אלטמן אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק - סקירה והשוואת מחירים

אלטמן: אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק – סקירה והשוואת מחירים

איפה אפשר לקנות אלטמן אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק, והאם זה טעים בכלל? בדיקת פואנטה

אלטמן קולגן בוסט תה ירוק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




קולגן בשייק, קולגן בקפה או קולגן בתה – איך אתם אוהבים את הקולגן שלכם? בטח לא פספסתם את הפרסומת לקולגן BOOST עם תמצית תה ירוק של אלטמן. מדובר באבקת קולגן בתוספת תמצית תה ירוק, שמצטרפת לסדרת קולגן בוסט של אלטמן. המוצר הזה הוא חלק ממגמה הולכת ומתרחבת של צריכת תוספים קוסמטיים במוצרי מזון (נוטרי-קוסמטיקה). במסגרת סקירת פואנטה, טעמנו את המשקה וגם הצצנו במרכיבים.

קולגן – מה זה בכלל?

רגע לפני שנרד לפרטים דשל BOOST עם תמצית תה ירוק, כמה מילים על קולגן. מדובר בחלבון שמהווה אבן בניין לגוף שלנו, אך סביב גיל 30 ייצור הקולגן בגוף פוחת. אנו מתחילים לאבד כ-1.5%-1% קולגן בשנה. התוצאה היא ירידה בגמישות העור וברמת הלחות שלו.

אמנם, לכאורה הכי טבעי לאדם היה להשלים את הקולגן דרך המזון שהוא אוכל, אבל בפועל זה לא ריאלי, כי אנחנו לא ממש ניזונים מעצמות. לכן, הפתרון הוא תוספי תזונה, ואלה כאמור מגיעים במגוון צורות. אחת הצורות שתופסות תאוצה היא שילוב של אבקת קולגן בשייקים ובמשקאות כמו קפה או תה.

לדברי רופאת העור ד"ר מרינה לנדאו לא מדובר בטיפול מחליף לזריקות מילוי או בוטוקס, אולם צריכה של קולגן באבקה יכולה להוות מקור משלים לטיפולי אסתטיקה.

באלטמן, שמציעה כמה מוצרים המכילים אבקת קולגן, אומרים כי צריכת קולגן כתוסף תזונה דרך הפה יעילה הרבה יותר ממריחתו על העור, כיוון שמולקולת הקולגן גדולה מאוד ואינה יכולה לחדור לעור. כאמור, התוסף החדש בסדרת BOOST משלב אבקת קולגן עם תמצית תה ירוק.

אלטמן אבקת קולגן בוסט
אלטמן אבקת קולגן בוסט עם תה ירוק. צילום: דפנה הראל כפיר

 

אלטמן: אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק – מה כולל המוצר?

לדברי אלטמן, באבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק יש תוספת של חומצה היאלורונית, העוזרת לשמור על לחות העור. כמות הקולגן היא 2.5 גרם.
אבקת הקולגן עצמה מיוצרת בטכנולוגיית פטנט שמפרקת את הקולגן למקטעים קטנים, היכולים להיספג בגוף ולהגיע לשכבות העור העמוקות.

תוספת אחרת היא תמצית תרד. בשורה התחתונה, ההבטחה היא שלאחר הוספת המים, נקבל משקה בטעם נענע מעודן.

אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק של אלטמן – מבחן הטעם

האבקה מתמוססת עם מזיגת המים החמים, אבל לעתים נשארים מעט גושים.

לגבי הטעם, אכן מדובר בטעם עדין, אולם לא כולם יאהבו אותו. בסופו של דבר, אי אפשר לנטרל לחלוטין את טעמה של אבקת הקולגן. מי שמצפה לשתות תה ירוק יגלה שקיים טעם לוואי קל. אפשר לפתור את זה באמצעות הוספת תיון אמיתי, במיוחד תיון עם טעם דומיננטי.

 

פואנטה

מבחן המחיר

אלטמן מפציצה עם מחיר גבוה, אשר בסופר פארם מגיע ל-160 ש"ח לאריזה שמכילה 30 שקיות אישיות שמספיקות כל אחת לכוס אחת בלבד. מחיר המבצע הוא כ-120 ש"ח. באתר ביו גאיה טוענים שהמחיא המלא הוא 208 ש"ח וכעת יש מבצע של כ-120 ש"ח.

המשמעות היא שמי שתסתפק בכוס משקה אחת ביום ותקנה אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק של אלטמן ב"מבצע" של 120 ש"ח, תשלם כ-4 ש"ח לשקיק. זה הרבה…

כמה עולה אלטמן: אבקת קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק?

סופר-פארם ביו גאיה מדי לינק מדי פארם אתר drugstore
160 ש"ח
(כעת במבצע – 120 ש"ח)
208
(כעת במבצע – 120 ש"ח)
120
(מארז זוגי: 220 ש"ח)
209
(מבצע: 120 ש"ח)
109 ש"ח

 

כאן באתר פואנטה אנחנו מפרסמים מדי פעם השוואת מחירים של תוספי תזונה, וסופר פארם לרוב הכי יקרה. אפילו בתרופות בסיסיות כמו אופטלגין ואקמול, סופר-פארם הכי יקרה, כפי שניתן לראות בכתבה היכנסו להשוואת מחירי תרופות שתעשה אתכם חולים.

לכן, אם אתם רוכשים את המוצר הזה (כמו כל מוצר אחר) – בצעו השוואת מחירים.

 

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות