דור 5 בפלאפון יוצא לדרך תחת המיתוג פלאפון פלוס. כל הפרטים בפואנטה

דור 5 בפלאפון יוצא לדרך תחת המיתוג פלאפון פלוס

פלאפון עוברת לדור 5. תחת המיתוג "פלאפון פלוס", החברה מתחילה להציע גלישה ברשת 5G וחבילות בנפח גלישה עצום. חדשות הסלולר בפואנטה

דור 5
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




פלאפון מקבוצת בזק מכריזה רשמית על כניסה לדור 5, תחת המיתוג פלאפון פלוס (פלאפון+). החברה תפעיל את הדור ה- 5 בישראל בימים הקרובים עם קבלת התדר, ולכל המאוחר עד 1.9. המשמעות היא שפלאפון היא חברת הסלולר הראשונה שמשיקה רשת דור 5 ותשווק גם מכשירי סלולר תומכים וחבילות סלולר מותאמות עם נפח גלישה עצום (לצד חבילות הסלולר הקיימות). המשמעות של דור 5 היא גלישה הרבה יותר מהירה, איכותית ויציבה שמשפיעה לא רק על ההנאה, אלא גם מהביצועים עצמם. עד כמה מהירה? אם לקוח של חברת סלולר שגולש ברשת דור 4 ב-WIFI מגיע למהירות גלישה של כ-50 מגה, גולש ברשת דור 5 בפלאפון מגיע למהירות גלישה של כ-1600 מגה. ההשפעה של דור 5 תורגש בכל המישורים –  על צרכנים פרטיים, על גופים עסקיים, על שימושים רפואיים, על ערים חכמות ועוד.

ההשקה התקיימה במקביל להליך של מכרז התדרים של משרד התקשורת.

האם יש מכשירי סלולר תומכים בדור 5?

חשוב לזכור שלא לכל הצרכנים יש בכלל מכשירים שתומכים בדור 5. כיום נמכרים כמה דגמים שכבר תומכים ב-5G, כמו סמארטפונים של סמסונג, שיאומי או וואווי, אך חשוב שצרכנים אשר רוצים לגלוש ברשת דור 5 של פלאפון פלוס ומתכננים לקנות סמארטפון חדש – יידעו לבחור בדגם הכולל את התכונה הזאת.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

"אין סיבה לחשוש לגבי מגוון הדגמים. מי שמכתיבה את השוק זו סמסונג והיא משיקה מכשירים תומכים. סמסונג שולטת ב-50% מהשוק. בקרוב תצטרף גם אפל, ויש כמובן עוד חברות שיש להן מכשירים תומכים", אומר רן גוראון, מנכ"ל קבוצת בזק. "בשנה הקרובה כל מכשיר שני כבר יתמוך בדור 5".

פלאפון פלוס
מימין: רן גוראון, מנכ"ל קבוצת בזק. משמאל: אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק בזק. צילום: רפי דלויה

האם צריך להצטרף אל חבילת סלולר חדשה?

עקרונית, לקוחות פלאפון לא צריכים לשנות את חבילות הסלולר הקיימות.

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

עם זאת, עבור משתמשים כבדים, כמו גיימרים למשל, פלאפון משיקה חבילות סלולר דור 5 (חבילות עם נפח גלישה עצום המותאמות אל פלאפון פלוס). חבילה חדשה אחרת מאפשרת שילוב עם חבילת סדרות בסטינג TV (שירות הטלוויזיה המוזל של חברת Yes, השייכת לקבוצת בזק).

מחירי החבילות המוגדלות הם 50-70 ש"ח.

פלאפון פלוס 5G GAMING פלאפון פלוס 5G מקס פלאפון פלוס 5G + סטינג TV
200 GB 500 GB 200 GB
גלישה חופשית באפליקציות גיימינג מובחרות חבילת סדרות
50 ש"ח בחודש 60 ש"ח בחודש 70 ש"ח בחודש

 

דור 5 בפלאפון פלוס – מידע נוסף

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת בזק, אומר כי ליבת הרשת של פלאפון כבר פעילה: "היא מבוססת על ציוד של חברת אריקסון, והאתרים פרוסים מדן ועד אילת. בעולם יש כבר 84 רשתות כבר פעילות עם 5G.


לדברי אילן סיגל, בסקר צרכנים עלה כי 75% מהישראלים כבר רוצים להתחבר לדור 5. מדובר בתחילת הדרך: "190 מיליון משתמשי סלולר משתמשים כבר בדור החמישי. זהו עדיין שיעור קטן, אך להערכתנו תוך זמן קצר זה יגיע כבר ל-30%".

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק… זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות באתר חדשות הצרכנות פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות