לקוחות ביט:" גנבו לנו אלפי שקלים". ביט: "מדובר בשימוש לרעה בפרטי אשראי"

לקוחות ביט מתלוננים: גנבו לנו אלפי שקלים. ביט: "מדובר בשימוש לרעה בפרטי אשראי"

לקוחות ביט שקיבלו הודעות כי עוד מספר טלפון נרשם על שמם לאפליקציה, גילו שאלפי שקלים נגנבו מהם. בחברה עומדים על כך שהאפליקציה לא נפרצה

ביט ארנק דיגיטלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם אתם משתמשים באפליקציית ביט, ויש להניח שכמו אצל יותר מ-2 מיליון ישראלים – גם בסמארטפון שלכם היא מותקנת – כדאי שתהיו עירניים במיוחד. עשרות לקוחות BIT פרסמו בימים האחרונים הודעות בעמוד של ביט בפייסבוק ובהן הם מתארים גניבות שבוצעו מחשבונם. מדובר בגניבות של אלפי שקלים, לפעמים יותר מפעם אחת מאותו לקוח.

גניבה ממשתמשי אפליקציית ביט – איך זה עובד?

דפוס הפעולה שמדווחים עליו המתלוננים דומה – כאשר לפי התיאור, הלקוח מקבל הודעה שמספר טלפון נוסף נרשם לחשבון שלו, ולאחר מכן הוא מגלה שחשבונות מחויב באלפי שקלים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

 



 

כמות התלונות בפייסבוק מעוררת תהיות לגבי היקף התופעה, שככל הנראה נשארה מתחת לראדאר במשך כמה ימים. אחת המתלוננות מספרת כי כבר ב-29.9.21 נגנבו ממנה 7,000 ש"ח – והדבר לא טופל.

תלונות גם על היעדר מענה בשבת

המתלוננים זועמים לא רק על עצם הגניבה, שהיא כשלעצמה מרתיחה ומטרידה, אלא על כך שלא ניתן להם שירות לקוחות במהלך השבת. חלקם מציינים כי גם בימי חול לא ניתן להם מענה, וכי הם ממתינים כבר כמה ימים שיחזרו אליהם ושכספם יוחזר להם.

דוגמה לתלונה של לקוחות ביט

בתגובה על התלונות לגבי היעדר מתן פתרון ללקוחות בסוף השבוע, מבהירים נציגי ביט כי עליהם לפנות למוקד חברת האשראי שלהם.

דוגמה לתלונה של לקוחות ביט

 

רבים מהלקוחות החליטו להסיר את האפליקציה ליתר ביטחון, עד שיהיה ברור האם כספם בטוח, האם המידע שלהם דלף ומה בדיוק קורה בממשק שבין אפליקציית התשלומים וחברת האשראי שלהם.

דוגמה לתלונה של לקוחות ביט

ביט: "לא נעשתה כל פריצה לאפליקציית ביט"

אפליקציית ביט שייכת לבנק הפועלים, והיא כיום אפליקציית התשלומים המצליחה ביותר והפופולרית ביותר מבין אפליקציות התשלום, הכוללות בעיקר את פייבוקס ופפר PAY. רק לאחרונה הושק הארנק הדיגיטלי של ביט וכרטיס אשראי ביט, ונראה שאירוע כזה יפגע בתדמית של ביט.

פואנטה בטלגרם

 

תגובת ביט: "בניגוד לפרסומים בתקשורת, לא נעשתה כל פריצה לאפליקציית ביט, אלא מדובר בשימוש לרעה בפרטי כרטיס אשראי ות.ז גנובים. אפליקציית ביט, מבית בנק הפועלים, פועלת כל הזמן בנחישות על מנת לשמור על ביטחון הלקוחות וכספם והיא עומדת בסטנדרטים הכי גבוהים של אבטחה. היא לא נפרצה וכמובן שאין לאף אחד גישה לפרטי המשתמשים בה. בעת פתיחת חשבון חדש בביט, האפליקציה מבצעת מספר בדיקות אבטחה, כולל בדיקת התאמה בין כרטיס האשראי לת.ז ובמקרה של חשבון ביט נוסף ללקוח קיים, גם מעדכנת מיידית את בעלי החשבון וחוסמת את האפשרות לעבוד בחשבון החדש. בכל מקרה, אנו מטפלים מיידית בכל תלונה של לקוח עד לשביעות רצונו המלאה. בכל שאלה או חשש, אנו ממליצים לפנות אלינו בטלפון *6428 או בעמוד הפייסבוק שלנו ובכל מקרה שבים ומפצירים בלקוחותינו לא למסור את כרטיס האשראי לאף אחד ובעת אירוע של גניבת הכרטיס לעדכן מיידית את מוקד חברת כרטיסי האשראי.
אנו חוזרים ומדגישים כי כל לקוח יטופל לשביעות רצונו המלאה".

בתגובה לפניות הרבות של הלקוחות בפייסבוק, נכתבה בעמוד הפייסבוק של ביט מטעם החברה התגובה הבאה: "חשוב להבהיר שמדובר באפליקציה מבית בנק הפועלים, אף אחד לא פרץ אליה ואין גישה לפרטי המשתמשים, אלא מדובר במקרה של גניבת כרטיס האשראי של הלקוח".

בסופו של דבר, בעקבות הרעש הציבורי, נחסמה האפשרות להצטרף לחשבון ביט קיים באמצעות מספר טלפון נוסף.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות