים רבים ושונים יראו אותם בכל יום וייחשפו לשם המותג או למסר שאתם בוחרים להעביר.

שנית, מדובר במוצרים שאנשים עושים בהם שימוש רב בחיי היומיום, הפרטיים ו/או העסקיים. ושלישית, אלה מוצרים שכולם משתמשים בהם (כוסות, למשל). אנשים שותים לאורך היום, יותר משהם אוכלים. כמו כן, כוסות שתייה פעמים רבות נשארות על השולחן, גם כאשר הן לא בשימוש.

עוד כמה תובנות, על מיתוג עסקי והדפסה

על קצה המזלג, הנה כמה תובנות נוספות לגבי השילוב בין מיתוג לבין הדפסות עבור עסקים.

  • התאמת אופי המותג לחפץ – נניח שאתם מנהלי השיווק של חברת רולס רויס (מזל טוב!) ותרצו להדפיס על עטים. באילו עטים תבחרו? סביר שלא בעטי פלסטיק זולים במיוחד.
  • זיהוי מהיר של המותג – בעסקים מתוחכמים, הגדרת דברים כגון תדמית ומיצוב עסקי, נעשית בצורה מאוד מסודרת. זאת, כולל קביעה מראש של קווים מנחים לגבי עיצוב גרפי של מידע שיווקי. הדבר מתבטא למשל בצבעים ובסוגי פונטים ואפילו מתועד רשמית ב"ספר מותג". הליכה עקבית לפי קווים אלה, תוכל לקדם זיהוי מהיר של המותג.
  • מה להדפיס – מכאן גם נובעת התשובה לשאלה מה להדפיס. בכל מקרה, לא כדאי להדפיס יותר מדי טקסט או פרטם ויזואליים. חלק מהמוצרים הם מוצרים יחסית קטנים כך שממילא אין מקום, אבל גם במוצרים גדולים (חולצות למשל) לא רצוי להעמיס יותר מדי מידע. אנשים גם לא מעוניינים להפוך לשלטי פרסום מהלכים.
  • עלויות – הדפסה איכותית על מגוון מוצרים זמינה גם לעסקים עם תקציבים קטנים יחסית. ישנה גמישות רבה מבחינת השורה התחתונה של העלות הכוללת. בין השאר, ניתן לשנות את סוג המוצר שעליו מדפיסים ואת הכמויות (להוזיל דרך כמות קטנה או הנחה על כמות גדולה).
    • כרטיסי ביקור – כרטיסי ביקור הם האלמנט היחיד מאלה שהזכרנו, אשר מיועד ספציפית להצגת העסק בפני אנשים. כרטיסי ביקור מודפסים עדיין שימושיים, למרות שנוח וקל מאוד להעביר ולשמור פרטים בפורמט אלקטרוני, כגון אימייל.
1
נגישות