נתקעתם בלי מזומן? כך אפשר לקבל או לתת טיפ בביט לכל אחד

נתקעתם בלי מזומן? כך אפשר לקבל או לתת טיפ בביט לכל אחד

בלי להזין פרטי איש קשר או מספר טלפון – השירות החדש מקל על קבלת טיפ בביט או כל העברת תשלום לאדם אקראי

טיפ בביט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את זה שאתם רוצים לתת למישהו טיפ – אבל אין לכם מזומן? פחות ופחות אנשים מסתובבים עם כסף מזומן. למדינה זה מאוד נוח, כי קל יותר לפקח כך על הכסף, אבל יש לזה חסרונות עבור אנשים פרטיים – במיוחד כאלה שצריכים או רוצים לקבל תשלום או טיפ. אפליקציית ביט פותרת עכשיו את הבעיה הזאת – כי אמנם אנחנו לא כבר לא הולכים לשום מקום עם כסף, אבל אנחנו כן הולכים לכל מקום עם הסמארטפון. הרעיון הוא לאפשר לקבל או לת טיפ בביט בקלות. אם עד עכשיו אפשר היה להעביר למישהו שאינו איש קשר כסף בביט רק באמצעות הזנת פרטיו או הזנת מספר הטלפון שלו, עכשיו זה פשוט יותר.


היי חברים, בדיוק בשביל ידיעות כאלה פתחנו קבוצת טכנולוגיה בפייסבוק. לחצו להצטרפות 🙂


טיפ בקליק – כך אפשר לתת טיפ בביט באמצעות סריקת קוד

השימוש באפליקציות ביט ופייבוקס הפך עבור חלק גדול מהישראלים לשיטת תשלום מועדפת. הבשורה של bit לבעלי עסקים ונותני שירותים היא תשלום בסריקת קוד QR פשוטה. אז איך בעצם אפשר לתת טיפ בביט? באמצעות קוד QR פרסונלי שניתן לשיתוף. כל מי שמשתמש בביט יוכל להנפיק לעצמו קוד QR אישי, שניתן לסרוק באמצעות מצלמת הטלפון הרגילה.

האדם שסורק את הקוד מועבר ישירות לעמוד תשלום, ללא צורך בבחירת איש קשר ו/או הקלדת מספר טלפון. האדם שהוא בעל הקוד יכול לבחור להציג אותו על מסך הטלפון, לשלוח אותו כלינק, להדפיס אותו, להציג אותו בכרטיס ביקור או להוסיף אותו לאתר שלו.

ומי משלם את העמלה על תשלום בביט (או בפייבוקס)? כל הפרטים בכתבה מורחבת שפרסמנו כאן שבה בדקנו אחת ולתמיד מה גובה העמלה על תשלום בביט או בפייבוקס.

אפליקציית ביט – גם במועדון הלקוחות של קרפור

נזכיר כי אפליקציית ביט, השייכת לבנק הפועלים, היא כיום גם חלק ממועדון הלקוחות קרפור. רשת קרפור הצרפתית, שהגיעה לישראל תחת זיכיון של חברת אלקטרה – הבעלים של יינות ביתן ומגה – השיקה את מועדון לקוחות קרפור קלאב בשיתוף כאל וביט כמענה למועדון לקוחות שופרסל.


יש לכם טלגרם? הכי קל לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות 🙂


שופרסל, כידוע, מחזיקה כמעט ב-50% מאפליקציית פייבוקס, ונקודות המועדון שופרסל SUPREME נצברות וממומשות דרך פייבוקס. לקוחות קרפור קלאב עדיין לא נהנים מהטבות ייחודיות דרך ביט, אבל יש להניח שזה יקרה. נכון לעכשיו, המשמעות של חברות במועדון היא אפשרות לצבור מטבעות ולממש אותם גם במחסני חשמל, קולומביה ועוד.

תגובות: 0

נגישות