ניסיון הונאה באמצעות התחזות לרשת אלמ. זהירות! לא נמכרת טלוויזיה ב-10 ש"ח

ניסיון הונאה באמצעות התחזות לרשת אלמ. זהירות! לא נמכרת טלוויזיה ב-10 ש"ח

עוד רשת נופלת קורבן להתחזות: אלמ מכשירי חשמל. הפעם השיטה היא הבטחה לטלוויזיה של סמסונג ב-10 ש"ח, שימו לב איך עובדת השיטה והיזהרו מהבטחות שנשמעות טוב מדי

התחזות אלמ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הונאה באמצעות התחזות הופכת ליותר ויותר נפוצה. הפעם מדובר בהתחזות לרשת אלמ – רשת מוצרי החשמל. בניגוד לפעמים שבהן מופץ קישור בוואטס-אפ, הפעם מדובר בעמוד פיייסבוק מתחזה שקורא לעצמו ALM Outlet – שמבטיח טלוויזיה של סמסונג במחיר של כ-10 ש"ח. לפי העמוד, מדובר בטלוויזיית QLED של סמסונג – שהיא הטלוויזיה הכי יקרה של החברה.

כמובן שאין שום טלוויזיה כזאת במחיר כזה – לא ברשת אלמ ולא בשום חנות אחרת. המטרה היא לפתות את הגולשים להיכנס כדי לגנוב את פרטיהם או את כספם.

רשת א.ל.מ מבקשת לעדכן ולהזהיר את ציבור הלקוחות מפני עמוד הפייסבוק המתחזה ומדגישה: לעמוד זה אין כל קשר לרשת א.ל.מ ויש להיזהר מכל ביצוע עסקה או מילוי פרטים בעמוד זה

זהו הקישור לעמוד המזויף: https://www.facebook.com/100645732449564/posts/134956755685128/

התחזות לרשת אלמ

לאחרונה התחזות לשופרסל ולדואר ישראל

ניסיונות כאלה לא חסרים – וכל פעם השיטה משתנה.

לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי מופצת הודעה בוואטס אפ שלפיה רשת שופרסל חוגגת יום הולדת ומזמינה את הגולשים להיכנס לקישור. את הפרטים אפשר לקרוא בכתבה עוד קופון מזויף לשופרסל: זהירות מהודעה שרצה בוואטס אפ.

מקרה אחר שבו סוף סוף נחשף הנוכל היה המקרה של התחזות לדואר ישראל. פלסטיני שהפיץ הודעות כוזבות בעניין חבילות, גרף לכיסו כ-200,000 ש"ח כשגרם לאנשים תמימים להשאיר את פרטיהם דרך הקישור שיצא שהוביל לאתר מתחזה.

זכרו, אין מתנות חינם ואין מציאות כמו טלוויזיה ב-10 ש"ח או קופונים נדיבים. חשוב להתייחס בחשדנות לכל קישור ואסור להעביר פרטים אישיים או פרטי חשבון בנק לאף גורם.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות